Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 13:59
  #433
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Hej är intresserad av denna, Vad får man för rus? Jag har erfarenhet av ganska många opiater bla. Horse,sub,meta,oxy,tram,moffe
Bara provat mig fram sedan 11 tiden och hunnit med typ 5 sprut. Skulle säga att den är mest lik tram rusmässigt och kommer inte upp i närheten av 2 sprut 4-me-MAF av dessa 5 sprut jag hunnit få i mig.
Citera
2017-11-13, 17:08
  #434
Medlem
flumtracks avatar
Jag har kvar lite från Chemclub som jag tänkte jämföra med tabbarna från TT när dom landar, tror det är mer krut i TT's grejer
Citera
2017-11-13, 17:46
  #435
Medlem
Alltså Hur länge räcker 1flaska/ Hur många sprut får man ut? Har typ 0tollernans nu, tänker använda den minimalt mot ångest så kommer använda den I lägsta dos.
Citera
2017-11-13, 18:21
  #436
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Alltså Hur länge räcker 1flaska/ Hur många sprut får man ut? Har typ 0tollernans nu, tänker använda den minimalt mot ångest så kommer använda den I lägsta dos.

Beror på hur många spray du tar varje dos samt om du spär ut den lite. Jag spädde ut min flaska med 1/4:e del vatten ungefär och tagit 2 - 4 sprayningar per dostillfälle och tagit som mest circka 4ggr per dag men mest max 2 - 3ggr per dag vilket är lagom. Fick flaskan frredag kväll vid 21:30 tiden och har circka 3/4 (strax under bara) kvar. Och ska försöka spara nu och ta sista dosen ikväll och sen ta en paus på någon dag eller så och efter det ta 1 - 2 ggr/dag när jag väl tar så flaskan jag har nu räcker tills jag kan beställa ny tills den 25;e. Är bra att ta uppehåll med för att minsks toleransen lite så man klarar sig på lägre dos samt minskar risken för jobbig AT och i absolut värsts fall överdos eller allergisk reaktion. Nu har ChemClub höjt sin dosering på deras spray från 50mg/10ml till 70mg/10ml men höjt priser från 349:- till 449:- vilket är billigare än från TheSmack och deras flaskor är på 65mg så man tjänar lite att beställa från CC plus att dom har möjlighet med postförskott vilket gör att man får sin order dagen efter beställning om man lägger sin order tidigt på morgonen t.ex. Vet inte hur lång tid det tar om man betalar med Banköverföring. Blir nog så jag betalar nästs order så det kommer direkt till brevlådan. Är nyfiken på TheSmack's 3mg tabletter dock. Dom verkar bra tryckta och kryssade vilket gör att man kan dela dom i fjärdedelar. Ska pröva beställa 10st tabletter tillsammans med 50st av deras Nitrazolam 2,5mg då man nu får 75st vid köp av 50st. Är väldigt prisvärt för 499kr och deras Nitrazolam tabletter verkar vara bättre tryckta än dom från ChemClub och tror även dom kan vara aningen bättre. Också fördel att även dom är kryssade så man kan dela dom lätt .
Om någok provat 2Me-Maf tabbarna på 3mg från TS och kan jämföra med t.ex sprayen från ChemClub så är jag intresserad av hur dom skiljer sig rusmässigt och dosering etc.
Samt hur man bäst tarr dom, snorta eller smälta under tungan. Vet att TS sålt fenta tabbar tidigare och då skrev dom att dom gjorde sig bäst att smälta under tungan..
Citera
2017-11-13, 18:25
  #437
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Bara provat mig fram sedan 11 tiden och hunnit med typ 5 sprut. Skulle säga att den är mest lik tram rusmässigt och kommer inte upp i närheten av 2 sprut 4-me-MAF av dessa 5 sprut jag hunnit få i mig.

Inte provat 4Me-Maf sprayen, är lite rädd för den då den är mer potent och starkare än 2:an och samt att flera rappoterat överdoser från den. Har även läst att 2:an är "renare" och ger lite mildare rus men ändå schysst effekt. Jag gillar den mer och mer faktiskt. Är dock rädd för att bli beroende och oförsiktig vilket kan leda till överdos vilket inte är något jag vill direkt. Så försöker vara så försiktig jag bara kan.
Citera
2017-11-13, 18:43
  #438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Beror på hur många spray du tar varje dos samt om du spär ut den lite. Jag spädde ut min flaska med 1/4:e del vatten ungefär och tagit 2 - 4 sprayningar per dostillfälle och tagit som mest circka 4ggr per dag men mest max 2 - 3ggr per dag vilket är lagom. Fick flaskan frredag kväll vid 21:30 tiden och har circka 3/4 (strax under bara) kvar. Och ska försöka spara nu och ta sista dosen ikväll och sen ta en paus på någon dag eller så och efter det ta 1 - 2 ggr/dag när jag väl tar så flaskan jag har nu räcker tills jag kan beställa ny tills den 25;e. Är bra att ta uppehåll med för att minsks toleransen lite så man klarar sig på lägre dos samt minskar risken för jobbig AT och i absolut värsts fall överdos eller allergisk reaktion. Nu har ChemClub höjt sin dosering på deras spray från 50mg/10ml till 70mg/10ml men höjt priser från 349:- till 449:- vilket är billigare än från TheSmack och deras flaskor är på 65mg så man tjänar lite att beställa från CC plus att dom har möjlighet med postförskott vilket gör att man får sin order dagen efter beställning om man lägger sin order tidigt på morgonen t.ex. Vet inte hur lång tid det tar om man betalar med Banköverföring. Blir nog så jag betalar nästs order så det kommer direkt till brevlådan. Är nyfiken på TheSmack's 3mg tabletter dock. Dom verkar bra tryckta och kryssade vilket gör att man kan dela dom i fjärdedelar. Ska pröva beställa 10st tabletter tillsammans med 50st av deras Nitrazolam 2,5mg då man nu får 75st vid köp av 50st. Är väldigt prisvärt för 499kr och deras Nitrazolam tabletter verkar vara bättre tryckta än dom från ChemClub och tror även dom kan vara aningen bättre. Också fördel att även dom är kryssade så man kan dela dom lätt .
Om någok provat 2Me-Maf tabbarna på 3mg från TS och kan jämföra med t.ex sprayen från ChemClub så är jag intresserad av hur dom skiljer sig rusmässigt och dosering etc.
Samt hur man bäst tarr dom, snorta eller smälta under tungan. Vet att TS sålt fenta tabbar tidigare och då skrev dom att dom gjorde sig bäst att smälta under tungan..
Okej det låter ju najjz, har väldigt stor respekt för fentanyler så jag kommer nog med att späda ut den, "better safe than sorry", tycker du den funkar bra mot ångest? För man någon opiat värme/eurofori?Hur länge varar ett rus när man tagot en spray eller 2?
Citera
2017-11-13, 18:48
  #439
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Okej det låter ju najjz, har väldigt stor respekt för fentanyler så jag kommer nog med att späda ut den, "better safe than sorry", tycker du den funkar bra mot ångest? För man någon opiat värme/eurofori?Hur länge varar ett rus när man tagot en spray eller 2?

Ger helt klart eufori och opiodvärme. Och ruset varar ungefär 2 - 3 timmar. Peakar rätt snabbt, efter circka 15 - 30min och sen når det väl toppen kring en timma efter dos för att sen hänga kvar en timma till ungefär och så lite afterglow i circka 1 - 2 timmar. Så sammanlagt runt 4 - 5 (max) timmar.
Citera
2017-11-13, 20:33
  #440
Medlem
Nån som provat TS/TT ännu?
Citera
2017-11-13, 20:54
  #441
Medlem
ruttenfimps avatar
Tänkte beställa en spray från CC, 70mg/10ml. Även nitrazolam då det står mycket bra om den..
Vad är en "första" dos på denna? 1 sprut? Vilken mg tar ni uppskattningsvis per dos, syftar på tabbsen från ts osv osv..... Tack på förhand
Citera
2017-11-13, 21:11
  #442
Medlem
Hur är det om man tar 1-2sprut av denna före man skall sova på kvällen, finns det risk att man får andnöd?
Citera
2017-11-13, 21:25
  #443
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Hur är det om man tar 1-2sprut av denna före man skall sova på kvällen, finns det risk att man får andnöd?

Risken finns. Jag brukar låta det gå minst 5 timmar innan jag försöker sova efter sista sprsy dosen. Är bättre att vara på säkra sidan när det gäller en substans som i stort sett är mest känd för sina överdoser (tänker mest pånföregångerna, t.ex akrylfentanylen).
Jag sätter alltid på stoppuret på telefonens timer efter varje dos plus att jag för "dagbok" över mins doseringar sv alla substanser. På så sätt vet jag exakt när jag tog sista dosen, hur mycket och hur pass påverkad jag blev.
Lite maniskt, jag vet! Men är ett sätt att ha koll och ett sätt att också ha koll på AT om man nu får det.
Har haft svårt att låta bli att inte återdosera med sprayen hitills, någon som har bra tips?
Det som funkat bäst hitills var när jag gick ut förut och gick tilö biblioteket bland annat för tar inte med mig sprayen ut. Däremot tog jag med mig 4st Nitrazolam 2mg i en zippåse för mådde rätt kasst när jag vakna imorse. Tagit sprayen 3ggr idag, nu sist föt bara en liten stund sen då jag tog 3 - 4 sprayningarr. Blir inget mer idag/inatt utan möjligen en Nitrazolam 2mg och 15 - 30mg Mirtazapin och kanske lite Theralen. Tar Atarax 25mg och Deslorotadin 5mg för klådan och allgeriska reaktionen jag fick i Lördags eftermiddag. .
Citera
2017-11-13, 21:32
  #444
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tänkte beställa en spray från CC, 70mg/10ml. Även nitrazolam då det står mycket bra om den..
Vad är en "första" dos på denna? 1 sprut? Vilken mg tar ni uppskattningsvis per dos, syftar på tabbsen från ts osv osv..... Tack på förhand

Om du får en full flaska (vilket jag hoppas du får) så är 1 sprut en bra första dos. Särskilt nu när dom höjt styrkan från 50 till 70mg/10ml.
Sen när du är nere på halva flaskan ungefär så spä ut resten med vatten så du får full flasks igen. Då är det lättare att dosera och minsksr risken för att ta för mycket. Men var Väldigt försiktig nu i början. Och ett tips är att gå en promenad en stund efter dosen , det minsksr chansen att man noddar till helt och riskersr problem med adningen till exempel.
Har själv tagit mig igenom några Heroin överdoser genom att gå ut och gå tills effekten börjat avta. Kände igår sent på kvällen (natten) att jag fick lite panik efter en dos spray så klädde på mig och gick en kort vända runt området här och det hjälpte. .
Hoppas det går bra för dig och som sagt, Var Väldigt Försiktig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback