Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-17, 22:55
  #541
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distributoren
Vad har du för cyklar nu?

Jag är så nedrans sugen på en MV Agusta Brutale, men tror inte de är bra köp just nu. Får ge mig till tåls några år till dess att KTM och MV tillsammans fått till eftermarknadshanteringen och servicen. Verkar vara fantastiska motorcyklar men går något sönder (vilket det verkar göra) är det risk för stillastående hoj i halvår i väntan på delar osv...
Z1000, ZZR1100, RD125, CBX750, FZ750 och en Fatboy.
Saknar en FZR1000, det är det jag jagar nu.

Jag skulle verkligen lugna mig om jag vore du. Det kommer bättre tider när det gäller hojköp. Och som du säger, en MV kan ge massor av problem när det gäller delar och leveranser.
Citera
2023-12-17, 23:40
  #542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Z1000, ZZR1100, RD125, CBX750, FZ750 och en Fatboy.
Saknar en FZR1000, det är det jag jagar nu.

Jag skulle verkligen lugna mig om jag vore du. Det kommer bättre tider när det gäller hojköp. Och som du säger, en MV kan ge massor av problem när det gäller delar och leveranser.

Sant som du säger, har ingen avsikt att göra något förhastat inköp, men drömma är gratis

FZR 1000 är inte helt vanliga... Kan ärligt inte påminna mig att jag sett nån till salu i Sverige senaste 2 åren. Inte letat aktivt i och för sig men ah. Letar du renoveringsobjekt eller mint?

Åh, hur är din CBX750?
Citera
2023-12-17, 23:51
  #543
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distributoren
Sant som du säger, har ingen avsikt att göra något förhastat inköp, men drömma är gratis

FZR 1000 är inte helt vanliga... Kan ärligt inte påminna mig att jag sett nån till salu i Sverige senaste 2 åren. Inte letat aktivt i och för sig men ah. Letar du renoveringsobjekt eller mint?

Åh, hur är din CBX750?
Jag har sett flera FZR sista året men jag vill ha en -89 med racingdekoren. Har sett en sådan men tyckte den var för dyr.
Söker en fräsch.
Annars köper jag mest objekt som hobby.

Min CBX är ett objekt, komplett hoj med nåt konstigt avgassystem.
Den ska säljas så fort den är klar.
Röd/svart med dubbla strålkastare.
Citera
2023-12-20, 00:12
  #544
Medlem
Japaner bygger cyklar som folket har råd med.
Amerika bygger det dom kan.
Och italienarna bygger vad dom vill.....som tex Guzzi V8. 😉

Åker BMW R1200 RS -16
Triumph Daytona 675 r -13
Rex 98 cc -51
Citera
2024-02-08, 18:53
  #545
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Yamaha FJR 13oo

Triumph sprint GT 1050

Honda transalp 650
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback