Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-09-07, 18:06
  #1
Medlem
Centralstimulantias avatar
Man, 23 år
Erfarenheter: weed, hasch, dmt, svamp, lsd, olika benso, olika opi, tjack, kokain, ecstasy, alkohol.

Kommer hålla mig kort men svarar gärna på frågor!
Då blev det tillslut av, det slutgiltiga steget, att injicera. Förväntningarna var höga och det var nervöst. Men jag hade bestämt mig. Idag var det dags. Jag hade för några dagar sedan införskaffat mig några insulinare och en kabbe brunt heroin. Jag blandade upp halva innehållet och satte in nålen i armvecket. Nu blir det åka av, tänkte jag!! Jag möttes av en intensiv värmande känsla som sköljde över bröstet och i skallen till en början, men spred sig ganska omedelbart över hela kroppen. Den känslan varade i 5-10 minuter och övergick sedan i ett vanligt, behagligt moffe rus. Nu några timmar senare känner jag mig fortfarande rätt så avslappnad men det klingar av mer och mer. Jag är mycket nöjd med känslan jag upplevde idag och det kommer förmodligen bli fler gånger. För övrigt har jag varit ren från alkohol och droger i fyra månader men för mig var det ganska lagom med en halv kabbe som första dos. Bör nämnas att jag har hög tolerans av naturen.
__________________
Senast redigerad av Centralstimulantia 2017-09-07 kl. 18:08.
Citera
2017-09-08, 11:48
  #2
Moderator
evilhoneys avatar
Alla inlägg utom trådstarten raderade. Detta är inte forumsdelen för diskussioner kring opiater i stort. TS ombedes tänka sig för innan han postar en tripprapport igen. Det är inte en personlig dagbok eller en frågestund det handlar om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback