Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-11-28, 12:48
  #109
Medlem
jennipenn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFreja
Jag har ingen aning om vad han tänkte eller vad hans anledningar var, men så är det ibland. Jag är medveten om att förälskelsen lägger sig efter ett tag, så den som har missat det är i sådana fall han. Men ja. Det har gått snart 3 månader nu, så jag har gått vidare och mår bra idag. Har haft dåliga perioder, men just nu mår jag bra iaf. Jag är en sån som tror på att saker sker av en anledning, så jag tror på det i det här fallet också. Jag tror att jag kommer se tillbaka på det här i framtiden och vara glad att det hände för att det ledde mig dit jag är då. Har redan upptäckt vad många fina vänner jag har pga. det här ☺️.

Precis vad jag försöker tänka med. Men det går vissa dagar lite trögt.. Kram <3
Citera
2017-11-28, 17:20
  #110
Medlem
Queen-Obscences avatar
Känns som att karlar gör detta ganska ofta, been there done that..

Jag skulle inte ha för höga förhoppningar utan låta det ta sin tid, hittar ni tillbaka till varandra så gör ni det. Om inte så hittar du förhoppningsvis någon annan som inte är osäker..
Citera
2017-11-30, 00:50
  #111
Medlem
jennipenn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Känns som att karlar gör detta ganska ofta, been there done that..

Jag skulle inte ha för höga förhoppningar utan låta det ta sin tid, hittar ni tillbaka till varandra så gör ni det. Om inte så hittar du förhoppningsvis någon annan som inte är osäker..

Ja det gör ju det, de är rädda.. Eller nåt.
Tid är nog rätta medicinen för oss som hamnat dör och hoppas och tro vi hittar rätt så småningom. Alla kan väl inte vara osäkra och tramsiga..
Citera
2017-11-30, 12:09
  #112
Medlem
Ratozs avatar
Alla killar som använder uttrycket "fjärilar i magen" för att beskriva sina egna känslor är mer bög än jonas gardell.
Citera
2017-11-30, 13:58
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Känns som att karlar gör detta ganska ofta, been there done that..

Jag skulle inte ha för höga förhoppningar utan låta det ta sin tid, hittar ni tillbaka till varandra så gör ni det. Om inte så hittar du förhoppningsvis någon annan som inte är osäker..

Ja det verkar tyvärr som att det är vanligt...

Jag kommer att träffa någon bättre så småningom. Det tvivlar jag inte på. Men det är en väldigt konstig känsla att jag vill vara med honom, samtidigt som det inte finns en enda cell i min kropp som skulle kunna ta tillbaka honom.
Citera
2017-12-01, 14:33
  #114
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFreja
Ja det verkar tyvärr som att det är vanligt...

Jag kommer att träffa någon bättre så småningom. Det tvivlar jag inte på. Men det är en väldigt konstig känsla att jag vill vara med honom, samtidigt som det inte finns en enda cell i min kropp som skulle kunna ta tillbaka honom.

Det här är ett lite hårt råd men tänk på att det är mer konstruktivt att hålla fokus på vad du kan ändra på hos dig inför framtiden än att snöa in på vad som borde varit annorlunda hos honom.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback