• 1
  • 2
2017-09-08, 15:40
Medlem
Hej, jag är en tjej på 16 år och jag vaknade tidigt på morgonen bredvid min pojkvän och märker att allt är blött, jag rusar in på toan och märker att min binda är genomblöt och hela rumpan på trosorna är blöt. Jag byter trosor och går in till min pojkvän igen (skäms som satan) sängen hade en våt fläck på kanske 20x20cm, så bindan hade tagit det mesta. Vi år väldigt förvirrade på det faktum att det luktar ingenting alls, och senare när det torkat var det ingen fläck kvar alls, är det verkligen kiss? Eller vad skulle det annars kunna vara? Har väldigt mycket flytningar och har alltid haft, men vätskan var för tunn för att kunna vara det.
Citera
2017-09-08, 15:45
Medlem
Du har väl fått någon form av orgasm eller liknande i sömnen. Borde inte vara helt orimligt.

Är det kiss borde det ju lukta lite iaf.
Citera
2017-09-08, 15:48
Moderator
Nospheratus avatar
Så där mycket vätska kan inte vara något annat än urin. Nybildat urin behöver inte luckta någonting alls, och är helt transparant i färg.
Citera
2017-09-08, 15:48
Medlem
När man druckit mycket vatten så att urinen blir helt genomskinlig så luktar den ju inte heller någonting. Drack du mycket vatten igår kväll?
Citera
2017-09-08, 15:49
Medlem
Mackan52s avatar
Lär de er inte att läsa i skolan längre? Kom tillbaka när du har rösträtt.
Citera
2017-09-08, 15:53
Bannlyst
Märkligt, hade ni haft sex innan på natten? Någon sorts fördröjd fontänorgasm?

Inte säker på att du hade bindan för mensen eller om det är för dina rikliga mängder av flytningar?
Citera
2017-09-08, 16:13
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Så där mycket vätska kan inte vara något annat än urin

Fontän kan vara väldigt likt kiss i mängd.
Citera
2017-09-08, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung

Väldigt likt kiss overall

Genom att undersöka sju kvinnor med stora och återkommande utsläpp av vätska vid sexuell stimulans. Till att börja med upptäckte de att vätskan kommer från urinblåsan, även när blåsan tömts precis före den sexuella stimulansen.

Vid en analys av vätskan visade det sig att den innehåller mestadels urin och i vissa fall enzymer som på engelska kallas "prostatic-specific antigen".

Så, ja, nu vet du det.

Källa: https://nyheter24.se/nyheter/forskni...ran-den-kommer

En till källa bara för den första var värdelösa nyheter24 http://feber.se/vetenskap/art/317805...t_den_kvinnli/
Senast redigerad av IMMOR 2017-09-08 kl. 16:22.
Citera
2017-09-08, 16:30
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMMOR
Till att börja med upptäckte de att vätskan kommer från urinblåsan, även när blåsan tömts precis före den sexuella stimulansen.

Vid en analys av vätskan visade det sig att den innehåller mestadels urin och i vissa fall enzymer som på engelska kallas "prostatic-specific antigen"

Men vad fan, så man har egentligen kissat på sig varenda gång Gäller det killar också?
Citera
2017-09-08, 16:34
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Men vad fan, så man har egentligen kissat på sig varenda gång Gäller det killar också?

Nä för vi har inte urin i testiklarna

Blir mer och mer orolig över situationen i våra skolor.
Citera
2017-09-08, 16:34
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Nej, sädesvätskan kommer från prostatan. Blandat med lite spermier från testiklarna, men det är marginellt med spermier rent volymmässigt i sperma. Faktum är att det finns en "spärr" som gör att urin hindras från att komma ut vid utlösning. Vilket ofta gör det svårt för män att kissa direkt efter utlösning.
Citera
2017-09-08, 17:07
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:

Idiot det ÄR urin.. Det är inte så ovanligt att tjejer pissar på sig då de får orgasm.. Det är endast ett förskönande att tro att det är någon "speciell" vätska som kommer ut..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in