Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-03-30, 12:25
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murre54
Var kan man köpa detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Detta undrar jag med, hoppas någon kunnig svarar

Flugsvamp 3.0. Bara att beställa hem till dörren. Googla.
Citera
2020-03-30, 15:21
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Ville bara informera om att jag mikrodoserar cubensis och det är verkligen gynnsamt för mig.

Jag har tidigare erfarenhet av att trippa hårt på svamp ca 4 gånger då jag tagit mellan 5-7 gram torkat i silent darkness mckenna style.

Svampen i små doser 0.2-0.25 gram 2 ggr per vecka ger mig ökad kontakt med mina sanna känslor. Öppnar upp mitt hjärta och ger en stesolid-liknande effekt i sociala sammanhang då jag som introvert lätt fastnar i analys av hur andra uppfattar mig. Detta blir avsevärt mycket lättare och min hjärna går in i flow när jag mikrodoserar. Det är underbart att ha kylen full med pulveriserad svamp och jag rekommenderar varmt detta till er som odlar.

Fråga gärna om ni undrar över något
Det markerade: Har du, som kanske har odlar cubensis, nagonsin provat att ata myceliet? Dvs, svamp-rotterna. De skall ocksa innehalla psilocybin & psilocin. Det ar val bara de ovanjordiska delarna som ar olagliga att inneha?
Citera
2020-04-03, 09:48
  #87
Medlem
shurasAcolytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Det markerade: Har du, som kanske har odlar cubensis, nagonsin provat att ata myceliet? Dvs, svamp-rotterna. De skall ocksa innehalla psilocybin & psilocin. Det ar val bara de ovanjordiska delarna som ar olagliga att inneha?

Jag har testat att göra ett dekokt på substratet när lådorna flushat klart. Då odlat på råg. Brygden smakar inte super gott precis men inte illa heller och visst fungerar det. Ser ett visst problem med att dosera konsistent med den här metoden om man inte ger sig på att försöka isolera och extrahera godbitarna.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback