Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-11, 20:43
  #1
Medlem
En märklig sak hände mig för några år sedan.

Hade varit ute på stan och druckit. Full skulle jag ta mig hem då en man kom fram till mig och sa att han kunde köra hem mig. I bilen sa han att vi kunde dra hem till en kompis till honom och röka gräs. Jag gick med på förslaget, men blev lite orolig över att jag satt med en främmande man i en bil.
Mannen märkte att jag var skraj och frågade om jag inte litade på honom?

Vi kom fram till en parkering, stannade och mannen tog fram något röka han hade på sig.
Vi rökte och jag minns inte riktigt hur mannen försvann eller varför, men nu till det som har med drömmar att göra.

Jag minns att jag låg på marken på parkeringen och tittade upp i luften. Det kändes som att himlen började sänkas och kom mig närmare. Det var en skön känsla och jag började skrika att jag ville till himlen. Jag ser några poliser komma fram till mig. Jag fortsätter skrika och de börjar dra i mig. Jag kämpar för att ligga kvar och jag känner hur poliserna vrider av mitt ben. Det gjorde fruktansvärt ont och i sekunden efteråt sket jag på mig. Efter det är allt svart.


Jag vaknar morgonen efter i en fyllecell. Efter att ha bankat på celldörren kommer en kvinna och öppnar. Hon berättar att jag varit full och legat och skrikit att jag ville till himlen. Jag hade inte ont i något av benen och jag hade inte bajsat på mig.

Vad kan det här ha varit för konstigt egentligen? Något som varit med om något liknande?
Jag måste alltså ha drömt att poliserna drog av mig benet. Poliserna hade kommit i verkligheten, men det hade inte gått till så som jag "drömde".

En annan konstig sak var att jag inte hade behövt göra något urinprov.
Hur fan jag lyckades åka med poliserna överhuvudtaget förstår jag inte.
Som sagt är allt svart från att jag kände att jag sket på mig.
Jag hade väl tur som slapp urinprov. En märklig upplevelse iallafall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback