Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-08, 13:46
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av narke2014
Det problemet har väl de flesta haft i yngre ålder när man började göka för första gången. Kunde ju ta typ 10 sek sen kom känslan att man skulle komma. För mig funkade det att avbryta en snabbis och sen fortsätta. Då gick det lite längre och sen upprepa med korta avbrott, byta position osv.

10 sek 1-2 min osv är ju självklart inget roligt för någon part men jag förstår inte hetsen / skammen som småkillar OCH män, karlakarlar har att komma tidigt för att man har det skönt.

Knappast så man skulle göra sig löjlig över att en tjej/kvinna kommer snabbt när man pökar, det viktigaste är väl att man ser till att båda fått ordentligt med njutning när sexet är över, och sexet är inte över för att en kvinna får orgasm likaså om en man får orgasm "sexet" är inte över, man bestämmer själv om det bara har börjat eller ska sluta där.

Jag har har en jäkla massa vaginala penetreringar på mitt samvete och dom flesta jag varit med tycker att det är riktigt nice med både en snabbis på 10 min likaså flera timmar långt sex.
Ibland tar man en snabbis på kvällen när man är trött ibland tar man en snabbis på morgonen för att starta dagen på ett njutningsfullt sätt, ibland bakfylleknullar man fastän ingen orkar men det är ändå jävligt skönt fastän det är (dåligt sex) är man utvilad en lördag så kan man sexa i flera timmar....

Kommer ni för snabbt och er partner inte är tillfredsställd så använd något annat en ditt könsorgan tills muff eller pillesnopp har laddat om och är redo för en ny omgång med svett sperma slidsekret och kärlek.
Citera
2017-09-08, 14:26
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frand
Jag har träffat en kille ett tag som kommer allt för snabbt. Vi har haft sex ungefär 6 gånger och det har inte hållit längre än 1 minut per gång. Jag tycker verkligen om killen och vill få det att fungera och jobba på det.

Så min fråga är ifall någon sitter på några bra tips på hur man håller längre eller något hjälpmedel? Vet någon vad detta kan bero på, eller som själv har erfarenhet utav detta och kan ge lite tips?

Det finns olika preparat, de flesta innehåller xylocain. Sen finns det tabletter man kan ta. Har själv provat Super Kamagra . Det är två verksamma ämnen, en för ståndet och en mot för tidig utlösning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback