Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 17:54
  #733
Medlem
http://www.emcdda.europa.eu/system/f...001ENN_PDF.pdf

Har kommit en rapport om cyklopropylfentanyl, eller 2-me-maf som den har kallats i den här tråden.
Citera
2019-01-30, 13:26
  #734
Medlem
Hej alla,
angående 2-me-maf, jag tillhör den olyckliga gruppen som fick hembesök efter c••mclubs frånfälle. Inget varnande för mig utan husis & kroppsbesiktning direkt. Angående fentanyl så hade jag en halv flaska MAF, men: på slutet/vid den här punkten beställde jag 2-me-maf vilket diskuteras i tråden. 2-me-maf får väl ses som tveksamt om det någonsin har existerat..(såvitt jag vet har den aldrig dykt upp på några listor.)

Så, kära FB’are som är insatta i den här soppan, är det någon av er som kan länka till ett par tidningsartiklar eller liknande som styrker det jag säger: att dom här shopparna på slutet inte
alltid skickade det dom sa att dom sålde vid tillfället. (artiklarna som nämns i tråden har jag sett).

I sådana fall har ni min eviga tacksamhet / DT (och, eftersom det brådsar lite: snabbt är bra)

Självklart hjälper jag andra i liknande situationer med det jag kan.
Citera
2019-01-30, 17:26
  #735
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Chemclub skickade inte ut den fentanylen de påstod, nej. Men det var väl 3-Me-Maf det? Den som aldrig existerat alltså. Körde i mig några flaskor utav hans hursomhelst och det var ju inte 2:an/4:an som såldes innan iallafall. Klarade mig utan husrannsakan åtminstone.

Hursomhelst så trodde förmodligen killen att det var just den påstådda fentanylen han skickade ut. Jag har själv blivit lurad av kineserna och fått något annat som de förmodligen istället hade liggandes.
Citera
2019-02-09, 01:05
  #736
Medlem
Säga vad man vill men jag saknar verkligen dessa analoger.
Men jag var väll en av dom som var extremt försiktig med dessa analoger.
Nu verkar det riktigt dött på analoger.
2-me maf va det den som fanns innan 4-an kom eller hur var det med detdär?
Eller fanns 2an ö.v?
Må bäst!
Citera
2022-04-20, 00:36
  #737
Medlem
trasig-axels avatar
Fan vad bra denna är.
Citera
2022-04-20, 13:21
  #738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Fan vad bra denna är.

Du måste ha hittat ett gammalt stash
Den här tillverkas inte längre och har inte gjorts på flera år.

Den var nice när den fanns, men oftast var cyclopentylfentanyl som såldes som 2-me-maf om jag kommer ihåg korrekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback