Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-08, 00:19
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är ju att orgasmer och liknande, det är mer en mekanisk reaktion än något annat och det går jättebra att på ytan se ut som om man älskar det man gör trots att man innerst inne hatar både sig själv och det man gör.

Kanske har vissa extremt lätt för att få orgasmer, även bland tjejer? Eller en annan sak jag tänkt på; kanske är det vatten som sprutar ur tjejerna när det ska se ut som fontänorgasmer?
Citera
2017-09-08, 00:20
  #14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Kanske har vissa extremt lätt för att få orgasmer, även bland tjejer? Eller en annan sak jag tänkt på; kanske är det vatten som sprutar ur tjejerna när det ska se ut som fontänorgasmer?
En del har lätt för att komma och som sagt, det är förhållandevis lätt att trycka ner sina egentliga känslor. Sen florerar det ju en hel del droger i branschen.
Citera
2017-09-08, 00:22
  #15
Medlem
Astrorbits avatar
Finns ju så många p-skådisar nuförtiden så de skulle fylla Marianergraven
. Alla behöver inte ha blivit utnyttjade sexuellt som unga, utan vissa vill bara tjäna pengar och anser att knulla framför kamera inte är så farligt.
Citera
2017-09-08, 00:25
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, det är dom givetvis inte men dom är heller inte dom enda som jag vet har liknande historier. Givetvis så finns det massor som bara gillar att knulla och har inget emot att folk tittar på dom. Men jag kan rekommendera Louis Therouxs dokumentär i ämnet.

Var ej menat till mig men bra tips, ska kolla efter den dokumentären. Nyfiken.
Citera
2017-09-08, 00:26
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En del har lätt för att komma och som sagt, det är förhållandevis lätt att trycka ner sina egentliga känslor. Sen florerar det ju en hel del droger i branschen.

Precis, droger har alldeles säkert en stor del i det hela. Många gör mycket under drogpåverkan.
Citera
2017-09-08, 00:27
  #18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Finns ju så många p-skådisar nuförtiden så de skulle fylla Marianergraven
. Alla behöver inte ha blivit utnyttjade sexuellt som unga, utan vissa vill bara tjäna pengar och anser att knulla framför kamera inte är så farligt.
Givetvis är det så. Det stämmer dock på, förutom då Jenna, Traci och Linda, på alla utom två kvinnor jag har träffat som har haft ett sexrelaterat arbete.
Citera
2017-09-08, 00:27
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Finns ju så många p-skådisar nuförtiden så de skulle fylla Marianergraven
. Alla behöver inte ha blivit utnyttjade sexuellt som unga, utan vissa vill bara tjäna pengar och anser att knulla framför kamera inte är så farligt.

Beror nog mycket på vad man befinner sig i för kretsar. Där det florerar mycket droger och kanske kriminalitet så ser moraluppfattningen ut på ett annat sätt och att ha sex inför andra ses som vardagsmat.
Citera
2017-09-08, 00:27
  #20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Precis, droger har alldeles säkert en stor del i det hela. Många gör mycket under drogpåverkan.
Jag menar mer att drogerna dövar.
Citera
2017-09-08, 00:34
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag menar mer att drogerna dövar.


Jo, så är det. Det vet man ju själv, när man dricker alkohol, att gränserna kan suddas ut och man blir mer utlevande och "modig". Men att ta det så långt som till att vara med på porrfilm (och gangbangs och allt vad det kan handla om) är ju ändå ett riktigt stort steg. Då måste de vara rejält påverkade, men oftast ser de ju ganska nyktra och medvetna ut, men allt syns ju såklart inte. Jag kan inte ens föreställa mig den mängd sprit som skulle kunna orsaka att jag hamnade i en porrfilm.
Citera
2017-09-08, 00:38
  #22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Jo, så är det. Det vet man ju själv, när man dricker alkohol, att gränserna kan suddas ut och man blir mer utlevande och "modig". Men att ta det så långt som till att vara med på porrfilm (och gangbangs och allt vad det kan handla om) är ju ändå ett riktigt stort steg. Då måste de vara rejält påverkade, men oftast ser de ju ganska nyktra och medvetna ut, men allt syns ju såklart inte. Jag kan inte ens föreställa mig den mängd sprit som skulle kunna orsaka att jag hamnade i en porrfilm.
Jag menar fortfarande inte att det är drogerna som får dom att göra det dom nu gör, bara att drogerna gör så att det blir lättare att trycka ner sina riktiga känslor.
Citera
2017-09-08, 00:46
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag menar fortfarande inte att det är drogerna som får dom att göra det dom nu gör, bara att drogerna gör så att det blir lättare att trycka ner sina riktiga känslor.

Jag förstår fastän det kanske inte verkar så :=) Att döva inre smärta med allsköns droger är ju inget nytt "koncept". Men jag är nog mer inne på vilka drivkrafter som kan finnas bakom detta val med porr. Pengar till droger är ju en tänkbar sådan, men återigen så förstår jag vad just du menar och det är nog helt rätt reflekterat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback