Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-06, 14:29
  #1
Medlem
ShowerStalkers avatar
Här är några bilder på döda, vackra kvinnor i ett bårhus. Jag blev ärligt talat upphetsad av att se en erigerad dase föra in i döda hålen, vill så gärna se filmen, men det verkar inte finnas. Kan nån expert bekräfta att dessa bilder är tagna från en film?
/Parafil

http://theync.com/nekro-pics-28.htm
Citera
2017-09-06, 16:18
  #2
Medlem
Vad för slags expert är det du söker? Det är omöjligt att se med säkerhet om de kommer från en film, men vissa bilder ser ut att vara det. Dåliga kameravinklar och "suddighet" kan tyda på att kameran rör sig. Men det behöver man inte vara expert för att se.
Citera
2017-09-06, 16:43
  #3
Medlem
Heauxms avatar
Åh vad jag mår dåligt, varför öppnade jag det där :/ riktigt hemskt mot personerna som gått bort.
Jag tycker det ser ut som bilder tagna med en lite sämre kamera.
Citera
2017-09-06, 16:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Åh vad jag mår dåligt, varför öppnade jag det där :/ riktigt hemskt mot personerna som gått bort.
Jag tycker det ser ut som bilder tagna med en lite sämre kamera.


1+ på den

varning, uusch.
Citera
2017-09-06, 17:47
  #5
Medlem
Han beskrev tydligt vad länken innehåller, behövs ingen bättre varning än så.
Citera
2017-09-06, 18:08
  #6
Medlem
ShowerStalkers avatar
Men fan då! Aldrig förr har jag velat se såna filmer där döda kvinnor blir knullade ffs! Ger upp.
Citera
2017-09-06, 20:13
  #7
Avstängd
Halloween2s avatar
Värdelösa bilder, fanns ett par riktigt ''snygga'' på bestgore för några årsedan. Och ingen jävla engångs kamera knäppt 3 centimeter från fittan. Värdelösa bilder som sagt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback