• 42 413 online
  • 1 139 770 medlemmar
  • 59 044 332 inlägg
2006-01-11, 10:37
Medlem
Memnoks avatar
Eftersom det stormar så mycket kring den här historien kanske jag kan bidra med något från min synvinkel. Jag svarar gärna på frågor om ni har några men undviker helst att älta det här i all evighet.

Så här var det:
Som redan är känt träffades jag och CharlieR på en FB-träff i gbg, en sak ledde till en annan och vi hamnade i säng. Efter det hade vi mycket lite kontakt, jag tänkte att saken var mer eller mindre bakom mig.

4-5 månader senare skapades det en tråd i vår "fikarumsdel" av outlaw där Tim_Hedlund uppspelt berättade om att han fått en dikt av CharlieR, lite småsnack följde om vilka mods som hade kontakt med CharlieR och eftersom hon hade berättat för ett par användare och mods om att vi hade varit tillsammans bekräftade jag att så var fallet.

Jag fick någon fråga om hur det var och svarade med ett par rader där jag beskrev hur hon var i sängen. I efterhand är det självklart att det var korkat att skämta om det och ha en sådan raljerande ton, jag har bett CharlieR om ursäkt för det och det är utrett mellan oss.

Tim blev då sur och bestämde sig för att avslöja detta för charlie, så startade hela denna cirkusen. (Han är tydligen fortfarande sur eftersom han skriver beska inlägg om det på andra forum, tydligen är inte historien i sig tillräckligt bra eftersom han känner sig nödgad att bättra på den med att jag är 35 år gammal, i själva verket är jag purunga 28 år).

Skitkorkat av mig att inte göra så här direkt, jag kan inte säga något annat än att det kändes som att drevet gick och att det inte skulle spela någon roll vad jag sade till mitt försvar. Intressant är dock att när jag uppmanade folk att skicka pm till mig om de ville höra vad som hänt skrev jag i stort sett samma sak som jag gjorde i denna tråd. Tyvärr var det bara två personer som var intresserade av ett sådant utbyte.

Nåväl, jag svarar gärna på frågor om det finns några.
/Memnok
2006-01-11, 10:45
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Eftersom det stormar så mycket kring den här historien kanske jag kan bidra med något från min synvinkel. Jag svarar gärna på frågor om ni har några men undviker helst att älta det här i all evighet.

Så här var det:
Som redan är känt träffades jag och CharlieR på en FB-träff i gbg, en sak ledde till en annan och vi hamnade i säng. Efter det hade vi mycket lite kontakt, jag tänkte att saken var mer eller mindre bakom mig.

4-5 månader senare skapades det en tråd i vår "fikarumsdel" av outlaw där Tim_Hedlund uppspelt berättade om att han fått en dikt av CharlieR, lite småsnack följde om vilka mods som hade kontakt med CharlieR och eftersom hon hade berättat för ett par användare och mods om att vi hade varit tillsammans bekräftade jag att så var fallet.

Jag fick någon fråga om hur det var och svarade med ett par rader där jag beskrev hur hon var i sängen. I efterhand är det självklart att det var korkat att skämta om det och ha en sådan raljerande ton, jag har bett CharlieR om ursäkt för det och det är utrett mellan oss.

Tim blev då sur och bestämde sig för att avslöja detta för charlie, så startade hela denna cirkusen. (Han är tydligen fortfarande sur eftersom han skriver beska inlägg om det på andra forum, tydligen är inte historien i sig tillräckligt bra eftersom han känner sig nödgad att bättra på den med att jag är 35 år gammal, i själva verket är jag purunga 28 år).

Skitkorkat av mig att inte göra så här direkt, jag kan inte säga något annat än att det kändes som att drevet gick och att det inte skulle spela någon roll vad jag sade till mitt försvar. Intressant är dock att när jag uppmanade folk att skicka pm till mig om de ville höra vad som hänt skrev jag i stort sett samma sak som jag gjorde i denna tråd. Tyvärr var det bara två personer som var intresserade av ett sådant utbyte.

Nåväl, jag svarar gärna på frågor om det finns några.
/Memnok

Tjena Memnok....obra gjort från din sida..men bra gjort att ta bladet från munnen!! Tänk om fler kunde göra det....
2006-01-11, 10:46
Medlem
enverhoxha99s avatar
Stå på dig Memnok, för alla med en fattningsförmåga över en snigels framstår detta som något helt annat än moralisk indignation över ett iofs dassigt inlägg, men proportionerna det tagit är ju rent jävla löjliga. Det är ju naturligtvis inget annat än det vanliga gnällpacket som återigen sticker upp sina fula huvuden och jobbar vidare på att sabotera Flashbacks existens.

Och att försöka framställa CharlieR som ett offer i hela "härvan" är ju bara så jävla töntigt. Alla som läst hennes tonårsneurotiska dravel tidigare vet ju att hon inte är något annat än ett vacuum med pattar.
2006-01-11, 10:52
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinkykorea
Tjena Memnok....obra gjort från din sida..men bra gjort att ta bladet från munnen!! Tänk om fler kunde göra det....
Det är nog många som upplever att det skulle göra mer skada än nytta, men som sagt var. Jag borde väl ha gjort så här direkt.
2006-01-11, 10:53
Medlem
Har admin uppmanat dig att träda fram?
2006-01-11, 10:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somte
Har admin uppmanat dig att träda fram?
Nej, det här gör jag helt på eget bevåg.
2006-01-11, 10:56
Banned
handenduvets avatar
tycker du att det hör en 28-årig fullvuxen karl till att recensera ett knull på internet, om än bara för en slutene xklusiv skara?

Känns inte det något man gjorde när man var 15, åkte moppe och drack folköl?

Tycker inte du som människa att du sjunkit lite efter det? Inser du inte det larviga?
2006-01-11, 10:56
Medlem
Jag tycker att det här var väldigt modigt av dig, Memnok.
2006-01-11, 11:01
Avstängd
{I}{K}{E}s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorna hammerskins
Jag tycker att det här var väldigt modigt av dig, Memnok.
Modigt?
Han är en hossa som försökt ljuga sig genom detta.
Vi kan bara skratta åt dig genom din fortsatta karriär
memnok
Ruskibuss
Tippi Hedren

Dessa tre herrar har förlorat all sin repekt och värdighet på detta forum, för alltid.
2006-01-11, 11:02
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
tycker du att det hör en 28-årig fullvuxen karl till att recensera ett knull på internet, om än bara för en slutene xklusiv skara?

Tycker inte du som människa att du sjunkit lite efter det? Inser du inte det larviga?

Jag håller med om att det var barnsligt gjort, men alla har vi väl rätt att vara barnsliga då å då?
2006-01-11, 11:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet

Naturligtvis är det larvigt. Som sagt var syftet inte att skryta eller något sådant utan mest att bekräfta ett rykte som kanske hade inverkan på min objektivitet vad gällde CR. Korkat av mig att skämta till det.
2006-01-11, 11:03
Medlem
Jaha. Det var alltså inte mer än så här. Saken är enligt mig utagerad. Case closed.