Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-06, 09:09
  #1
Medlem
Ledarens avatar
Hej!

Har aldrig varit i USA, men tänkte slå slag i saken nu och bege mig till Nashville för att vara där en vecka. Tänkte hinna med att göra en del grejer som känns typiskt USA, typ baseball-match, skjutbana, kanske rida häst ute i naturen, musik, mat etc. Men är en vecka för mycket att hänga i en och samma stad? Ska jag hyra bil?

Tack på förhand
Citera
2017-09-06, 11:46
  #2
Medlem
boobacars avatar
Inte varit i USA heller men har polare därifrån. Bil är iaf ett måste då USAs kollektivtrafik är värdelös..
Citera
2017-09-06, 14:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hej!

Har aldrig varit i USA, men tänkte slå slag i saken nu och bege mig till Nashville för att vara där en vecka. Tänkte hinna med att göra en del grejer som känns typiskt USA, typ baseball-match, skjutbana, kanske rida häst ute i naturen, musik, mat etc. Men är en vecka för mycket att hänga i en och samma stad? Ska jag hyra bil?

Tack på förhand

Ja skaffa dig en bil det är smidigt att bila i USA och mycket
att se,bättre vägar än vad vi har i Sverige,,jag har bilat i
hela västra usa det är toppenland att bila i ..
Citera
2017-09-06, 22:02
  #4
Medlem
En eller två dagar räcker i Nashville. Det är ingen storstad. Åk runt lite istället!
Citera
2017-09-08, 11:54
  #5
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av industristad
En eller två dagar räcker i Nashville. Det är ingen storstad. Åk runt lite istället!

Yes har ändrat mig där, blir att hyra bil, vara i Nashville 3 dagar sen åka till Memphis och Knoxville för resterande tiden.

Tack för tipsen!
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2870686

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback