Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-15, 11:39
  #13
Medlem
en sak är säker dock, inte alla kan punga ut 2k för en tröja. Så ja, det är kläder inte för vem som helst. personligen äskar jag deras tiger sweatshirt.
Citera
2017-10-15, 14:23
  #14
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
en sak är säker dock, inte alla kan punga ut 2k för en tröja. Så ja, det är kläder inte för vem som helst. personligen äskar jag deras tiger sweatshirt.
Fast ska du punga ut 2-3k för en tröja tycker jag personligen i varje fall att det finns "finare" märken än Kenzo, men ja, det är inte varenda person som kan göra det direkt.
Citera
2017-10-15, 17:35
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast ska du punga ut 2-3k för en tröja tycker jag personligen i varje fall att det finns "finare" märken än Kenzo, men ja, det är inte varenda person som kan göra det direkt.

nu köper jag inte kläder bara för märkens skull (inte i det här fallet i alla fall) men tyckte denna tröja var riktigt snygg och värd sitt pris. tröjor i den prisklassen måste vara något utöver det vanliga.
Citera
2017-10-15, 21:38
  #16
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
nu köper jag inte kläder bara för märkens skull (inte i det här fallet i alla fall) men tyckte denna tröja var riktigt snygg och värd sitt pris. tröjor i den prisklassen måste vara något utöver det vanliga.
Det gör inte jag heller, men det jag menade är att ska du lägga så mycket pengar på tröjor så tycker jag personligen att det finns märken som göra mycket snyggare tröjor än just Kenzo. Kvaliten skillnaden på en 3K tröja och på en 1K tröja är tyvärr inte så stor, är ju oftast märket man betalar för enbart.
Citera
2017-10-16, 13:20
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det gör inte jag heller, men det jag menade är att ska du lägga så mycket pengar på tröjor så tycker jag personligen att det finns märken som göra mycket snyggare tröjor än just Kenzo. Kvaliten skillnaden på en 3K tröja och på en 1K tröja är tyvärr inte så stor, är ju oftast märket man betalar för enbart.

har du några exempel på dessa tröjor på 2-3k som är snyggare och bättre kvalite?
Citera
2017-10-17, 23:40
  #18
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
har du några exempel på dessa tröjor på 2-3k som är snyggare och bättre kvalite?
Bättre kvalite är det inte, skillnaden på en tröja för 1K Och en tröja för 3K är väldigt liten kvalite vis, är ju snarare så att man betalar endast för märken i den prisrangen och högre tyvärr.

Personligen föredrar jag Gucci om det ska vara tigerprints, dom är ju dock dyrare.
Citera
2017-10-21, 12:17
  #19
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGalliano
en sak är säker dock, inte alla kan punga ut 2k för en tröja. Så ja, det är kläder inte för vem som helst. personligen äskar jag deras tiger sweatshirt.

Lever du på 1950-talet? Varenda förortsunge slänger ut ett antal tusentals kronor varje år på kläder eller fixar det på annat sätt. Att dessutom tro att Kenzo är något speciellt bara för att de tar 2000 för en tröja säger bara att du är lättrogen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback