Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-07, 20:47
  #1
Medlem
Hej på er alla.

Har tänkt lite på en sak. Ni som är i förhållande eller har en stadig sexpartner åtminstone - hur ofta är det vanligt att er kvinnliga partner väcker er med er kuk i sin mun? Och hur vanligt är det att hon faktiskt går ner på dig efter att du ber henne om det, låt säga en vanlig vardagsmorgon då ni båda ska till jobbet? Gör hon det på eget initiativ på morgonen?
Citera
2017-09-07, 21:03
  #2
Medlem
Lysergic Acids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirusho
Hej på er alla.

Har tänkt lite på en sak. Ni som är i förhållande eller har en stadig sexpartner åtminstone - hur ofta är det vanligt att er kvinnliga partner väcker er med er kuk i sin mun? Och hur vanligt är det att hon faktiskt går ner på dig efter att du ber henne om det, låt säga en vanlig vardagsmorgon då ni båda ska till jobbet? Gör hon det på eget initiativ på morgonen?

Man kan vara riktigt passionerat förälskad eller söka sig till förhållande av andra anledningar. Det här är ju högst individuellt och kan bara besvaras (om du nu undrar utifrån dit eget perspektiv) med varför du är tillsammans med din partner. Vissa känner att de måste medan andra gör för passionerad njutning för båda parter medan en trejde inte alls känner kallet. Den tredje kanske inte alls är en dålig partner men den sexuella biten har på något sett gått kall, eller halvkall, i relationen.

Jag tror inte detta är en vanlig grej som sker varje dag oavsett vilket förhållande man befinner sig i. Ibland händer det och anledningarna varierar brett.
Citera
2017-09-07, 21:19
  #3
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirusho
Hej på er alla.

Har tänkt lite på en sak. Ni som är i förhållande eller har en stadig sexpartner åtminstone - hur ofta är det vanligt att er kvinnliga partner väcker er med er kuk i sin mun? Och hur vanligt är det att hon faktiskt går ner på dig efter att du ber henne om det, låt säga en vanlig vardagsmorgon då ni båda ska till jobbet? Gör hon det på eget initiativ på morgonen?

Jag har märkt att om man inte ber om det sker det oftare men säkert olika beroende på hona. Gissning att det ligger någonstans runt 80% av tillfällena.
Citera
2017-09-07, 21:20
  #4
Avstängd
Skulle min fru väcka mig på det sättet hade jag undrat vad fan hon sysslade med.
Jag är ingen sexdocka.
Citera
2017-09-07, 21:26
  #5
Medlem
För oss börjar det väl med att man "myser" lite o känner av hur den andra känner.. ibland räcker det med och bara hålla om varandra o njuta av varandras närvaro. Är man sugen ligger man eller så går nån av oss ner o gör ett schysst jobb på den andre
Tycker sex är komplement i relationen och inte något vi bygger kring, vet ej hur andra resonerar
Citera
2017-09-07, 21:27
  #6
Medlem
SkepticalHippos avatar
Flyttas till rätt forumdel och rubrik ändras för tydlighet. Utgången rubrik: "Killar - en fråga om sex."

Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2017-09-07, 22:22
  #7
Medlem
Händer tyvärr aldrig, men hon gillar inte att suga..
Citera
2017-09-07, 23:22
  #8
Medlem
Intressant tanke. Jag tror inte någon skulle klaga, utan bara mysa. Men gör hon sig skyldig till våldtäkt?
Då befinner dig i en "Särskild utsatt position" om du sover.
Lagen är solklar ifall det var tvärt om. Om det var du som väckte henne på liknande sätt.
Citera
2017-09-08, 04:55
  #9
Medlem
alienfins avatar
Min Thaifru var här på besök och jag fick avsugning varje morgon med kaffe och frukost på sängen plus massage och matlåda med fika till jobbet varje dag

Nordiska kärringar brukar fixa mackor med trevlig pålägg till att börja med,sen försvinner tomaterna och till slut inga mackor alls Då är det dags att dra..
Citera
2017-09-08, 07:09
  #10
Medlem
borrizs avatar
Detta måste räknas som våldtäkt!
Citera
2017-09-08, 08:26
  #11
Medlem
angestmannens avatar
Jag har varit med om att 1 (en) kvinna gjorde det och det var typ 20 år sedan, dessutom ett engångsligg som jag hade med mig från krogen. Vi fylleknullade som man gör, ingen kommer och båda somnar. Men sen vaknade jag på morgonen av att hon satte sig på mig, red mig tills jag kom i henne. Behöver jag säga att det är något bra, när jag kommer ihåg henne 20 år senare?
Citera
2017-09-08, 08:50
  #12
Medlem
Tjejer är olika, min nuvarande sexpartner väcker mig varje morgon med BJ och även flera gånger per natt. Hon älskar att ta satsen i munnen men oftast suger hon bara igång soldaten för att sedan kliva på och rida mig. Det är lite våldtäcktskänsla men jag gillar det, dock så blir det dåligt med sömn så det är tur att vi inte alltid sover ihop. Hon har sjuk sexdrift och är alltid våt, onanerar flera gånger per dag och skickar bilder o videoklipp. Jag trodde inte att tjejer kunde vara kåtare än mig men jag hadde fel. Jag tror dock att detta är ganska ovanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback