Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-12, 22:46
  #1
Medlem
Silltunnas avatar
Hej, jag som kille gillar att experimentera litegrann, och har vid några tillfällen träffat kvinnor som tycker att det är givande att använda strapon på mig. Jag använder även ibland buttplugs på mig själv under samlag och onani. Jag gillar det, men har upptäckt att det är jävligt svårt att behålla ståndet när jag blir analt penetrerad, trots att jag njuter. Någon mer som upptäckt detta, eller har en teori om varför?
Citera
2017-09-12, 23:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hej, jag som kille gillar att experimentera litegrann, och har vid några tillfällen träffat kvinnor som tycker att det är givande att använda strapon på mig. Jag använder även ibland buttplugs på mig själv under samlag och onani. Jag gillar det, men har upptäckt att det är jävligt svårt att behålla ståndet när jag blir analt penetrerad, trots att jag njuter. Någon mer som upptäckt detta, eller har en teori om varför?

Kanske för att det är svårt att fokusera helhjärtat på två olika njutningar samtidigt? Jag både älskar att ge och ta emot oralsex, men inte samtidigt. 69: or har aldrig funkat för mig, kan inte fokusera 100% på både mig själv och min partner då, utan det blir något mellanting där man till hälften njuter och till hälften mest tänker på att hålla koll på vassa tänder mitt i extasen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback