Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-10, 23:32
  #13
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Mm att klippa filtret funkar säkert. Men undra om man får mer gifter i sig då? Klart man får men...

Filter är bara för syns skull. Bevisat att det inte hjälper - svårt att ta bort det när folk tror det
Det sitter hål i filtret så röken blandas med lite luft, klipp vid den.

Gröna Cecil utan filter givetvis.
Citera
2017-09-10, 23:33
  #14
Medlem
beaver_ses avatar
Kan rekommendera Camel utan filter, när jag rökte så var det John Silver i många år, sen blev de sämre i kvaliteten och jag gick över till Camel efter att ha läst deras innehållsdeklaration, de hade mer av allt och man röker ju för och få i sig ämnena.
Citera
2017-09-11, 02:33
  #15
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Nu är det så att de allvetande i EU har begränsat nikotininnehållet i fabrikscigg, och det är också massa annan skit i dem så jag rekommenderar ts att gå över till rullcigg. Greve H:s cigarretsnitt eller Petteröes är gott ibland.
Citera
2017-09-11, 02:37
  #16
Medlem
Revejs avatar
John Silver
Kan även testa Golden American.
Citera
2017-09-11, 03:30
  #17
Medlem
75190255508s avatar
Vet inte om det är möjligt, men du skulle ju kunna se om du kan importera kinesiska cigaretter. De har en mycket starkare smak och även i många fall mer tjära.

Större märken är:
Changsha (Mao Ze Dongs favorit tydligen)
Hongtashan
Jiaozi
Shuangxi
Zhong nan hai (vekast av dem)

Sen finns det några tusen märken till.
Citera
2017-09-11, 11:51
  #18
Medlem
Ser att ingen rekommenderat Glenn, starkaste ciggen vi har här i våran stad, 70:- får du slanta upp för en ask.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback