Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-02-06, 19:18
  #73
Medlem
Generators avatar
Val sammanfattat.

"You lickin' the plate clean"
https://www.youtube.com/watch?v=AAh8KV6vHzg
Citera
2022-02-06, 19:20
  #74
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Jag är knappast smygbög men jag är såpass säker på min egen sexualitet så att jag mycket väl kan berömma en vacker kuk. Gör det ofta i bastun på tex kronobergsbadet eller centralbadet i centrala sthlm. Inget konstigt med det. Man kan ge komplimang utan sexuell underton. Många män blir glada. Jag kan även lägra en man, på samma sätt som jag lägrar en kvinna, utan att för den sakens skull vara bög liksom. Så länge kyssar, kel & smek uteblir så är det endast en handling med syfte att tömma.

Kvinnokroppen är vacker, absolut. Ett par små toppiga tuttar med styva vårtor, en rundad höft, ett vackert ansikte. Kvinnor är vackra i alla dess former men en fitta är inte vacker. En fitta smakar inte gott. En fitta luktar inte gott. Dessutom finns det inget nöje för mig att leka primitiv & slickande gathund. Vill hon bli slickad får hon köpa en hundvalp.

En skulpterad & muskulös manskropp är vacker, en liten penis i slakt tillstånd eller en stor ådrig penis i erigerat tillstånd spelar ingen roll. Helheten räknas. Kvinnor är vackra likaså men en stinkande & fuktig köttgrotta riskerar i de allra flesta fall att förstöra helheten. Av princip går jag aldrig ner på en kvinna. Men känner jag mig av ngn anledning xtra givmild så tillåter jag henne att gå ner på mig.

Hmmm ok med tanke på att du skriver att du kan lägra en man och att det är ok så länge som inga kyssar är inblandade - och att du benämner kvinnors fittor som stinkande köttgrottor så skulle jag säga att du spelar för andra planhalvan

Om du tar dig ut ur garderoben så behöver du aldrig mer riskera att behöva slicka fitta
__________________
Senast redigerad av Maviel 2022-02-06 kl. 19:32.
Citera
2022-02-06, 20:56
  #75
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hmmm ok med tanke på att du skriver att du kan lägra en man och att det är ok så länge som inga kyssar är inblandade - och att du benämner kvinnors fittor som stinkande köttgrottor så skulle jag säga att du spelar för andra planhalvan

Om du tar dig ut ur garderoben så behöver du aldrig mer riskera att behöva slicka fitta

Du försöker vara rolig. Det här är allvar. Man & kvinna hör ihop. Punkt. Vi båda är vackra skapelser som hör ihop men att tvingas till orala lekar med ngt köttstycke som inte är värdigt den för övrigt vackra kvinnliga kroppen är inget annat än en form av ofredande, rent av våldtäkt. Penis är vacker att se på & fulländar mannens kropp. Kvinnans bröst, i olika former, kompletterar henne, men hennes kön gör det inte. Jag kan ägna timmar åt att suga, smeka & stimulera en kvinnas tuttar men jag skulle inte ens ägna ett par sekunder åt att lapa skäggbiff. Detta gör mig inte till gay, att berömma en annan mans penis gör mig inte till gay, att lägra en man på mina egna villkor gör mig inte till gay. Jag är stark & säker i min sexualitet. Jag bestämmer själv ifall jag ska gå ner på ngn eller inte & jag väljer inte oväntat att avstå. Min kropp, mitt val.

Male Life Matters! Vilket innebär att man som man har den självklara rätten att säga nej utan att bli kallad bög. 💗
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-06 kl. 20:58.
Citera
2022-02-07, 10:53
  #76
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo1973
Jag är inte din "vän", jag känner dig ej. Däremot vet jag att dina hundratals inlägg gäller en "huliganfirma" som aldrig existerat annat i din fantasi. Det gör också att det blir lättare att bedöma hur seriöst dina "jag-sätter-på-killar-men-är-hetero"-inlägg är.

Svara mig nu, kompis. Varför är jag automatiskt gay bara för att jag inte vill gå ner på kvinnor? Helt insane.

Om en tjej totalvägrar att gå ner på en kille.. Är hon lesbisk? Varför ska det vara annorlunda när en man inte vill slicka.
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-07 kl. 11:25.
Citera
2022-02-07, 12:28
  #77
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Hmmm ok med tanke på att du skriver att du kan lägra en man och att det är ok så länge som inga kyssar är inblandade - och att du benämner kvinnors fittor som stinkande köttgrottor så skulle jag säga att du spelar för andra planhalvan

Om du tar dig ut ur garderoben så behöver du aldrig mer riskera att behöva slicka fitta
Väl formulerat och förefaller vara en korrekt tolkning. Hur kan man vara heterosexuell, gilla sex med män men inte gilla att slicka...?
Citera
2022-02-07, 12:30
  #78
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Svara mig nu, kompis. Varför är jag automatiskt gay bara för att jag inte vill gå ner på kvinnor? Helt insane.

Om en tjej totalvägrar att gå ner på en kille.. Är hon lesbisk? Varför ska det vara annorlunda när en man inte vill slicka.
Nej, hon är ej lesbisk för det, men om hon hellre har sex med kvinnor än med dig så är hon åtminstone bisexuell...
Citera
2022-02-07, 13:43
  #79
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Väl formulerat och förefaller vara en korrekt tolkning. Hur kan man vara heterosexuell, gilla sex med män men inte gilla att slicka...?

Man behöver inte som man gilla att slicka. Alla är vi olika. Men benämner man kvinnors kön för "stinkande köttgrotta" så avgör ju det saken för mig...
Citera
2022-02-07, 13:47
  #80
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Man behöver inte som man gilla att slicka. Alla är vi olika. Men benämner man kvinnors kön för "stinkande köttgrotta" så avgör ju det saken för mig...
Ja, för all del, helt rätt - men om man är okej med att ha sex med män, kallar sig heterosexuell och samtidigt använder dylika uttryck om kvinnors kön så känns det som om man definierat sig själv lite underligt.
Citera
2022-02-07, 14:15
  #81
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Man behöver inte som man gilla att slicka. Alla är vi olika. Men benämner man kvinnors kön för "stinkande köttgrotta" så avgör ju det saken för mig...

Det är inte helt ovanligt att kvinnor lipar över hur äckligt det är att ta sin gubbes kuk i sin mun, trots privilegiet att få känna hur den styvnar för att sedan spruta i svalg & strupe . Det är heller inte ovanligt hur kvinnor på nedsättande vis sitter & diskuterar sin gubbes kuk & kallar denna för spett, åderpåle, lillfinger osv. Den enda slutsatsen man kan dra här är att dom är otacksamma små as, men knappast att dom är lesbiska.

Din slutsats haltar. Du är inte kapabel till att avgöra ngt överhuvudtaget. Du är bara bitter & saknar djupare kännedom om kvinnans kön.

Jag ska dessutom kunna benämna en fitta hur jag vill utan att för den sakens skull bli kallad bög.

Det finns stunder som jag livligt kan slicka fitta, tex på ett hotellrum där vi nakna häller champagne på varandras kön för att sedan av lust & kåthet lapa droppe efter droppe. Lite som hur en god sås kan väga upp en dåligt tillagad köttbit. Detta kräver ju förstås att tjejen duschat & mycket noga tvättat sitt kön.

Ett annat tillfälle var när jag driven av kåthet tvättade en främmande kvinnas kropp & kön hemma i mitt badkar. Hon var ngt fetlagd så stanken var tydlig & frän. Jag blev av ngn anledning hungrig när jag tvättade hennes feta men ändå trots allt visuellt tilltalande kropp. Jag hämtade en stor burk nutella. Man får bra tryck av nutella innan träning. Jag kletande in hennes kön & bakdel & började sedan äta av henne, vilket även inkluderade hennes av nutella nedkladdade kön. Så visst finns det undantag. Men det är ovanligt. På en kk skulle jag aldrig gå ner. Dels för att de flesta kvinnor luktar illa från könet. Dels för att det är förnedrande att slicka ngn på hennes villkor, speciellt på en kk som man med stor sannolikhet delar med andra kåthungrande män.
Citera
2022-02-07, 14:18
  #82
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Det är inte helt ovanligt att kvinnor lipar över hur äckligt det är att ta sin gubbes kuk i sin mun, trots privilegiet att få känna hur den styvnar för att sedan spruta i svalg & strupe . Det är heller inte ovanligt hur kvinnor på nedsättande vis sitter & diskuterar sin gubbes kuk & kallar denna för spett, åderpåle, lillfinger osv. Den enda slutsatsen man kan dra här är att dom är otacksamma små as, men knappast att dom är lesbiska.

Din slutsats haltar. Du är inte kapabel till att avgöra ngt överhuvudtaget. Du är bara bitter & saknar djupare kännedom om kvinnans kön.

Jag ska dessutom kunna benämna en fitta hur jag vill utan att för den sakens skull bli kallad bög.

Det finns stunder som jag livligt kan slicka fitta, tex på ett hotellrum där vi nakna häller champagne på varandras kön för att sedan av lust & kåthet lapa droppe efter droppe. Lite som hur en god sås kan väga upp en dåligt tillagad köttbit. Detta kräver ju förstås att tjejen duschat & mycket noga tvättat sitt kön.

Ett annat tillfälle var när jag driven av kåthet tvättade en främmande kvinnas kropp & kön hemma i mitt badkar. Hon var ngt fetlagd så stanken var tydlig & frän. Jag blev av ngn anledning hungrig när jag tvättade hennes feta men ändå trots allt visuellt tilltalande kropp. Jag hämtade en stor burk nutella. Man får bra tryck av nutella innan träning. Jag kletande in hennes kön & bakdel & började sedan äta av henne, vilket även inkluderade hennes av nutella nedkladdade kön. Så visst finns det undantag. Men det är ovanligt. På en kk skulle jag aldrig gå ner. Dels för att de flesta kvinnor luktar illa från könet. Dels för att det är förnedrande att slicka ngn på hennes villkor, speciellt på en kk som man med stor sannolikhet delar med andra kåthungrande män.

Jag är inte bitter

Skulle heller inte säga att jag saknar kunskap om kvinnors kön eftersom jag är kvinna.

Nu raljerar du och försöker hitta tillfällen där du betett dig heterosexuellt. Varför triggar det dig så är kanske en fråga du borde ställa dig själv.

Jag är inte vidare förtjust i etiketter heller.
Citera
2022-02-07, 14:30
  #83
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag är inte bitter

Skulle heller inte säga att jag saknar kunskap om kvinnors kön eftersom jag är kvinna.

Nu raljerar du och försöker hitta tillfällen där du betett dig heterosexuellt. Varför triggar det dig så är kanske en fråga du borde ställa dig själv.

Jag är inte vidare förtjust i etiketter heller.

Att oralt stimulera en fitta ÄR äckligt, men däremot är det skönt att köra kuken in & ut i köttgrytan. Det har jag aldrig sagt ngt om.

Jag är trygg i min sexualitet & kan därför neka att slicka en fitta utan att vara bög. Jag kan oxå berömma en mans könsorgan i bastun eller på nakenstranden utan att vara bög. Jag kan oxå rent hypotetiskt vid behov lägra en man (med tvång) utan att vara bög, så länge kyssar uteblir.

Det handlar om att vara trygg i sig själv & om att våga säga nej till att slicka fetta utan att se sig själv som gay. Jag har alltid varit en trygg man & har alltid vetat vad jag vill. Har inget med gay att göra liksom utan snarare handlar det om god självkännedom & gott sjävförtroende.
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-07 kl. 14:32.
Citera
2022-02-07, 15:17
  #84
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Att oralt stimulera en fitta ÄR äckligt, men däremot är det skönt att köra kuken in & ut i köttgrytan. Det har jag aldrig sagt ngt om.

Jag är trygg i min sexualitet & kan därför neka att slicka en fitta utan att vara bög. Jag kan oxå berömma en mans könsorgan i bastun eller på nakenstranden utan att vara bög. Jag kan oxå rent hypotetiskt vid behov lägra en man (med tvång) utan att vara bög, så länge kyssar uteblir.

Det handlar om att vara trygg i sig själv & om att våga säga nej till att slicka fetta utan att se sig själv som gay. Jag har alltid varit en trygg man & har alltid vetat vad jag vill. Har inget med gay att göra liksom utan snarare handlar det om god självkännedom & gott sjävförtroende.
Du uttrycker dig så kategoriskt... Nej, det är inte äckligt att stimulera en kvinna oralt. Antingen har du haft extrem otur med de du träffat eller så sitter det innan för pannbenet på dig (och jag tror på det senare - du säger ju själv att det är förnedrande).

Det är ju skillnad på att inte viljagöra det och på att påstå att det är äckligt... Jag tycker precis tvärtom, det är härligt och inte det minsta förnedrande att oralt tillfredsställa en kvinna. Däremot lockar t.ex. analsex inte mig det minsta, även om det händer ibland under speciella omständigheter. Det är väl tur att vi alla gillar lite olika, förstås...
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback