Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 14:27
  #397
Medlem
Håller med den som skrev att dessa slår hårdare sublingualt. Definitivt skillnad från att svälja skiten. Provade 7 idag (0,5) och la alla under tungan, och jag är fortfarande bensad. Och jAg är en erfaren pöjk. Förresten har någon testat denna iv?

Tror faktiskt inte jag hade känt av dom om jag hade svalt dom...

Eftersom biotillgängligheter skiftar så mycket kanske det finns bättre metoder att inta denna på
__________________
Senast redigerad av daskjanne 2017-11-28 kl. 14:39.
Citera
2017-11-29, 18:50
  #398
Medlem
vadsadusadus avatar
Helt oerfaren av annat än Stilnoct och nyss fått hem dessa. Ska bli spännande att prova.
Citera
2017-11-30, 09:28
  #399
Medlem
vadsadusadus avatar
Provade igår, 1,25or. Tog först en, efter en timme märkte jag absolut ingen skillnad mer än att ångesten avtog en del. Tog en till och väntade en timme till, då kände jag mig behagligt avslappnad och ångestfri, men inte det minsta påverkad på annat sätt. Tog en till bara för att se om det hände något mer men det gjorde det inte.
Sov sedan 10 timmar helt utan uppvaknande vilket är otroligt ovanligt för mig som normalt sett vaknar minst 4-5 gånger om natten med svårt att somna om.
Så att sova på dem och behålla mina stilnoct till att roa mig på låter inte helt dumt.
Citera
2017-12-01, 12:32
  #400
Medlem
lindberg88s avatar
fick hem ett 25 pack 0.5 igår som redan är slut, tog dom sista 2 05.00 imorse, känner fortfarande ett litet lugn i kroppen men på tok för kort halveringstid för att vara värd pengarna är min slutsats. Men man sover väldigt bra på dom iaf!
Citera
2017-12-01, 20:58
  #401
Medlem
Med denna är jag ute efter muskel avslappningen. Sååå skönt för mina värkande ben. Och det funkar bra på mig.så dom är guld värda.
Citera
2017-12-02, 18:48
  #402
Medlem
TechoNisses avatar
Har testat både 0.5 o 1,25 och tycker att båda funkar riktigt bra, inget att flumma på men jag är endast ute efter att kunna somna efter att jag tagit cs eller behöver sova/slappna av lite. Har beställt ytterligare 10st 0.5 (dålig ekonomi?)
2st 1,25 krossade i en 50cl flaska med öl i funkar hur bra som helst, ölen blir helt grön o smakar bäst öl men de slår på bra iaf 😊
Citera
2017-12-04, 15:14
  #403
Medlem
Hej.

Har inte haft tid att läsa igenom hela tråden.
Hur känns denna? Är ute efter lugnande, muskelrelaxerande och bra mot ångest.
Funkar den bra för dessa ändamål?
Hur är den i jämförelse med Norflurazepam?

Mvh
Citera
2017-12-04, 17:44
  #404
Medlem
oggethedoggs avatar
Hej!

Jag har prövat denna från Asken, tyckte inte att den gav någon effekt alls. tog tio stycken 1,25 mg samtidigt. Nada effekt.

Jag är trogen ZH något enormt pga deras OTROLIGA professionalitet gällande kundservice, trevliga, och ärliga. OCH SÅ SJÄLVKLART deras benzos.

Flualprazolamet från ZH är i särklass den bästa benzon i allmänhet som jag någonsin har tagit.
Jag har tagit alla.
Nästan alla Rcs också.
Nitrazolam från cc var OK, men ATN var direkt från helvetet.

Hur står sig ZHs Fluklo jämfört med asken?
Men Iaf, ZH är tokgröna, övertrevliga, personliga och SUPERBA Flualpra
Citera
2017-12-04, 18:12
  #405
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Hej!

Jag har prövat denna från Asken, tyckte inte att den gav någon effekt alls. tog tio stycken 1,25 mg samtidigt. Nada effekt.

Jag är trogen ZH något enormt pga deras OTROLIGA professionalitet gällande kundservice, trevliga, och ärliga. OCH SÅ SJÄLVKLART deras benzos.

Flualprazolamet från ZH är i särklass den bästa benzon i allmänhet som jag någonsin har tagit.
Jag har tagit alla.
Nästan alla Rcs också.
Nitrazolam från cc var OK, men ATN var direkt från helvetet.

Hur står sig ZHs Fluklo jämfört med asken?
Men Iaf, ZH är tokgröna, övertrevliga, personliga och SUPERBA Flualpra

Eftersom att ZH's är lite starkare, så slår dem lite hårdare. Hade ZH's varit i samma styrka som askens, så hade du inte märkt någon skillnad.
Citera
2017-12-04, 21:03
  #406
Medlem
vadsadusadus avatar
Vete fan vad som hände när jag tog dessa. Vid 18-tiden tog jag fem stycken. Blev lite avslappnad och så men inte mycket att hänga i granen. Tog 3 till vid 23, märkte ingenting. Sov ca 7 timmar och vaknar upp i en helt annan värld. Snurrig i skallen som fan, hjärnan är långsam. Begav mig ut och cyklade omkull 4 gånger pga att både balansen och kontroll övet kroppen var fucked up.

Varför blev det så? Är det inte så man ska känna när man tagit dem? Eller vad var det för konstigt dagen efter skit?
Citera
2017-12-05, 00:06
  #407
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Vete fan vad som hände när jag tog dessa. Vid 18-tiden tog jag fem stycken. Blev lite avslappnad och så men inte mycket att hänga i granen. Tog 3 till vid 23, märkte ingenting. Sov ca 7 timmar och vaknar upp i en helt annan värld. Snurrig i skallen som fan, hjärnan är långsam. Begav mig ut och cyklade omkull 4 gånger pga att både balansen och kontroll övet kroppen var fucked up.

Varför blev det så? Är det inte så man ska känna när man tagit dem? Eller vad var det för konstigt dagen efter skit?

Om det var 1.25orna du tog så tog du jävligt mycket, inte så konstigt i så fall att du var fucked dagen efter. Kan tänka mig att du var mer väck än vad du inser under kvällen också. Hade du ingen ångest är det svårt att märka är dem kickar, då det är det denna benzon sköter bäst.

Käka med måtta nästa gång, det är inte pez du stoppar i dig.
Citera
2017-12-05, 16:20
  #408
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Eftersom att ZH's är lite starkare, så slår dem lite hårdare. Hade ZH's varit i samma styrka som askens, så hade du inte märkt någon skillnad.

Jag tog totalt 10 st 1,25mg igår från asken och märkte knappt något.
Nu sitter jag med fyra blotters från ZH på 1,5mg under tungan.
Återkommer med results om 1 timme (y) så får vi se ifall ZH har bättre shit än Asken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback