Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-12, 14:06
  #1
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jaha, det är tydligen idag så grattis alla gamers o spela riktigt mkt idag.

Kalender 2017

12 September
Skolans dag
TV-spelsdagen*
Europeiska Migrändagen*

Vad kommer du fira med för spel?

Själv tar jag en tur i battlefield.
__________________
Senast redigerad av Bluebeast72 2017-09-12 kl. 14:08.
Citera
2017-09-12, 14:13
  #2
Medlem
Dissociatives avatar
Fick hem Dark Souls 3 idag så det blir ju utmärkt
Citera
2017-09-12, 14:13
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Starcraft !
Citera
2017-09-12, 14:51
  #4
Medlem
CS:GO och möjligtvis lite GTA V också

Edit: såg nu att det stod tv-spel...
__________________
Senast redigerad av E.R. 2017-09-12 kl. 14:53.
Citera
2017-09-12, 14:55
  #5
Medlem
CommonSenses avatar
Det blir nog BF1 ikväll på ps4 eller så blir det hardline
Citera
2017-09-12, 15:40
  #6
Medlem
BigFatCones avatar
Det här är alltså tråden där vi diskuterar International Video Game Day. Det är inte tråden där vi postar onliners med titlar på spel som vi tänker spela idag. Såna inlägg raderas och man kommer förmodligen få Varningar också.

Ska man prata om vad man ska spela så får man se till att skriva något med substans kring det hela.
Citera
2017-09-12, 18:02
  #7
Medlem
elephantstones avatar
Jaq har engagerat mig en hel del i TV-spelskulturen de senaste tio åren och är glad att TV-spel som underhållningsform har blivit så socialt accepterat som det är idag. Vi befinner oss onekligen i en intressant tid med innovativa idéer framför oss samtidigt som branschen är mycket mån om att förvalta alla retrospel. Jag glömmer aldrig när Wii avtäcktes och kontrollen kändes så revolutionerande, samma känsla fick jag av VR, vågar man föreställa sig hur häftigt HoloLens blir?

Som spelare har man idag i många anseenden inflytande på hur såväl spel som konsoler utvecklas. Gamers världen över förenas genom stramningtjänster och onlinefunktioner - allting bara några få knapptryck bort.

Tänk er, vad mycket som har hänt sedan spelen utgjordes av pixlar från ett mycket begränsat spektrum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback