Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-06, 09:37
  #1
Medlem
rajdentuffes avatar
tja! har några frågor om leveranser på "Lyxfågelfrön" och om diverse strains på sweseeds.

skulle vela veta hur länge det oftast tar från att man beställer till att dom kommer hem. i brevet man får dom, ligger det något brev i som det står något om fröna?

skulle gärna ha en tålig utomhus strain som också är lätt att ta hand om och inte kostar mer än 150-160kr (minst 3 frön)

indica eller sativa spelar ingen större roll eftersom jag ser detta mer som en rolig grej
2017-09-06, 10:37
  #2
Medlem
tomatkalles avatar
Jag har beställt därifrån,eller snarare från smoketower som dom bytte namn ifrån alldeles nyligen och själva leveransen går lika fort som vad som helst man köper inrikes,typ1-3 dagar.

Jag gillar dom,finns ett jätttestort sortiment men för dom pengarna du vill betala så är det lite mindre att välja från.
kolla norden seeds och bulk seedbank,dom kostar väl där omkring,angående information så får du läsa på nätet om dom fröerna du är intresserad av,finns ingen info utöver det som står på förpackningarna i brevet.
2017-09-06, 16:56
  #3
Moderator
kvm3s avatar
Använd klistrade trådar för den här typen av frågor - exempelvis (FB) Den stora tråden om valet av sort (strain).

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback