Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-11, 22:39
  #157
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Mm. Han är onekligen en pajas. Men det är du också. I just det här pikanta lilla ärendet kan ni nog ta varandra i slammig hand. Dumskallar.
Visst är det så. Jag har klantat mig i det här, det var ju dumt att jag klagade på tim i den här tråden, det var absolut inte menat som ett sätt att ta bort uppmärksamheten från mig.
2006-01-11, 22:41
  #158
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Men den störste pajasen är ändå du. SOm kände dig nödgad att recensera ett knull med saker som att knullet inte gillade dirty talking, ville inte ta det analt etc.
Heder åt dig som verkar ha insett vilken tönt du är. Men ändå. Det finns ingen större pajas än du just nu.

"ville inte ta det analt etc." Vad får du det ifrån? Det har väl jag aldrig skrivit någonstans?
2006-01-11, 22:43
  #159
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Men snälla lås den här tråden nu, någon. Momnok har varit dum, Tim har varit dum, outlaw är fullt av ondskefulla trådar om användare. Alla är dumma. Snälla kan vi inte släppa just det här nu?
2006-01-11, 22:45
  #160
Banned
The Greatests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
"ville inte ta det analt etc." Vad får du det ifrån? Det har väl jag aldrig skrivit någonstans?

Skit i idioten. Svara honom inte ens.
2006-01-11, 22:46
  #161
Banned
handenduvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Men snälla lås den här tråden nu, någon. Momnok har varit dum, Tim har varit dum, outlaw är fullt av ondskefulla trådar om användare. Alla är dumma. Snälla kan vi inte släppa just det här nu?

du behöver inte vara här om det inte passar. ingen tvingar dig att läsa tråden.

kom nu inte med nåt i min roll som moderator... som anledning till att du läser tråden
2006-01-11, 22:47
  #162
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
du behöver inte vara här om det inte passar. ingen tvingar dig att läsa tråden.

kom nu inte med nåt i min roll som moderator... som anledning till att du läser tråden


Jag lovar att inte nämna ett ord om min roll som moderator som anledning till jag läser denna tråd
2006-01-11, 22:49
  #163
Medlem
PiLLerILLers avatar
Att tolka stormen kring denna recension som moralpanik är i mina ögon ganska korkat. Det finns andra aspekter som är värda lite mer fundering.

CharlieR har legat med en moderator. Det är ett faktum och det kunde ha gått obemärkt och diskret till, men istället valde Memnok att, som han säger, skämtsamt berätta det för 60 personer i en sluten grupp. I denna grupp får CharlieR rykte om sig att vara lättfotad och blir kontaktad av fler moderatorer som beter sig flirtigt. Hade dessa personer kontaktat henne även om de var helt ovetande om att hon legat med Memnok? Hade någon tagit modet till sig att skicka bilder på sin erigerade penis, när hon frågade om hon fick se ett foto på den hon brevväxlade med? Och nu när detta är ute bland resterande användare ser vi samma tendens hos folk att kalla henne slampa, smitthärd och värre - trots att hon fortfarande bara legat med en moderator. Kan du Memnok, se att ditt agerande gett hennes rykte en rejäl törn?

En annan aspekt är att du Memnok, har en position på detta forum där du kan inskränka min yttrandefrihet genom att radera, låsa och kasta det du anser vara olämpligt. Kan du då se att jag får problem med att du inte lever som du lär, eller lyder under det regelverk du fått i förtroende att upprätthålla?
2006-01-11, 22:52
  #164
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
"ville inte ta det analt etc." Vad får du det ifrån? Det har väl jag aldrig skrivit någonstans?
Jag har faktiskt funderat på det hela tiden, tog hon den i lillkiken ? Skicka pm, jag lovar att hålla tyst.

On Topic. Var var vi? Jo, det är nog dags att låsa tråden nu.
2006-01-11, 22:55
  #165
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Att tolka stormen kring denna recension som moralpanik är i mina ögon ganska korkat. Det finns andra aspekter som är värda lite mer fundering.

CharlieR har legat med en moderator. Det är ett faktum och det kunde ha gått obemärkt och diskret till, men istället valde Memnok att, som han säger, skämtsamt berätta det för 60 personer i en sluten grupp. I denna grupp får CharlieR rykte om sig att vara lättfotad och blir kontaktad av fler moderatorer som beter sig flirtigt. Hade dessa personer kontaktat henne även om de var helt ovetande om att hon legat med Memnok? Hade någon tagit modet till sig att skicka bilder på sin erigerade penis, när hon frågade om hon fick se ett foto på den hon brevväxlade med? Och nu när detta är ute bland resterande användare ser vi samma tendens hos folk att kalla henne slampa, smitthärd och värre - trots att hon fortfarande bara legat med en moderator. Kan du Memnok, se att ditt agerande gett hennes rykte en rejäl törn?

En annan aspekt är att du Memnok, har en position på detta forum där du kan inskränka min yttrandefrihet genom att radera, låsa och kasta det du anser vara olämpligt. Kan du då se att jag får problem med att du inte lever som du lär, eller lyder under det regelverk du fått i förtroende att upprätthålla?

Jag tycker att Memnok har betett sig som ett arsle. Men värt att komma ihåg är väl också att den kvinnliga mottagaren av, i det recenserade fallet, Memnoks chica skinnflik är en användare som sitter och ylar, ber, vädjar efter stock på FBs chatt.
2006-01-11, 22:56
  #166
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
det är nog dags att låsa tråden nu.

Vad har du med det att göra? Käften nu och låt memnok svara på sina frågor...

Om han vill förstås. Jag hade inte spelat med i denna cirkus så här mycket.
2006-01-11, 22:59
  #167
Moderator
tobess avatar
Eftersom ärendet kan anses vara utagerat, och Memnok har berättat hela sin version av det hela så kommer låset på.

Finns det några fler frågor i ämnet, så går det bra att PM:a Memnok och fråga.

*tråd låst*

/Moderator

(Kommentarer på denna åtgärd tas i sedvanlig ordning via PM)

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback