Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-14, 14:13
  #1225
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Imponerande! Då borde du totalt ha bra koll på ca 306 spelare om vi tar med top 2 kedjor i varje lag. Även om du är väldigt vag på vad "hålla koll på" betyder.

Stackars dig, lider med dig..
Du kommer in och skriver nåt som du sedan inte kan bemöta alls när du får ett svar

Håll dig till trådar där du iallafall kan ge ett hyggligt svar till folk, nu blev du ju bara blottad över hur lite du faktiskt kan om sporten "Ishockey".
2019-03-14, 14:30
  #1226
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Stackars dig, lider med dig..
Du kommer in och skriver nåt som du sedan inte kan bemöta alls när du får ett svar

Håll dig till trådar där du iallafall kan ge ett hyggligt svar till folk, nu blev du ju bara blottad över hur lite du faktiskt kan om sporten "Ishockey".

Tror det snarare handlar om vissa folks egon, har inga problem att erkänna att jag inte har koll på varje spelare Trots det älskar jag sporten och följer mina 2 huvudlag stenhårt ( NHL/SHL). Sedan skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mina hockeykunskaper.
2019-03-14, 15:04
  #1227
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Stackars dig, lider med dig..
Du kommer in och skriver nåt som du sedan inte kan bemöta alls när du får ett svar

Håll dig till trådar där du iallafall kan ge ett hyggligt svar till folk, nu blev du ju bara blottad över hur lite du faktiskt kan om sporten "Ishockey".

Man ska inte förvänta sej för mycket av folk här. Han kallar mej otydlig, samtidigt håller han sej inte till trådens ämne och anklagar mej för att vara otydlig när han själv anser sej följa NHL relativt mycket när det sedan visar sej att han följer 1 lag bara

Till Mystic, det finns många som har koll på mer än 300 spelare i NHL.

Som jag sa i första svaret till dej, det är du som har dålig koll, det finns finska backar i NHL man bör ha koll på om man följer ligan.
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2019-03-14 kl. 15:07.
2019-03-14, 15:07
  #1228
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Tror det snarare handlar om vissa folks egon, har inga problem att erkänna att jag inte har koll på varje spelare Trots det älskar jag sporten och följer mina 2 huvudlag stenhårt ( NHL/SHL). Sedan skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mina hockeykunskaper.

"Sedan skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mina hockeykunskaper"

Gör du verkligen det? Nog bryr du dig allt då du ändå måste nämna att "du inte bryr dig".

Varje spelare behöver man nog inte kunna, men ger man sig in i en diskussion får man nog förvänta sig svar också, svar man kanske borde kunna svara på då man följer NHL som du gör?
2019-03-14, 15:20
  #1229
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Man ska inte förvänta sej för mycket av folk här. Han kallar mej otydlig, samtidigt håller han sej inte till trådens ämne och anklagar mej för att vara otydlig när han själv anser sej följa NHL relativt mycket när det sedan visar sej att han följer 1 lag bara

Till Mystic, det finns många som har koll på mer än 300 spelare i NHL.

Som jag sa i första svaret till dej, det är du som har dålig koll, det finns finska backar i NHL man bör ha koll på om man följer ligan.

Han har säkert nyss funnit sporten och typ följt den i knappt något år, skulle inte förvåna mig alls, då kan det vara svårt att ge sig in i hockey-diskussioner, men han gör det ändå, det ska han ha en applåd för
2019-03-14, 16:17
  #1230
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Man ska inte förvänta sej för mycket av folk här. Han kallar mej otydlig, samtidigt håller han sej inte till trådens ämne och anklagar mej för att vara otydlig när han själv anser sej följa NHL relativt mycket när det sedan visar sej att han följer 1 lag bara

Till Mystic, det finns många som har koll på mer än 300 spelare i NHL.

Som jag sa i första svaret till dej, det är du som har dålig koll, det finns finska backar i NHL man bör ha koll på om man följer ligan.

För det första så har du ännu inte definierat vad "hålla koll" på innebär, sedan så har du absolut noll belägg på att just du "håller koll" på över 300 spelare. Men men alla stora egon behöver ju strykas

Och ja, jag följer mestadels 1 lag, det är 82 matcher i en säsong, det räcker gott och väl för mig Sedan så följer man ju NHL rent allmänt via diverse forum.

Citat:
Ursprungligen postat av Score123
"Sedan skiter jag fullständigt i vad folk tycker om mina hockeykunskaper"

Gör du verkligen det? Nog bryr du dig allt då du ändå måste nämna att "du inte bryr dig".

Varje spelare behöver man nog inte kunna, men ger man sig in i en diskussion får man nog förvänta sig svar också, svar man kanske borde kunna svara på då man följer NHL som du gör?

Jag gav ju mig in diskussionen med ett bra inlägg, vars tes ingen verkar ha något problem med. Du verkar ju bry dig betydligt mer iaf

Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Han har säkert nyss funnit sporten och typ följt den i knappt något år, skulle inte förvåna mig alls, då kan det vara svårt att ge sig in i hockey-diskussioner, men han gör det ändå, det ska han ha en applåd för

Jamen precis så är det, har absolut inte kollat på hockey mer än 1 år....

Ännu ett stort ego här ser jag
2019-03-14, 17:04
  #1231
Moderator
vfs avatar
Den här tråden har fastnat totalt och bara utmynnat i skräpinlägg. Låses till vidare, om någon skulle ha relevant fakta att dela med sig av, pm till undertecknad så låser jag upp/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback