Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-09, 19:35
  #1
Medlem
A-party-with-martys avatar
Skulle vara intressant att höra en djupt troende muslim rättfärdiga sin existens osv i Sverige. Ofta vill media o etablissemanget skolor etc förbjuda NMR o dyl men varför är det så farligt med enbart ord? Är dom dåliga avslöjar dom ju bara säg själva. Även islamister kan få uttala sig offentligt tycker jag. Jag är inte rädd att det svenska folket kommer att bli för inspirerad av dessa Salafister tvärs om såklart. Vad vill ni med Sverige o dyl?
Citera
2017-09-09, 19:38
  #2
Avstängd
Debattera är okänt term för denna folkgrupp.
Citera
2017-09-09, 20:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Skulle vara intressant att höra en djupt troende muslim rättfärdiga sin existens osv i Sverige. Ofta vill media o etablissemanget skolor etc förbjuda NMR o dyl men varför är det så farligt med enbart ord? Är dom dåliga avslöjar dom ju bara säg själva. Även islamister kan få uttala sig offentligt tycker jag. Jag är inte rädd att det svenska folket kommer att bli för inspirerad av dessa Salafister tvärs om såklart. Vad vill ni med Sverige o dyl?

Såklart att de inte vill ta debatten, de är jävligt nöjda med att leva på våra skattepengar och de har allt att förlora.

Debatten bör tas med någon politiskt aktiv inom sjuklövern.
Citera
2017-09-09, 21:15
  #4
Medlem
A-party-with-martys avatar
DETTA ÄR EN DIALOG JAG NU HAR MED EN ISLAMIST MED ANLEDNING AV EN VIDEO DÄR ETT STORT SYRIANGÄNG SPÖAR PÅ 2-3 SVENSKAR. HAR ALDRIG DEBATERAT MED EN SALAFIST FÖRUT. TYVÄRR VERKAR HANS KOGNETIVA FÖRMÅGA VARA STARKT BEGRÄNSAD. OM NÅN MER MUSLIM VILL DEBATERA HÄR SÅ VÄLKOMMNAR JAG DET.


marth
för 5 dagar sedan
Nån som vet vad bråket handlade om?
SVARA



mohammad
för 3 dagar sedan
Dessa svennar hade attackerat syrianska män,det blir så när en ateistisk vildsvin(svenne-jude)grymtar på ett onaturligt sätt!Kom ihåg det var kvinnor närvarande,vid själva incidenten,svennar/judar måste veta hut!
SVARA



marthy
marthy
för 1 dag sedan (redigerad)
Självklart är det fel om dessa syrianska män blev oprovocerat attackerade. På vilket sätt blev dom attackerade från början( muntligt, fysiskt etc?). Att du kallar svenskar rent generellt för svin när du ( el dina föräldrar) kommer hit som gäst på humanitära skäl ser väldigt illa ut bara så du vet. Du är sur för att judarna ockuperat Palestina då ska du inte bete dej likadant mot det svenska folket, vet hut. Men oavsett det, skulle det vara intressant att veta hur det gick till vid bråket i detalj(säger ej att du ljuger i förhand).
Läs mer
SVARA



mohammad s
för 23 timmar sedan
Du verkar vara en person,med stora fördomar!Judar anklagar Jesus mamma(Maryam)(Allahs frid och välsignelser vara över henne),för otukt!Insults Against Blessed Mary, Sanhedrin 106a . Says Jesus' mother was a whore: "She who was the descendant of princes and governors played the harlot with carpenters." Also in footnote #2 to Shabbath 104b it is stated that in the "uncensored" text of the Talmud it is written that Jesus mother, "Miriam the hairdresser," had sex with many men.
Läs mer
SVARA



marthy
för 22 timmar sedan
Ja ok då får väl dom kristna argumentera mot judarna på den punkten men att verkställa dödsdomar ( fattor?) som ni muslimer gör är ju helt vidrigt. Du kommer dock inte ifrån det faktum att ni muslimer på ett kolonisationsliknande vis har ockuperat detta land på samma sätt som judarna ockuperat Palestina. Dvs etablissemanget säger att ni får en bit av landet bara för att det är så synd om er. Judarna hade iaf en historisk koppling till landet i fråga vilket ni muslimer definitivt inte har överhuvudtaget här i Sverige.
Visa mindre
SVARA



mohammad saberi
mohammad saberi
för 19 timmar sedan
Kukhuvve!Du är väldig besatt,av att försvara judesvinen.Kukhuvve!får jag bränna ihjäl dej!Tyck synd om dej själv kukhuvve!Min fot är på varenda kaffir-svennes huvud,på varenda en i svensk näringsliv,på varenda en i svensk underrättelstjänst,och på eran specialstyrkor. Ni skall underkasta er med erat liv!
SVARA



marthy
för 19 timmar sedan (redigerad)
Ok du bekräftar bilden jag har av er muslimer. En sann muslim är Salafist (vilket sympatierna bottnar i till slut) det tror jag också. Ni kan dock bara skada oss genom vår godhet och kompetens. Ni kan inte bygga egna flygplan så ni måste kapa våra när ni blir insläppta som gäster ( på humanitära skäl) i landet exempelvis. Vad tycker du föresten om Adolf Hitler helt ärligt?
Visa mindre
SVARA



mohammad
för 17 timmar sedan (redigerad)
Alhamdulillah(All prisande tillhör Allah).Låt oss analyserar dina kommentar,du vill framställa Salafiter att dom ser vanliga Muslimer som kaffirs(otrogna)marthy995:" En sann muslim är Salafist",genom dina kommentarer så vill du får sympatier från Muslimerna i eran kamp mot Islam och mot Sunniter som är just hjältar(Salafiter/vanliga Muslimer),må eran elit blir offrad för Mecka och Madinah!P.s jag säger inte att en Salafit är bättre än en vanlig Muslim som inte vet skillnaden mellan olika sekter,så jag hoppas inshaAllah innerligt att ingen Muslim blir arg/ledsen!Må judiska staten blir utrotad från jordens yta må varenda judesvins blod på planeten Tellus flyta,våran(Muslimers) tålamod mot judesvin/svennar/finnar/norrmän/engelsmän/polacker/italienare/ryssar/amerikaner/kineser/danskar/fransmän,/tyskar/österrikare/belgare/australiensare,tryta!Eran horor till mammor kommer över eran död,tårar och snor på en skitig toapapper snyta,jag kommer inshaAllah alla er besegrar,och sen på ett "halal" sätt skryta.
Visa mindre
SVARA



mohammad
för 17 timmar sedan (redigerad)
Vad jag tycker om "förresten",du är från ett folk(svennar/jude/svin) som är värre än pesten,död över eran elit och deras hundvalpar,ni är ett folk av gamar,ni är ett folk av girighet(khasis)utan någon som helst av värdighet(sharraf),ni många av er är ifrån Allahs närhet(qarib),Allah Hans majestät behöver inte min dyrkan,Han är sej själv nog i Sin härlighet.
Visa mindre
SVARA
Citera
2017-09-09, 21:19
  #5
Medlem
A-party-with-martys avatar
mohammad s
för 17 timmar sedan
Kukhuvve!Var bor du?Vad har du för trosuppfattning?
SVARA



mart
för 10 timmar sedan
mohammad saberi jag bor i innerstorstan. Jag är delvis jude men jag sympatiserar inte med det judiska folket. Jag sympatiserar helt med det vita svenska folket. Jag tycker vi ska ha en viss begränsad invandring som tar seden ditt dom kommer. dvs följer kristna och sekulära värdegrunder. Som vit nationalist stödjer jag er salafister i att västvärlden inte hör hemma i muslimska länder och i era krig. Antagligen är det bäst om milda muslimer och shiamuslimer vinner i erat krig. Men i väst hör ni inte hemma och innerst inne vet ni nog att ni likt Hitler( som på sätt o vis skapade det moderna israel genom sitt judehat och kopplingar till islamister) tar för er av zoner ni inte har rätt till. Precis som du tycker judarna inte hör hemma i Israel, hör ni ej hemma här. Hittills har du inte kommit med ett vettigt argument mer är att bete dej som en ociviliserad barbar. Kan du åtminstone hålla med mig delvis ?
Visa mindre
SVARA



marth
för 10 timmar sedan
Du skriver att jag vill få med mig shiamusimer o andra muslimer mot salafister o dyl. Isf fall har du inte fattat ett skit. Jag ser den vita eliten som folkförädare då dom ägnar sig åt folkutbyte genom att importera in radioaktiva främlingar. Visserligen är det bra om salafisterna förlorar erat krig men det viktigaste för mig är att inte eliten blandar in muslimer i våra normer. Det borde inte ni salafister heller digga då denna typ av "försvenskad islam" är förslappad etc. Känn ingen vrede mot oss nationalister vi vill bara bli lämnade i fred från främlingar, så väl romer,muslimer & praktiserande judar. Dvs åk hem där du hör hemma. Sverige åt svenskarna, ett land ett folk!
Visa mindre
SVARA



mohammad s
för 35 minuter sedan (redigerad)
Alhamdulillah(All prisande tillhör Allah).Låt oss analyserar dina kommentarer!Förstu säger med detta"Visserligen är det bra om salafisterna förlorar erat krig men det viktigaste för mig är att inte eliten blandar in muslimer i våra normer."Låt oss gräva i din kommentar din giriga "jude",du vill framställa att eliten i Sverige är för Muslimernas välbefinnande i Sverige!Samtidigt säger du,åh du son till en girig jude, med ditt citat" Det borde inte ni salafister heller digga då denna typ av "försvenskad islam" är förslappad etc.!"Du vill framställa Salafiter att dom hatar svenska Muslimer!Men sen säger du samtidigt" Jag tycker vi ska ha en viss begränsad invandring som tar seden ditt dom kommer. dvs följer kristna och sekulära värdegrunder."Låt oss analyserar dina kommentar din svenne-jude,du pratar om sekulära,sekulär för er judesvin och svennar betyder att religiösa människor ska blir förtryckta och deras religiösa symboler skall blir vanhelgade!Jag säger till dej jude!Sverige skall inshaAllah blir sharifierad!Min fot är på eran taghuts(Wallenberg,bonnier,bernadotte) huvuden!Död över dom och Allahs förbannelse vara över dom och på deras underrättelsetjänst ameen!
Visa mindre
SVARA



mohammad sa
för 20 minuter sedan
Vilken kvinnosyn du har"Trodde kvinnorna försökte lugna männen först men dom var ju minst lika våldsamma",du anser när en inv-tjej ryter ifrån mot agressiva svenska/judiska män då är dom våldsamma,du är mycket grov och mycket hatfull!
SVARA



mart
för 1 minut sedan (redigerad)
För det första identifierar jag mig inte som jude. Jag har blont hår & rött skägg nu för att hedra dom ursvenska vikingarna. Jag ser likheter mellan er muslimer och judar. Exempelvis att ni ska ha särskild mat, regler , att ni inte vill erkänna det svenska folket som en folkgrupp och framförallt att ni båda ägnar er åt könsstympning av barn etc (Då hör man inte hemma här). Du säger ju i mot dej själv! Du är alltså arg för att den svenska Jude-eliten ( Bonnier,, Stampen, Schibsted Media Group etc) aktivt har jobbat för ett folkutbyte som möjliggjort din vistelse i mitt vita Sverige? Åk hem då om du inte vill stå i tacksamhetskuld till "judesvinen". Finns ingen som helst motsägelse i min kommentar = vi kan ha en mindre invandring av rasfrämlingar som inte är muslimer el håller sin tro för sig själv(fira nån enstaka högtid på fritiden) precis som homosexuella ska sköta sin läggning på ett snyggt sätt, men i regel ska en muslim bo i ett muslimland. Är du som salafist nöjd över "multikulti konceptet" som förespråkar att muslimska ungdomar ska ut och dansa på klubbar med sina slöjor samtidigt som dom är sminkade mm? Du inser inte att det bidrar till den mångkulturella gäggan? "för er judesvin och svennar betyder att religiösa människor ska blir förtryckta och deras religiösa symboler skall blir vanhelgade!" Svar = Precis som du anser att icke muslimer är ovälkomna i Saudi så bör ni vara ovälkomna här. Personligen får gärna islam dö ut för mig men jag skiter väl i vad som händer i era muslimska konflikter tusen mil härifrån. Jag vill inte förtrycka nån där. Liksom vad är det du inte förstår (din kulturella & rasliga främling)!
Visa mindre
SVARA



marth
för 1 sekund sedan
Va? Jag tolkade bara fakta = inv-tjej var mycket aktiv i våldshandlingarna. Ofta brukar kvinnor försöka avstyra våldet då någon redan kapitulerat. Rubriken på videon =Nykomna flyktingar attackerar . Nu säger du att svenskarna började. Eftersom du nu är öppet (dock bakom skärmen) Islamist så lär man ju ta dina påståenden med en grävskopa salt. Har du källor? Var du där el dyl?
Visa mindre
SVARA



Dölj svar
marthy
för 1 dag sedan (redigerad)
Är det Fridhemsplan på Kungsholmen i Sthlm? Trodde kvinnorna försökte lugna männen först men dom var ju minst lika våldsamma (bara konstaterar, vet ej om det var motiverat)
SVARA



mohammad s
för 17 timmar sedan
Vilken kvinnosyn du har"Trodde kvinnorna försökte lugna männen först men dom var ju minst lika våldsamma",du anser när en inv-tjej ryter ifrån mot agressiva
Citera
2017-09-09, 21:32
  #6
Medlem
A-party-with-martys avatar
Han är väldigt aktiv i sin förvirrade kommunikation. Finns tecken som tyder på att bråket var mellan kristna araber & polacker ( vilket idioten såklart kom på först när jag påpekade att det kanske var så).

Iaf verkar han tänd på Kristna rasfränder. Han fortsätter.

mohammad s
för 59 minuter sedan (redigerad)
Du pratar om digga,jag överdriver inte!Dom är kristna,min trosuppfattning(Islam) säger detta om bokens folk!surely you will find nearest of them (in) affection to those who believe, those who say, "We (are) Christians." That (is) because among them (are) priests and monks, and that they (are) not arrogant.Och jag kan gifta mej med dom,enligt shariati Islam. Om dom skulle tycka att jag är i deras tycke,sannerligen jag ser dom inte som ett köttstycke,jag skulle ger till deras far för dom som bröllpsgåva en rejäl guldsmycke,detta är dom värd,dom är mer värd än så,så det är inte mycket!
Visa mindre
SVARA



mohammad saberi
mohammad saberi
för 50 minuter sedan
Jag skulle tillaga dej med lök och buljong,ditt smutsiga svennejude!
SVARA



marthy9
för 1 sekund sedan
Åter igen kan du sluta kalla mig jude jag är inte mer jude än vissa ovanliga judar som har anslutit till islamisterna o dyl. Hur vet du att detta invandrar gäng var kristna? Brukar inte kristna araber tycka väldigt illa om er muslimer ärligt talat (du kanske inte är så uppmärksam)?
Citera
2017-09-09, 21:41
  #7
Medlem
A-party-with-martys avatar
Vissa Muslimer har ju svårt att erkänna pedofilin under islam. Jag vet ju inte om profeten var pedofil men vi vet ju hur det ser ut i Jemen etc. Jag tar också upp den genetiska effekten av kusingifte.


mohammad s
för 1 timme sedan (redigerad)
Alhamdulillah(All prisande tillhör Allah).Först:Våran Profet(Allahs frid och välsignelser vara över honom)väntade till hon hade nått pubertetet,nånting som ni judesvin inte tar hänsyn till för eran lustar och begär!Eran svenska rättsväsende säger att alla som är under 18 år är barn,för att mörklägga dom riktiga pedofilerna,att "alla hamnar under samma fack".Om jag ska vidareutveckla det,är att alla flickor som som är under 18 båda som har nått pubertetet och inte nått pubertetet kategoriseras i samma offerklass

marth
för 1 sekund sedan
Finns väldigt många framstående ledare som hävar att hon blev hustru vid 6 år ålder. I Sverige är man pedofil när personen man har sex med är under 15 inte 18 som du skrev. Barn gifte är ju väldigt vanligt i många muslimska länder som exempelvis Jemen med flera så snacka inte skit. Skäms du för din kultur? Föresten du har aldrig tänkt att kusin gifte är negativt för era gener med tanke på hur underutvecklade ni är? Finns forskning på det ( ditt missfoster).
Visa mindre
SVARA



Dölj svar
Citera
2017-09-09, 21:49
  #8
Medlem
A-party-with-martys avatar
Nån på Flashback som har koll på konflikten mellan Sunni o Shia? Var går skillnaden etc (islamisten verkar ju ändå inte kunna skriva begripligt så det är väl ingen vits att fråga)?

Salafister är väl extrem sunnifolk (som utgör en stor majoritet av muslimerna,) 90 % va?

Dom sympatiserar dock hellre med varandra än exempelvis kristna el?

Till saken hör ju att många muslimer ( för utom hardcore islamister) faktiskt diggar Jesus.

I övrigt verkar han = IQ fiskmås. Är alla Salafister så här extremt mega korkade
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-09-09 kl. 22:02.
Citera
2017-09-10, 19:03
  #9
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Nån på Flashback som har koll på konflikten mellan Sunni o Shia? Var går skillnaden etc (islamisten verkar ju ändå inte kunna skriva begripligt så det är väl ingen vits att fråga)?

Salafister är väl extrem sunnifolk (som utgör en stor majoritet av muslimerna,) 90 % va?

Dom sympatiserar dock hellre med varandra än exempelvis kristna el?

Till saken hör ju att många muslimer ( för utom hardcore islamister) faktiskt diggar Jesus.

I övrigt verkar han = IQ fiskmås. Är alla Salafister så här extremt mega korkade

Sunni och shia grälar officiellt om tolkningsskillnader angående Koranen, och vilka övriga tillägg som gäller. Det är långt och rörigt och mycket detaljer.

Jesus är en profet enligt islam, men enligt dem så fixade Muhammed de slutliga felen på det Jesus sagt, när Muhammed dikterade Koranen.

Ja, djupt religiösa människor är jobbiga att debattera med om man har vetenskap som "religion".

Edit: De gånger jag debatterat med muslimer så har de blåljugit, för att sedan lämna diskussionen när jag överbevisat dem med citat ur Koranen.
Citera
2017-09-10, 21:47
  #10
Medlem
JarmenKells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Skulle vara intressant att höra en djupt troende muslim rättfärdiga sin existens osv i Sverige.
Jag är muslim. Djupt troende vet jag inte om jag är. Försöker att leva så rättfärdigt som möjligt det bara går i ett land som Sverige. Ber dock inte fem gånger om dagen även om jag försöker hinna med i vart fall två gånger per dag och ber hemma, inte i moskén. Jag behöver inte rättfärdiga min existens i Sverige eftersom jag är svensk medborgare.
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Ofta vill media o etablissemanget skolor etc förbjuda NMR o dyl men varför är det så farligt med enbart ord? Är dom dåliga avslöjar dom ju bara säg själva. Även islamister kan få uttala sig offentligt tycker jag. Jag är inte rädd att det svenska folket kommer att bli för inspirerad av dessa Salafister tvärs om såklart. Vad vill ni med Sverige o dyl?
Jag tycker att det finns starka skäl att förbjuda organisationer som nazistiska NMR. De respekterar inte allas rättigheter och vill kasta ut invandrare. Jag tycker också att SD borde fast jag är inte lika övertygad om det eftersom SD ändå är ett parlamentariskt parti som verkar inom demokratin. Däremot borde man använda brottet hets mot folkgrupp mycket vidare så att det även kan användas mot de som tex vill förbjuda muslimers rättigheter. Om man gjorde detta så skulle man inte behöva förbjuda SD eftersom SD då skulle tvingas anpassa sig till lagen. Och självklart borde straffen för hets mot folkgrupp alltid vara fängelsestraff på minst ett halvår.

I Holland så har man ett parti likt Kristdemokraterna fast på muslimsk grund och även icke-muslimer röstar på dom. Det partiet vill heller inte förbjuda rasister eller rasistiska partier däremot vill man att registrerade rasister ska förbjudas att ha offentliga anställningar, dvs att de inte ska få anställning inom staten eller kommuner. Det tycker jag är rätt väg att gå. På så sätt så bevarar man demokratin, det är tillåtet att vara tex sverigedemokrat men att man också tvingas att välja. Man kan inte vara både sverigedemokrat och anställd inom statliga eller kommunala organisationer.
Citera
2017-09-10, 22:42
  #11
Medlem
A-party-with-martys avatar
Nog fan låter du muslimsk nog så det räcker och blir över. Jag är också kritisk mot NMR dock bör dom inte förbjudas. Anledningen till att jag är kritisk är för att dom hyllar muslimvurmande aggressiva Hitler som var lierad med islamister, samt att han var för taskig mot alla rasliga judar etc.

Jag antar att du inte har nånting i mot staten Israel heller då dom precis som er muslimer har fått välla in på vårt territorium och ockupera med argumentet från den västerländska eliten att "dom måste få bo här för det är så synd om dem". Inte för att jag är nån kramare när det gäller praktiserande judar men till skillnad från judarna(som ändå var orginalfolket där) fanns det knappt några muslimer här ens på 80-talet.

Nasisterna använde demokrati för att ändra om demokratins regler. Vänster liberala globalister använder också demokratin för att när dom väl tagit makten låsa upp porten till dom mest främmande krafter utifrån som sen får rösta o ändra nästkommande val. Det är ju schyst

Citat:
Ursprungligen postat av JarmenKell
Jag är muslim. Djupt troende vet jag inte om jag är. Försöker att leva så rättfärdigt som möjligt det bara går i ett land som Sverige. Ber dock inte fem gånger om dagen även om jag försöker hinna med i vart fall två gånger per dag och ber hemma, inte i moskén. Jag behöver inte rättfärdiga min existens i Sverige eftersom jag är svensk medborgare.

Jag tycker att det finns starka skäl att förbjuda organisationer som nazistiska NMR. De respekterar inte allas rättigheter och vill kasta ut invandrare. Jag tycker också att SD borde fast jag är inte lika övertygad om det eftersom SD ändå är ett parlamentariskt parti som verkar inom demokratin. Däremot borde man använda brottet hets mot folkgrupp mycket vidare så att det även kan användas mot de som tex vill förbjuda muslimers rättigheter. Om man gjorde detta så skulle man inte behöva förbjuda SD eftersom SD då skulle tvingas anpassa sig till lagen. Och självklart borde straffen för hets mot folkgrupp alltid vara fängelsestraff på minst ett halvår.

I Holland så har man ett parti likt Kristdemokraterna fast på muslimsk grund och även icke-muslimer röstar på dom. Det partiet vill heller inte förbjuda rasister eller rasistiska partier däremot vill man att registrerade rasister ska förbjudas att ha offentliga anställningar, dvs att de inte ska få anställning inom staten eller kommuner. Det tycker jag är rätt väg att gå. På så sätt så bevarar man demokratin, det är tillåtet att vara tex sverigedemokrat men att man också tvingas att välja. Man kan inte vara både sverigedemokrat och anställd inom statliga eller kommunala organisationer.
Citera
2017-09-10, 22:49
  #12
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JarmenKell
Jag är muslim. Djupt troende vet jag inte om jag är. Försöker att leva så rättfärdigt som möjligt det bara går i ett land som Sverige. Ber dock inte fem gånger om dagen även om jag försöker hinna med i vart fall två gånger per dag och ber hemma, inte i moskén. Jag behöver inte rättfärdiga min existens i Sverige eftersom jag är svensk medborgare.

Jag tycker att det finns starka skäl att förbjuda organisationer som nazistiska NMR. De respekterar inte allas rättigheter och vill kasta ut invandrare. Jag tycker också att SD borde fast jag är inte lika övertygad om det eftersom SD ändå är ett parlamentariskt parti som verkar inom demokratin. Däremot borde man använda brottet hets mot folkgrupp mycket vidare så att det även kan användas mot de som tex vill förbjuda muslimers rättigheter. Om man gjorde detta så skulle man inte behöva förbjuda SD eftersom SD då skulle tvingas anpassa sig till lagen. Och självklart borde straffen för hets mot folkgrupp alltid vara fängelsestraff på minst ett halvår.

I Holland så har man ett parti likt Kristdemokraterna fast på muslimsk grund och även icke-muslimer röstar på dom. Det partiet vill heller inte förbjuda rasister eller rasistiska partier däremot vill man att registrerade rasister ska förbjudas att ha offentliga anställningar, dvs att de inte ska få anställning inom staten eller kommuner. Det tycker jag är rätt väg att gå. På så sätt så bevarar man demokratin, det är tillåtet att vara tex sverigedemokrat men att man också tvingas att välja. Man kan inte vara både sverigedemokrat och anställd inom statliga eller kommunala organisationer.

Det är typist muslimskt att få komma hit på humanitära grunder utan att tillföra nått när det gäller kompetens (nu känner jag inte just dej men rent generellt är det så) samtidigt som man kostar det svenska folket massa skattepengar. Ni får lagar som i praktiken enbart gynnar er främlingar men det är aldrig nog ni vill ha ännu mer ändringar av lagen & nya lagar till er fördel. Historieböcker ska ändras om. Ni gnäller över att ej få jobb med era muslimska kläder på etc etc etc. I vilket muslimskt land kan jag som vit icke muslim få bo för att det är så synd om mig samtidigt som jag får en massa särlagstiftning trots att risken med att släppa in det nya folket är grova våldsbrott osv? Snacka om att vara generös, el "to do a dreadfull trade" som media-avskydde (ja du har dom i ryggen också) Mr Trump skulle ha sagt.
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-09-10 kl. 23:06.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback