Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-11-01, 16:02
  #37
Medlem
Låter som hon har något förhållande eller relation hon inte är färdig med eller vet vad hon vill med.

Så träffa hon dig. Och tyckte troligen du var intressant och vill träffa dig igen.
Men så har hon saker hon inte är klar med som står i vägen. Och hon vill inte berätta det för dig.

Kanske?
Citera
2017-11-01, 16:42
  #38
Medlem
ZedLeppelins avatar
Du ska strunta i vad hon säger. Kolla på hennes handlingar. Hon är ställt in tre träffar utan att höra av sig om varför hon inte kan. Du är inte en prioritering för henne.

Nu vet jag inte hur eran kommunikation ser ut men jag råder dig att strunta i henne.
Citera
2017-11-01, 20:16
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoborderline
Låter som hon har något förhållande eller relation hon inte är färdig med eller vet vad hon vill med.

Så träffa hon dig. Och tyckte troligen du var intressant och vill träffa dig igen.
Men så har hon saker hon inte är klar med som står i vägen. Och hon vill inte berätta det för dig.

Kanske?
Jag vet och jag har börjat misstänka det.
Citat:
Ursprungligen postat av ZedLeppelin
Du ska strunta i vad hon säger. Kolla på hennes handlingar. Hon är ställt in tre träffar utan att höra av sig om varför hon inte kan. Du är inte en prioritering för henne.

Nu vet jag inte hur eran kommunikation ser ut men jag råder dig att strunta i henne.
Visst.

Kommunikationen från min sida var helt perfekt (nu skämtar jag inte) och jag var tillmötesgående hela tiden. Jag besvarade henbr i tid och sa vad jag själv ville med allt men hon sticker iväg och hör inte av sig på mer än en vecka.

Vad som får mig att tro att hon var seriös är att hon ringer och gråter över varför jag slutligen tröttnat på henne.

Helt borta i huvudet. Att hon är 40 år och inte kan föreställa sig hur den andra kan tänkas känna sig är för mig helt otroligt.

När man är barn och leker i sandlådan så ser man reaktionen på någon som är ledsen men nu nör allt flyttat ut på nätet så tror de att känslor har slutat existera. Sånt här blir jag galen på.

Det sjuka är att hon verkar träffa någon annan trots massa brister. Så sjukligt snedfördelad marknad.
Citera
2018-03-10, 07:52
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av raldemar
Du behöver inte ha sumpat det, men du verkar vara i behov av lite skademinimering. Det bästa du kan göra är att helt rakt och ärligt tala om att du har blockat henne för att du kände dig sårad över att hon inte kom på er dejt, du ångrar dig och vill be om ursäkt då du känner att det var dumt gjort. det behöver inte vara komplicerat, raka rör och korten på bordet är det bästa sättet att bygga långvariga relationer.

Att du känner dig nobbad och sviken är inte konstigt, det är ok att vara besviken när dejten inte dyker upp. Däremot ska du inte älta i onödan eller ta för hårt på det, se det som en utmaning i stället, att göra henne trygg med att träffa dig genom att vara en reko kille som visar empati och förståelse inför hennes osäkerhet.

Försök glömma det där med vems fel olika saker är, ingen blir lyckligare av att vare sig ta eller ge skuld, det bygger bara på osäkerheten och ger er större problem. fokus borde istället ligga på att ha det så najs som ni kan tillsammans, vare sig ni pratar I telefon eller hänger face to face. Det kan du åstadkomma genom att leva i nuet, inte ta henne för givet och att alltid komma ihåg ditt jobb; få henne att känna sig trygg och bekväm med dig. Du vill ju ha någon att älska, inte någon att tjafsa med men samtidigt inte bygga upp frustrationer som du inte får utlopp för förrän det brister, därför är det viktigt med ständig dialog.

När hon berättar om att hon talar med andra så gör hon det av respekt till dig, det hade varit lättare för henne att ljuga och säga att du är den enda hon vill dejta men hon är hellre ärlig och lägger korten på bordet. Det är enbart en positiv egenskap, hon vet att seriösa relationer måste byggas på tillit och öppenhet. Hon verkar vara en riktig toppentjej med andra ord!

Så om det inte går att häva blockeringen av hennes nummer får du helt enkelt ta reda på numret på annat vis, skriv till henne på Facebook, det kanske till och med känns lättare för dig att uttrycka dig i text. Finns inte den möjligheten kan du ju alltid kolla Eniro eller om ni har någon gemensam bekant kan du ju fråga denne?

Hoppas det går bra för er!

Jag kan ju tillägga att jag själv hade behövt ta till mig av liknande råd, det är inte ovanligt att man ser brister hos andra men är blind för sina egna. Vissa beteendemönster man har förstår man kanske inte ens själv att de existerar, det kan ta tid att förändra sådana mönster.

Man måste ha i åtanke att ens partner stör sig precis lika mycket på ens mindre charmiga sidor som man själv stör sig på dennes. Om man själv tycler att ens partner är dum men sällan får höra sånt om sig själv så har man förmodligen slagit sig ihop med en riktig guldklimp. Kärlek visar man genom att acceptera sin partners alla egenskaper, att stödja sin partners strävan att nå individuella mål och att lyssna och ta till sig av sin partners kritik.
Dina råd är bäst. Riktigt bra inlägg.
Citera
2018-03-10, 12:32
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Jag vet och jag har börjat misstänka det.

Visst.

Kommunikationen från min sida var helt perfekt (nu skämtar jag inte) och jag var tillmötesgående hela tiden. Jag besvarade henbr i tid och sa vad jag själv ville med allt men hon sticker iväg och hör inte av sig på mer än en vecka.

Vad som får mig att tro att hon var seriös är att hon ringer och gråter över varför jag slutligen tröttnat på henne.

Helt borta i huvudet. Att hon är 40 år och inte kan föreställa sig hur den andra kan tänkas känna sig är för mig helt otroligt.

När man är barn och leker i sandlådan så ser man reaktionen på någon som är ledsen men nu nör allt flyttat ut på nätet så tror de att känslor har slutat existera. Sånt här blir jag galen på.

Det sjuka är att hon verkar träffa någon annan trots massa brister. Så sjukligt snedfördelad marknad.


Hennes beteende verkar knas, låt henne va det finns bättre kvinnor, det där kommer bara sluta med skit
Citera
2018-03-10, 12:56
  #42
Medlem
pampussas avatar
En kvinne på 40 år som ikke kan passe seg fra å bli gravid med random mann?
Og som bryter alle avtaler hun har med deg?
Vil du ha et liv i følelsesmessig i berg og dalbane så er dette tjejen å satse på.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback