Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-10, 19:12
  #1
Medlem
Alla som testat vet hur det känns är så det behöver vi inte ens gå in på. Men funderat lite kring varför det skiljer sig åt gång till annan. Har flera minnen från där man kunnat hålla på i timmar och flyger på moln medans det ibland inte alls blir så.

Har vissa funderar till varför det kan bli så men hade vart intressant att höra om fler upplever samma sak.
Citera
2017-09-10, 19:56
  #2
Medlem
rambo-bambis avatar
Olika skor helt enkelt.
Citera
2017-09-10, 20:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rambo-bambi
Olika skor helt enkelt.

Jo spelar säkert in. Men fullt så enkelt är det nog inte ändå.
Citera
2017-09-10, 23:24
  #4
Medlem
franzstrudels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesomegod
Jo spelar säkert in. Men fullt så enkelt är det nog inte ändå.
Är som vanligt sex, inte så jädra kul alla gånger. Sen tycker jag att det kan variera med dosering, för mycket blir isf jag lätt tankspridd och när man ska fylla på med vatten och näring i en paus. När man då är iköket så har det hänt att man blivit intresserad av hur den där perkulatorn egentligen fungerar.

Men ja, ibland är det så skönt att man medvetet drar ut på orgasmen. Sen sitter man där efter 8 timmar, ruset på väg neråt och man försöker desperat skaka liv i det smått misshandlade organet för att få till den där superorgasmen.
Citera
2017-09-11, 00:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Är som vanligt sex, inte så jädra kul alla gånger. Sen tycker jag att det kan variera med dosering, för mycket blir isf jag lätt tankspridd och när man ska fylla på med vatten och näring i en paus. När man då är iköket så har det hänt att man blivit intresserad av hur den där perkulatorn egentligen fungerar.

Men ja, ibland är det så skönt att man medvetet drar ut på orgasmen. Sen sitter man där efter 8 timmar, ruset på väg neråt och man försöker desperat skaka liv i det smått misshandlade organet för att få till den där superorgasmen.

Hehe känner igen mig i en del där.

Själva balansgången mellan ett förkympt och okontaktbart organ och ett fullt fungerande som maratonlöper är ofta hårfin kan jag känna. Om det har med olika "sorter" eller dosering eller att en tanke på ngt trivialt bidrar det är svårt att säga. Därför jag öppnade tråden. Men intresset verkar inte överdrivet.
Citera
2017-09-11, 01:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesomegod
Hehe känner igen mig i en del där.

Själva balansgången mellan ett förkympt och okontaktbart organ och ett fullt fungerande som maratonlöper är ofta hårfin kan jag känna. Om det har med olika "sorter" eller dosering eller att en tanke på ngt trivialt bidrar det är svårt att säga. Därför jag öppnade tråden. Men intresset verkar inte överdrivet.

Även om det hände för c::a 8 år sedan så är det en av de underbaraste känslorna jag någonsin har upplevt ärligt talat.
Jag var endast 18, men jag kommer aldrig att glömma denna natten, även om det aldrig upprepas så skulle jag vilja det någon gång.
Jag har frågat pojkvännen under lediga dagar, men han säger bara att det är smuts.
Visst, men jösses vad det var sjukt.
Har aldrig haft en sådan sexakt innan, eller efter.

Man får suga lite bara så kommer killens penis att stå, sedan bara ligga och krama varandra med fruktansvärda rysningar.
Ja, ja, det var ungdomsåren och det var väldigt, helt sjukt trevligt.
Citera
2017-09-11, 01:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckofcunts
Även om det hände för c::a 8 år sedan så är det en av de underbaraste känslorna jag någonsin har upplevt ärligt talat.
Jag var endast 18, men jag kommer aldrig att glömma denna natten, även om det aldrig upprepas så skulle jag vilja det någon gång.
Jag har frågat pojkvännen under lediga dagar, men han säger bara att det är smuts.
Visst, men jösses vad det var sjukt.
Har aldrig haft en sådan sexakt innan, eller efter.

Man får suga lite bara så kommer killens penis att stå, sedan bara ligga och krama varandra med fruktansvärda rysningar.
Ja, ja, det var ungdomsåren och det var väldigt, helt sjukt trevligt.

Jo det måste ju va svårt att veta hur gött man Hade kunnat ha det och ändå inte få möjlighet till det. Önskar dig all lycka i övertalningsförsöken
Citera
2017-10-02, 01:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesomegod
Alla som testat vet hur det känns är så det behöver vi inte ens gå in på. Men funderat lite kring varför det skiljer sig åt gång till annan. Har flera minnen från där man kunnat hålla på i timmar och flyger på moln medans det ibland inte alls blir så.

Har vissa funderar till varför det kan bli så men hade vart intressant att höra om fler upplever samma sak.

Jag tror det beror på vad/hur tjacket är bankat.
Ibland så får man tjack som man blir hyperkoncentrerad på. Ibland så blir man väldigt social och vill bara tjöta med andra. Ibland så mår man bara mysigt i kroppen och vill chilla.
Men då och då så händer det att man får tag på riktigt "kåttjack" så det enda som finns i skallen är sex, sex, sex och man vill bara och kan knulla i timmar. Eller så blir man sittandes hela natten och runkar framför datan om man inte får tag på nån att knulla med.
Citera
2017-10-02, 10:06
  #9
Medlem
Antar att dextro/levo-blandningen spelar in i detta.
(och dosering, sitter man och kväljs och dryper av svett är man i regel inte lika sugen )
__________________
Senast redigerad av Bromoflow 2017-10-02 kl. 10:35.
Citera
2017-11-21, 12:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesomegod
Hehe känner igen mig i en del där.

Själva balansgången mellan ett förkympt och okontaktbart organ och ett fullt fungerande som maratonlöper är ofta hårfin kan jag känna. Om det har med olika "sorter" eller dosering eller att en tanke på ngt trivialt bidrar det är svårt att säga. Därför jag öppnade tråden. Men intresset verkar inte överdrivet.
Nr ett är vätska. Med vätskebrist kommer du aldrig få iväg ett skott. Nr två är höjd kroppstemperatur. Samma sak där. Nr tre är din egen inställning till det hela. Det är mycket psykologiskt. Oroar man sig för att inte få upp den så är det kört från början till slut.
Man måste kunna slappna av.
Det är iaf vad jag har fått lära mig.
Citera
2017-12-08, 12:32
  #11
Medlem
Svettigt tjack sex är underbart haha
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback