Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 12:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Gå vidare mannen... Som du själv beskriver det så träffades ni en gång och hade samlagt inget mer. Bara för du fick starka känslor under gången behöver inte betydda hon fick det. Hon har ett stort utbudd av andra killar och behöver darför inte hålla fast i dig. Medans hon träffar dessa killar sitter du har och grubblar om henne, gå vidare...
Nej jag vet men hon grät i telefon och först då förstod jag att hon faktiskt gillade mig och jag har dåligt samvete oga det.

Jag måste vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Ni båda känns väldigt aspiga av er, schysst uthängning! Du har inte funderat på att bara släppa det och gå vidare i livet?
Jo.

Grejen är att det tar så lång tid att bearbeta fram en ny kärlek. Nu bötjar en ny lång resa där jag ska försöka gilla mig själv tills jag träffar nån jag gillar.

Och ja, jag vet inte varför jag får känslor så fort. Två gånger har jag fått känslor för nån och det slår till direkt.

Varför jag hänger ut henne är för att hon kanske är gravid och då ska hon fan ta kontakt med mig. Hon får hänga ut mig också. Men några barn ska det fan inte bli.
Citera
2017-10-21, 12:46
  #26
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Träffade en kvinna i 40 års åldern i slutet på juli. Det klickade direkt och efter 3 minuter hamnade vi i sängs. Vi hade pratat ett tag om vad vi ville och båda hade en del förberedelse eller vad ska man ska säga, visste vad vi gav oss in på.

Sexet var det bästa i hela mitt liv, utan tvekan. Jag har för det mesta

Dagen efter skriver hon ett meddelande och vill ses så vi stämmer träff en vecka senare. Vi hörs dagen innan och det känns bra. Till den träffen gör jag i ordning två desserter. Men hon kommer inte. Ingen träff blir av och jag hör inget från henne. Efter ytterligare en vecka skriver hon ett meddelande och ber om ursäkt.

Eftersom jag inte vill gå miste om henne så ger jag det hela en chans till, men även den skiter hon i och meddelar inför andra träffen att hon tror att hon är gravid.

Jag undrar vad hon håller på med som inte kommer när vi stämmer träff. Så jag ger henne en chans till och när hon inte kommer den här gången heller så blockerar jag henne. Vid det här laget har hon enligt egen utsago gjort ett tillförlitligt graviditetstest och är inte gravid.

Så jag blockerar henne.

5 min senare ringer hon upp och och är ledsen över att jag blockerat henne. Och nu fattar jag ingenting.

Kan någon ge lite input, var hon intresserad eller inte?
Varför ville hon inte ses när vi hade bestämt det? Kvinnan bor 2 km ifrån mig och det tar 15 min att gå till henne.

Nu har hon visserligen fattat att jag ångrat men kan man verkligen vara så här velig?

Och varför har kvinnor generellt så svårt att förlåta?

I övrigt är hon helt fantastisk och passar mig perfekt.

Nu har ju inte jag alla detaljer men om en person har det svårt i livet under en period så visst kan man bete sig konstigt.

Men så här utifrån sett så verkar inte just den här tjejen så mycket att lita på och lite av en dramaqueen kan jag tycka.

Har du försökt att prata med henne och reda ut vad som hänt?
Citera
2017-10-21, 12:55
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Nu har ju inte jag alla detaljer men om en person har det svårt i livet under en period så visst kan man bete sig konstigt.

Men så här utifrån sett så verkar inte just den här tjejen så mycket att lita på och lite av en dramaqueen kan jag tycka.

Har du försökt att prata med henne och reda ut vad som hänt?
Ja, och det verkar helt lönlöst.

Jag sa till henne att du får meddela hur det går men det ändå hon säger är att hon eventuellt är gravid. Tre träffar har hon ställt in och hon verkar inte se sin del i det här.

Det enda jag har gjort är att blockera henne, minutrarna efter rinher hon då upp och undrar vad JAG gör. Ja... Vad ska man säga. Vad gör hon?

Tänker hon inte på att hon ställt in tre träffar och att man kanske är besviken på att hon aldrig kommer?

När man umgås i verkliga livet så ser man reaktionen hos den andra men nu när allt har flyttat ut på nätet så verkar människor glömma hur det de säger uppfattas av den andra. Detta tycks hon inte förstå. Istället säger hon att det är mycket just nu och att hon inte vet om hon verkligen är gravid. (hon har alltså känt en press)

Hon har väl ätit mat, duschat, varit på jobbet samtidigt som hon varit ovetande (det sa hon i telefon) och då funderar jag hur hon kan äta mat, vara på jobbet och duscha men aldrig ta upp telefonen och meddela hur det går. Eller att hon inte kommer.

Blir galen på sånt här beteende. Man har en stabil tillvaro innan men när man får smaka på kvinnors känsloliv så är det som att svepas in i en tornado.
Citera
2017-10-21, 13:46
  #28
Medlem
Kvinnor är pest att hålla på med. De kan ändra åsikt 180 grader på 5 minuter.
Citera
2017-10-21, 16:41
  #29
Medlem
Hon kanske bara vill ha bekräftelse och leker med dina känslor, helt ärligt så bryr hon sig inte om dig. Hon vill bara se till att du finns på kroken för att göda sitt ego, hade hon varit nått att ha så hade hon träffat dig när ni bestämt träff.
Citera
2017-10-21, 16:59
  #30
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Ja, och det verkar helt lönlöst.

Jag sa till henne att du får meddela hur det går men det ändå hon säger är att hon eventuellt är gravid. Tre träffar har hon ställt in och hon verkar inte se sin del i det här.

Det enda jag har gjort är att blockera henne, minutrarna efter rinher hon då upp och undrar vad JAG gör. Ja... Vad ska man säga. Vad gör hon?

Tänker hon inte på att hon ställt in tre träffar och att man kanske är besviken på att hon aldrig kommer?

När man umgås i verkliga livet så ser man reaktionen hos den andra men nu när allt har flyttat ut på nätet så verkar människor glömma hur det de säger uppfattas av den andra. Detta tycks hon inte förstå. Istället säger hon att det är mycket just nu och att hon inte vet om hon verkligen är gravid. (hon har alltså känt en press)

Hon har väl ätit mat, duschat, varit på jobbet samtidigt som hon varit ovetande (det sa hon i telefon) och då funderar jag hur hon kan äta mat, vara på jobbet och duscha men aldrig ta upp telefonen och meddela hur det går. Eller att hon inte kommer.

Blir galen på sånt här beteende. Man har en stabil tillvaro innan men när man får smaka på kvinnors känsloliv så är det som att svepas in i en tornado.

Jag är själv tjej och kan tycka att en del tjejer bara är för mycket. Bland människor, oavsett kön, så finns det alltid en klick som slirar på sanningen och de är tyvärr bara jobbiga att ha i sitt liv.

Förstår vad du menar; hon har ätit, jobbat osv ... Om man gillar nån så tar man sig tid. Dessutom är det bara vanligt folkvett att t ex meddela om man inte kan dyka upp på avtalad tid. Och dessutom förklara sig om man inte kunnat höra av sig.

Tycker det hela låter märkligt.
Citera
2017-10-22, 09:13
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jag är själv tjej och kan tycka att en del tjejer bara är för mycket. Bland människor, oavsett kön, så finns det alltid en klick som slirar på sanningen och de är tyvärr bara jobbiga att ha i sitt liv.

Förstår vad du menar; hon har ätit, jobbat osv ... Om man gillar nån så tar man sig tid. Dessutom är det bara vanligt folkvett att t ex meddela om man inte kan dyka upp på avtalad tid. Och dessutom förklara sig om man inte kunnat höra av sig.

Tycker det hela låter märkligt.
Precis.

Hur mycket hormoner och känslor kan man egentligen att man glömmer att meddela.

Nu är jag bara så förbannad att hon enkelt går vidare utan att meddela. Helt sjukt vilka vidriga människir det kan finnas som hekt saknar medkänsla, det är bara de och de och de i alla lägen.
Citera
2017-10-22, 12:10
  #32
Medlem
Kort version, du.
Citera
2017-10-22, 12:42
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Kort version, du.
Jag hatar mig själv just nu. Men jag får skylla mig själv. 😢
Citera
2017-10-22, 14:08
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Jag hatar mig själv just nu. Men jag får skylla mig själv. 😢

Skojar ju med dig, finns väl alltid förbättringar man kan göra hos en själv men ser inget direkt fel du gjort i det scenariot du lagt upp. Är bara och ta nya tag vet du.
Citera
2017-10-23, 23:08
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Jag hatar mig själv just nu. Men jag får skylla mig själv. 😢

Jag råder dig går vidare. Tänk inte på henne så mycket. Finns bättre donnor vänta på dig. De finns på gator, butik,gymmet,shoppingscenter.. m.fl
Om människan vill har en bra relation får man fan i mig höra av sig eller säg något.
Man är för vuxen... inte fjorton.

Move on man... sänk inte ner dig...
Citera
2017-11-01, 09:06
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overcrash
Jag råder dig går vidare. Tänk inte på henne så mycket. Finns bättre donnor vänta på dig. De finns på gator, butik,gymmet,shoppingscenter.. m.fl
Om människan vill har en bra relation får man fan i mig höra av sig eller säg något.
Man är för vuxen... inte fjorton.

Move on man... sänk inte ner dig...
Grejen är att jag blir förbannad på kvinnor som beter sig som henne. Det har hänt några gånger.

Först beter jag mig bra och är tillgänglig och tillmötesgående. När hon vill ses så kan jag ses och röjer mitt schema för hennes skull (spel som att leka svår har aldrig varit min grej). Hon hör då av sig för att ses och jag svarar att hon kan komma när hon vill.

Tiden går och hon kommer inte. Två träffar ställer hon in genom att skita i att komma och inte meddela och sen har HON mage att ringa upp gråtandes och undra vad jag gör. Helt sinnessjukt.

Har kvinnor ingen självinsikt? Allt de gör verkar bero på någon annan och går det fel så är ju inte de ansvariga få de agerat utifrån motiveringen att det berott på externa faktorer.

Då tror jag trots detta att hon är/var en bra kvinna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback