Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-09, 11:27
  #1
Medlem
NeverCryWolfs avatar
Jag undrade först varifrån anarkisterna dök upp från, innan jag kom ihåg deras demonstration "Smash Asem" i Helsingfors år 2006.

Då hade anarkisterna meddelat i tid om deras demonstration, men man stirrade förvånat när man såg nyheterna.

Polisen anlände i busslaster, meddelade via megafonen att demonstrationen är stoppad, att människorna skall skingra sig, för annars använder polisen våld.

Vänsterdårarna vägrade skingra sig. Ingen kom igenom poliskedjan. Några tröttnade när det hade gått många timmar och försökte inleda en dialog med poliserna, men det var försent.

Utanför poliskedjan var flera bussar dit anarkisterna slängdes.

Där var killar från armén som fotograferade hela omringade skaran, polisen ville veta vem de är och tydligen visste polisen redan då, att vänsterdårarna måste hållas i styr.

Haha, även vänsterpolitiker blev inringade, för att inte tala om statsmedians reportrar.

Samma skara som idag, namnet har bara ändrats till Antifa:

https://www.youtube.com/watch?v=PENkTqLxPBM

Själv undrade jag varför dessa människor är så farliga, idag förstår jag vad polisen förstod redan år 2006.

Fy fan att man fick skämmas för finnarna den dagen. Men vara stolt över polisen:
__________________
Senast redigerad av NeverCryWolf 2017-09-09 kl. 11:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback