Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-09, 02:16
  #1
Medlem
Jag vet, ni föraktar oss. Men detta är inte en relevant åsikt, då ni nekar killar sex hela tiden. Killar har en stark drift vet ni... Kuken måste ha sitt!

Att ha sex med sexarbetare ger oss män möjligheten att få våra innersta önskningar tillgodosedda på bästa möjliga sätt. Är inte detta ärligare än att försöka övertyga en dyngfull tjej på krogen om att suga av en?

Ni borde kanske reflektera lite djupare över ert prostitutionsmotstånd tjejer? Är det inte lite egoistiskt i grunden? Ni gillar inte att killar och män har enkel tillgång till unga och snygga tjejer. Det känns jobbigt för er.

Låt tjejer bestämma över sin egen kropp, som ni abortanhängare brukar säga. Det ska ju även gälla prostitution.

Topic: utöver det vanliga, att vissa män inte får knulla på grund av vissa egenskaper, varför är inte prostitution en smart lösning på ett samhällsproblem? Folk vill ju knulla!
Citera
2017-09-09, 04:41
  #2
Medlem
LadyGanjas avatar
Så långe ingen fara illa så bryr jag mig inte ? Så det är min åsikt :-) dock är jag väldigt liberal och tror inte många delar mina åsikter

Men jag tror det bästa är ömsesidig kärlek
Citera
2017-09-09, 05:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Så långe ingen fara illa så bryr jag mig inte ? Så det är min åsikt :-) dock är jag väldigt liberal och tror inte många delar mina åsikter

Men jag tror det bästa är ömsesidig kärlek

Jaha, och du är en tjej med din halvnakna avatar. Haha, nice try.

Ingen tjej som vågar svara? Skäms ni kanske? Väl tänkt i så fall.
Citera
2017-09-09, 05:07
  #4
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jaha, och du är en tjej med din halvnakna avatar. Haha, nice try.

Ingen tjej som vågar svara? Skäms ni kanske? Väl tänkt i så fall.

Så du är en gubbe med din avatar ? Nice try (; skiter nog i vad du tror...

Horor är för B hannar
Citera
2017-09-09, 05:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Så du är en gubbe med din avatar ?

Det stämmer!

Tjejer.... topic...
Citera
2017-09-09, 05:26
  #6
Medlem
Jag älskar köpt sex.
Citera
2017-09-09, 09:19
  #7
Medlem
Som-Gjutens avatar
De tänker at de också hade velat kunna få betalt för att ligga, men de vågar inte ta steget.
Citera
2017-09-09, 10:25
  #8
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Vad jag tänker? Jag tänker att män som går till prostituerade är lite misslyckade på dejtingmarknaden och är desperata. Likadant tänker jag om män som åker till Thailand och kommer hem med någon lycksökartjej som de på riktigt tror är kära i dem. Ungefär så. Eller så tänker jag på möjligheten att mannen gillar någon sorts udda sex som många icke-prostituerade tjejer inte har någon större lust med att utföra.
Citera
2017-09-09, 11:36
  #9
Medlem
[quote=CoralinesGhost|61733765]Vad jag tänker? Jag tänker att män som går till prostituerade är lite misslyckade på dejtingmarknaden och är desperata. Likadant tänker jag om män som åker till Thailand och kommer hem med någon lycksökartjej som de på riktigt tror är kära i dem. Ungefär så. Eller så tänker jag på möjligheten att mannen gillar någon sorts udda sex som många icke-prostituerade tjejer inte har någon större lust med att utföra.[/QUOTE







Jo men är inte de flesta män lite "misslyckade på dejtingmarknaden" idag med tanke på de sjuka kraven som ställs på män av kvinnor idag? En man ska vara snygg social charmig rolig självförtroende vältränad ha akademisk utbildning flera års erfarenhet av förhållanden, ha ett bra jobb bil lägenhet mm. Hur många vanliga män kan uppfylla dom kraven idag egentligen? Är det då så konstig att en del går till prostituerade när samhället ser ut som det gör?
Citera
2017-09-09, 12:10
  #10
Medlem
CoralinesGhosts avatar
[quote=FabianBabian|61734255]
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Vad jag tänker? Jag tänker att män som går till prostituerade är lite misslyckade på dejtingmarknaden och är desperata. Likadant tänker jag om män som åker till Thailand och kommer hem med någon lycksökartjej som de på riktigt tror är kära i dem. Ungefär så. Eller så tänker jag på möjligheten att mannen gillar någon sorts udda sex som många icke-prostituerade tjejer inte har någon större lust med att utföra.[/QUOTE

Jag vet inte om jag tycker att det är som du säger. De flesta män oavsett socialklass, inkomst och som inte tränar på gym brukar lyckas skaffa förhållande. Till och med riktigt tråkiga män som inte ser särskilt bra ut. Det måste handla om något annat.






Jo men är inte de flesta män lite "misslyckade på dejtingmarknaden" idag med tanke på de sjuka kraven som ställs på män av kvinnor idag? En man ska vara snygg social charmig rolig självförtroende vältränad ha akademisk utbildning flera års erfarenhet av förhållanden, ha ett bra jobb bil lägenhet mm. Hur många vanliga män kan uppfylla dom kraven idag egentligen? Är det då så konstig att en del går till prostituerade när samhället ser ut som det gör?
Citera
2017-09-09, 12:38
  #11
Medlem
franges avatar
Det är nog rätt mycket konkurrenspunkten som mer eller mindre medvetet - eller bara att man inte vill faktiskt erkänna det - som gör att så många (kvinnor) avskyr allt det där med köpesex. Sedan givetvis så använder man ju "onda män utnyttjar stackars förtryckta kvinnor"-argumentet för att själv verka som en god människa och den gode vite riddaren, som försvarar de svaga mot den onda svarte riddaren (den onda heterosexuelle mannen).

På samma sätt som att en lite finare restaurang som har monopol på marknaden i den lilla byn och därför kan ta vilka priset som helst - kommer gå i taket om det öppnar ett hamburgerhak som plötsligt erbjuder prima bukfylla för under en hundring... Plötsligt får den fina restaurangen svårt att motivera dagens rätt för 500kr - och blir motvilligt tvungen att anpassa sig efter marknaden [sänka priserna].
Denne skulle knappast då dra sig för att försöka smutskasta hamburgerhaket och säga att de stjäl råvaror, serverar gammal mat, att det är smaklöst att äta där osv - samtidigt som de säger att det bara är skräpfolk utan smak som handlar där, som borde skämmas för vilka dåliga människor som förstör klimatet osv genom att köpa den billiga hamburgaren...


En annan sak värd att nämna är ju - hur extremt få kvinnor som verkar uppröras över - eller ens bry sig om - den utbredda kvinnliga sexhandeln i Afrika och inte minst i Sverige med flykting"barnen" på HVB-hemmen (Johanna Möller som bra exempel). Dvs medelålders till äldre batikhäxor som plötsligt vadar i "utsatta" unga "barn" (män i åldern 20-35) som de glatt kan utnyttja sexuellt "vårda och ta hand om".
Då titulerar de sig själva som goda människor som minsann hjälper de utsatta barnen från fattigdom och svält - när de åker och knullar dem mot betalning - och då är de ju SÅÅÅÅÅ goda!
För då är det någonting romantiskt och vackert - nästan lite Pretty Woman över det!

Men den sexhandeln hör man inte mycket om - inte minst inte från de (kvinnor) som arbetar mot sexhandeln... För som bekant - kvinnor "kan ju inte utnyttja män..."

Medans den svenske mannen som gör exakt samma sak som batikhäxorna - fast i Thailand istället för i Gambia - är världens ondaste människa och pedofilmonster...
__________________
Senast redigerad av frange 2017-09-09 kl. 12:46.
Citera
2017-09-09, 13:46
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag vet, ni föraktar oss. Men detta är inte en relevant åsikt, då ni nekar killar sex hela tiden. Killar har en stark drift vet ni... Kuken måste ha sitt!

Att ha sex med sexarbetare ger oss män möjligheten att få våra innersta önskningar tillgodosedda på bästa möjliga sätt. Är inte detta ärligare än att försöka övertyga en dyngfull tjej på krogen om att suga av en?

Ni borde kanske reflektera lite djupare över ert prostitutionsmotstånd tjejer? Är det inte lite egoistiskt i grunden? Ni gillar inte att killar och män har enkel tillgång till unga och snygga tjejer. Det känns jobbigt för er.

Låt tjejer bestämma över sin egen kropp, som ni abortanhängare brukar säga. Det ska ju även gälla prostitution.

Topic: utöver det vanliga, att vissa män inte får knulla på grund av vissa egenskaper, varför är inte prostitution en smart lösning på ett samhällsproblem? Folk vill ju knulla!


Jag ser inget problem alls med detta, så länge den prostituerade kvinnan/mannen gör det av fri vilja.

Även om jag själv aldrig skulle betala för sex, så lägger jag mig inte i hur du gör. Knulla på du!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback