Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-09, 12:50
  #13
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Du håller på att friendzona dig själv. Ska du kunna vända det här så kan du inte bara umgås med henne och fika i två timmar här och där.

Bli mer klar med dina intentioner i så fall. Prata klarspråk.


Håller på? Han ääär redan friendzonad. Det är kört. Han kommer alltid vara hennes nr2
Citera
2017-09-09, 13:01
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Håller på? Han ääär redan friendzonad. Det är kört. Han kommer alltid vara hennes nr2

Man blir friendzoned för att man håller tillbaka. Med lite intensitet så kan det garanterat bli något, men då behövs det mer saker än fika på stan. Sånt gör vänner!
Citera
2017-09-09, 14:08
  #15
Medlem
enda chansen för dig är att hålla viss distans inte vara för på... Du dödade förhållandet genom att vara för klängig och söka bekräftelse från henne. Du kan aldrig öppna upp dig fullt ut för kvinnor , söka validering från en kvinna... Det är sorgefyllt men sant... så fort hon känner att hon har full koll på dig är du ointressant...

Det här är hårt, vi vill ju bli älskade för vad vi är, visa får kärlek för någon vi anser är speciell...
och vi kan till viss mån tillåta oss detta men aldrig att tappa greppet om oss själva... Du bönade och bad och har mage att kalla det en strategi? Om du faller tillbaka i detta är det kört..

Observera det handlar inte om att se ner på kvinnor eller behandla dem dåligt. Det handlar om att inte ta det så allvarligt, ha trygghet i sig själv och vara medveten i att om hon lämnar finns det andra...
__________________
Senast redigerad av obisvenkanobi 2017-09-09 kl. 14:12.
Citera
2017-09-10, 09:14
  #16
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obisvenkanobi
enda chansen för dig är att hålla viss distans inte vara för på... Du dödade förhållandet genom att vara för klängig och söka bekräftelse från henne. Du kan aldrig öppna upp dig fullt ut för kvinnor , söka validering från en kvinna... Det är sorgefyllt men sant... så fort hon känner att hon har full koll på dig är du ointressant...

Det här är hårt, vi vill ju bli älskade för vad vi är, visa får kärlek för någon vi anser är speciell...
och vi kan till viss mån tillåta oss detta men aldrig att tappa greppet om oss själva... Du bönade och bad och har mage att kalla det en strategi? Om du faller tillbaka i detta är det kört..

Ligger mycket tråkig sanning här tyvärr. Och det spelar ingen roll om du träffar på en ytlig och tom stureplans-pulla eller bohem-stina som säger sig hata "spel" och konstigheter och omfamnar öppenhet och rak kommunikation.

De är alla likadana i slutet av dagen, de behöver se upp till dig och då går det inte att böna och be för då har man tappat precis ALLT värde.
Citera
2017-09-11, 10:52
  #17
Medlem
Låter typ exakt som det var i situationen med mig och mitt ex när det tog slut.

Träffades efter 3 månader. Fikade, var hur trevligt som helst. Sen så gick vi på bio ett par veckor senare. Slutade med att vi låg med varandra. Sen sågs vi i en månads tid ungefär. Då vi låg med varandra och det kändes som att det skulle bli vi igen. Det ville inte hon utan det var bara min närhet hon ville ha då. Jag bröt med henne, men dum som jag är tog jag upp kontakten med henne efter ungefär två veckor. Då hade hon börjat träffa en ny, men det fick jag inte reda på förrän 2 månader senare.

Tentan av kontentan. Har en tjej sagt att känslorna är borta så är de det. Tyvärr. Det kommer aldrig bli ni igen.
Citera
2017-09-14, 09:15
  #18
Medlem
Jag citerar Admiral Ackbar - It's a trap

Kom ihåg att man är ex av en orsak.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback