Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-12, 14:38
  #1
Avstängd
Vad är grejen med kvinnor och avsugningar?
Ofta kan män på fester få s.k toalettavsugningar

eller att man smiter in å får sig en blowjob på toan.
Har (tyvärr) ej hänt mig så spontant utan endast i förhållanden

Men jag tror inte folk ljuger om de här berättelserna

Kvinna man flörtar, kanske en längre tid. Väl på festen får sig mannen en rejäl avsugning och då är kvinnan liksom "nöjd." klart hon kanske vill knulla sen också. Men själva akten är liksom en avsugning, sen är det slut. och så är det hela akten även om akten kanske fortsätter 3 timmar senare fulla i sänghalmen. Men den kan även sluta där som jag fattat det som. Avsugning. Kvinnan nöjd

Men jag tolkar det som:
avsugning är underkastelse. Det är en del av den kvinnliga sexualiteten, sittandes på knä.
Hon får vara kvinnlig och sexig och mannen njuter av hennes sexighet och kvinnlighet
Hon får mannen att komma. Biologiskt är vår orgasm extremt viktig och naturen har liksom gjort att kvinnor, kanske inte medveten men ändå njuter av den på något sätt.

Kvinnor tycker ofta det är skönt att bli slickade, men jag och andra många män slickar aldrig och det brukar inte vara något problem.

Oralsex på kvinnan är inte lika laddat. det är mest skönt, som en massage

oralsex på man från kvinna är extremt laddat med vår naturliga sexualitet, dominans å underkastelse

Diskutera
Citera
2017-09-12, 15:06
  #2
Medlem
Många kvinnor gillar att känna när mannen njuter, sen som du skriver underkastelse etc.. Tror ytterst få suger av någon för den ytterst goda smakupplevelsen.

Avsugning vs slicka fitta ration är för mig säkert 1:200 och antagligen inte helt ovanligt.
Citera
2017-09-12, 15:30
  #3
Avstängd
Tycker att du tänker fel så in i helvete gällande detta.

Att trycka upp en kvinna mot en vägg, fingra henne så hon blir våt sen gå därifrån är nästan precis samma sorts handling. Det låter inte speciellt undergivet eller hur?
Men det är samma tanke bakom, leka med henne tills det är dags för sex.
Citera
2017-09-12, 16:19
  #4
Moderator
Nospheratus avatar
Att avsugningar skulle handla om underkastelse låter som nån önsketanke efter att nån kollat på 50 Shades of Grey fem gånger i rad.

Om någonting, brukar kvinnor yttra sig i termer om att det är häftigt att kunna ha sådan makt över män dom de får när de ger en avsugning. Men troligtvis ger de oftast avsugningar för att de helt enkelt tycker det är roligt. Man måste inte alltid dra massa pubertala överväxlar och önsketänkande om dominans och underkastelse för nånting så trivialt som en avsugning.
Citera
2017-09-12, 18:06
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Att avsugningar skulle handla om underkastelse låter som nån önsketanke efter att nån kollat på 50 Shades of Grey fem gånger i rad.

Om någonting, brukar kvinnor yttra sig i termer om att det är häftigt att kunna ha sådan makt över män dom de får när de ger en avsugning. Men troligtvis ger de oftast avsugningar för att de helt enkelt tycker det är roligt. Man måste inte alltid dra massa pubertala överväxlar och önsketänkande om dominans och underkastelse för nånting så trivialt som en avsugning.

Kan du så lite om energier och dominans/underkastelse att du tar upp 50 shades of grey?
Ja jisses..

När vi kommer in på det här ämnet och någon nämner den boken/filmen så vet man ju att personen har 0.0 kunskap om man kvinna, människor och psykologi/biologi
Citera
2017-09-12, 18:07
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskElit
Många kvinnor gillar att känna när mannen njuter, sen som du skriver underkastelse etc.. Tror ytterst få suger av någon för den ytterst goda smakupplevelsen.

Avsugning vs slicka fitta ration är för mig säkert 1:200 och antagligen inte helt ovanligt.

Så sant så.
kvinnan har verkligen en speciell relation till vår penis. Ganska galet
Dom gillar absolut inte att titta på den å få bilder på den eftersom dom inte tänder visuellt

men att göra det skönt för den och att få känna den(på en man dom älskar såklart/är kåt på) det är dom helt jäkla galna i. Snuskigt galna
Citera
2017-09-12, 18:10
  #7
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murpendurpen
Kan du så lite om energier och dominans/underkastelse att du tar upp 50 shades of grey?
Ja jisses..

När vi kommer in på det här ämnet och någon nämner den boken/filmen så vet man ju att personen har 0.0 kunskap om man kvinna, människor och psykologi/biologi
Så du begrep inte att jag syftade på en stereotyp? Men det var en kul halmgubbe du lyckades få till!
Citera
2017-09-12, 18:17
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Så du begrep inte att jag syftade på en stereotyp? Men det var en kul halmgubbe du lyckades få till!

50 shades, stereotyp? Du bara fortsätter att visa din total okunskap.
Alltså lilla gubben, jag ser vad du syftar på. Det jag försöker förklara för dig är att det inte har något att göra med det som diskuteras här. Jag vände mig till folk med kunskap inom ämnet. Inte folk som fått sin dominans/underkastelse utbildning från en film

50 shades of grey speglar endast vagt en fetish kvinnor kan ha. Eller rättare sagt kvinnan som skrev boken. Den blev populär.

men nu är det inte riktigt det vi pratar om här.
Här pratar vi om man och kvinna och sexuell energi.

50 shades of grey SNUDDAR vid det ämnet sett från ett kvinnligt perspektiv av en kvinna med en specifik fetish INOM DET OMRÅDET. Inte mer.

Därav min "halmgubbe". Lämna nu tråden med din okunskap och ditt trams.
__________________
Senast redigerad av murpendurpen 2017-09-12 kl. 18:19.
Citera
2017-09-12, 18:21
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Att avsugningar skulle handla om underkastelse låter som nån önsketanke efter att nån kollat på 50 Shades of Grey fem gånger i rad.

Om någonting, brukar kvinnor yttra sig i termer om att det är häftigt att kunna ha sådan makt över män dom de får när de ger en avsugning. Men troligtvis ger de oftast avsugningar för att de helt enkelt tycker det är roligt. Man måste inte alltid dra massa pubertala överväxlar och önsketänkande om dominans och underkastelse för nånting så trivialt som en avsugning.

Ännu mer dumt i det här inlägget.
"Om någonting, brukar kvinnor yttra sig i termer om att det är häftigt att kunna ha sådan makt över mä..."
Slutade läsa

>Kvinnor
>Känna makt

Okej hejdå.
Citera
2017-09-12, 18:21
  #10
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murpendurpen
50 shades, stereotyp? Du bara fortsätter att visa din total okunskap.

50 shades of grey speglar endast vagt en fetish kvinnor kan ha. Eller rättare sagt kvinnan som skrev boken. Den blev populär.

men nu är det inte riktigt det vi pratar om här.
Här pratar vi om man och kvinna och sexuell energi.

50 shades of grey SNUDDAR vid det ämnet sett från ett kvinnligt perspektiv av en kvinna med en specifik fetish INOM DET OMRÅDET. Inte mer.

Därav min "halmgubbe". Lämna nu tråden med din okunskap och ditt trams.
Ajdå, du blev lite kränkt. Det var inte meningen. Min poäng var att trådstarten raljerar över något så trivialt som avsugningar. Ibland är en pinne bara en pinne. Det är inte nödvändigtvis en fallossymbol.
Citera
2017-09-12, 18:28
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Ajdå, du blev lite kränkt. Det var inte meningen. Min poäng var att trådstarten raljerar över något så trivialt som avsugningar. Ibland är en pinne bara en pinne. Det är inte nödvändigtvis en fallossymbol.

Sant men jag kan absolut se något djupare i det här.
Jag är övertygad om att dom har en inprogrammerad undermedveten stark biologisk önskan att få mannen att komma
Citera
2017-09-12, 18:37
  #12
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murpendurpen
Sant men jag kan absolut se något djupare i det här.
Jag är övertygad om att dom har en inprogrammerad undermedveten stark biologisk önskan att få mannen att komma
Naturligtvis. Eftersom det så att säga ökar chansen för befruktning. Precis som att män är programmerade att vilja komma så ofta så möjligt. Det känns bara lite väl krystat att lägga massa maktbalans i någonting så primitivt. Varenda någorlunda frisk och sexuellt aktiv kvinna har någon gång gett en avsugning till en man. Mycket långt ifrån alla kvinnor känner en underton av undergivelse när de utför oralsex. Jag tror mer att din djupare syn på det hela resonerar väl med dina fantasier och därför känns det rimligt för din del.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback