Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-05, 23:26
  #1
Medlem
KorvkastarNs avatar
Såg att det inte fanns en tråd redan.

Här snackar och diskuterar vi om allt som har med Madden 18 att göra!

Vad tycker ni än sålänge om 18? Tycker det verkar sjukt nice med weekend league som på fifa!
Citera
2017-09-06, 10:18
  #2
Medlem
Orakelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Såg att det inte fanns en tråd redan.

Här snackar och diskuterar vi om allt som har med Madden 18 att göra!

Vad tycker ni än sålänge om 18? Tycker det verkar sjukt nice med weekend league som på fifa!

Har lirat det lite och tycker det är riktigt nice. Story mode verkar riktigt kul att spela igenom. Spelet är svårt till en börjat kan jag tycka för där är sååå j*vla mycket att hålla reda på. Kan ju vara positivt med.

Synd bara att EA inte släpper det till PC
Citera
2017-09-06, 10:22
  #3
Medlem
RedXs avatar
Är det möjligt att använda spelet som ett rent manager/coachspel?
Citera
2017-10-27, 04:03
  #4
Medlem
AslakVikingssons avatar
Spelat det i 1 månad nu typ. Gillar det skarpt men det är nog bra om man har lite koll på Amerikansk fotboll annars blir det lätt lite krångligt.
Citera
2017-10-30, 14:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Spelat det i 1 månad nu typ. Gillar det skarpt men det är nog bra om man har lite koll på Amerikansk fotboll annars blir det lätt lite krångligt.

Så mycket koll behöver man inte. Räcker att veta att running back är enklast i be a pro. Spring rakt fram och ta emot bollen. QB behöver man hålla koll på strategi och vara med i varje spel. Running back bara vid kastspel.
Citera
2017-11-12, 18:04
  #6
Medlem
namerlesss avatar
Hur spelar man online med en skadefri trupp? Så tråkigt att spela när dom stora stjärnorna fattas.
Citera
2017-11-18, 08:32
  #7
Medlem
Masscentrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Är det möjligt att använda spelet som ett rent manager/coachspel?
Ja, om det går att simulera matcherna så funkar det som ett managetspel. Jag vet att vissa gör det på Fifa, du värvar spelare och fixar din trupp sedan simulerar matcherna.
Citera
2017-11-18, 12:25
  #8
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum
Ja, om det går att simulera matcherna så funkar det som ett managetspel. Jag vet att vissa gör det på Fifa, du värvar spelare och fixar din trupp sedan simulerar matcherna.

Ok, intressant. Går det att välja spel etc när man simulerar?
Citera
2017-11-18, 19:12
  #9
Medlem
Masscentrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ok, intressant. Går det att välja spel etc när man simulerar?


Jag vet inte hur det är på Madsen så jag inte har spelet, men på Fifa så snabbsimuleras matcherna och datorn gör byten.
Citera
2017-11-19, 02:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ok, intressant. Går det att välja spel etc när man simulerar?
Ja, du kan välja att spela som GM och simma matcherna. Du kan välja att enbart spela D eller O också, eller sekvenser, typ 3&1 i D.
Citera
2017-11-19, 21:41
  #11
Medlem
Nu har jag förvisso 16 men lånar tråden lite. Lättaste nivån då fungerar allt för det mesta. Går man upp en nivå blir det genast för svårt. Iaf om man som jag bara kör QB för jag testade running back och jag fick inte som tidigare spel se var spelet var på planen så jag kör QB.

Franchise blir nog lite för svårt då jag inte fattar skillnaden i speltyperna.
Citera
2018-07-21, 16:22
  #12
Medlem
deadhead.s avatar
Någon som förhandsbokat spelet på Origin? Jag fick nyss ett meddelande från en spelbutik som jag hade förhandsbokat ifrån som sa att spelet inte kommer släppas i Sverige, hade EA påstått.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback