Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-05, 08:21
  #1
Medlem
Hallå! Har under helgen genomfört en del dumheter och är nu ganska orolig. Det hela började i lördags då några kompisar planerat att ta E, något vi gör kontrollerat var fjärde månad ungefär. Jag tog då först ca 0.7 tabletter strax efter 22-tiden av en variant som kallas för lila redbull. Mår bra, får ett kontrollerat och skönt rus, så jag tar en halv till ca en timme efter första dosen och forsätter att må bra och har rätt bra kontroll ändå. Då börjar det som gissningsvis leder till den stora misären senare under kvällen, jag stöter på några gamla polare som också är där av ren slump och blir glad att se dom sä de bjuder mig på ladd, tänker först att det är nog fan inte smart att blanda dessa två så jag säger att jag nog avstår men de övertalar mig att de har blandat innan och att de e lugnt, så jag tar först en lina vid ca 00-00.30-tiden. Sedan fylls det på med alltför jämna mellanrum och har nog tagit 4-6 normalstora linor inom loppet av 60-90 minuter.
Känner nu att e-ruset försvunnit och jag har total kontroll så inbillar mig då att jag måste fylla på med e...så kring 01.30-02.00-tiden tar jag 1 e-tablett till och sen en halv till dum som jag är. Börjar ca en timme efter detta känna ett obehag och att jag nästan förlorar medvetandet i korta stunder, som att jag faller tillbaks och svimmar av lite sen vaknar till i nästa situation, ganska obehaligt. Detta följs av en sanslös dödsångest och darrningar, usel koordination och balans där jag under flera timmar är helt övertygad om att jag ska dö, får obehagliga hallucinationer och tror det står på poliser överallt vilket enligt mina vänner som var med inte stämde och inbilla mig att samtliga av dem grät vilket inte heller stämde. Detta obehag håller alltså i sig i åtminstone 4-5 timmar innan jag somnar till lite vid 7-tiden på morgonen.

När vi var hemma inbilla jag mig att jag bara trodde att det va mina vänner hemma hos en polare men att det egentligen var på ett sjukhus där alla sörjde min bortgång, och att jag på något sätt lämnat min kropp. Får sånt jävla obehag i hela kroppen så fort jag tänker tillbaka på detta och vet att det va jävligt dumt och en stor överdos men mina frågor är nu lite kring mina nojor. Har både under söndagen och måndagen känt mig fortsatt påverkad med dålig koordination, balans och svårigheter att äta osv. Testade träna en gång men sedan andra gången Jqg skulle jogga kände jag mig lite yr en stund och den där fruktansvärda paniken att nu kommrr jag dö kom tillbaka, och kände hur hjärtat slog något slags dubbelslag då vilket gjorde paniken ännu mer påtaglig.

Undrar kring om detta bara var någon slags panikångest-attack eller om jag har fått hjärtproblem efter överdoseringen? Ska sägas att jag förövrigt inte känner några smärtor och har normal puls samt genomförde en löprunda 26 timmar efter intaget på normalt sett. Har kvar en del av paranoian sedan helgen med efterföljande depression och är i desperat behov av tips från någon vänlig själ.
Citera
2017-09-05, 08:31
  #2
Medlem
Seriöst vem går ut och joggar dagen efter du har blandat kola och e? är du så jävla dum att du utsätter ditt hjärta för en sådan påfrestning? Jisses ni kids kan inte ens knarka rätt utan att ta död på er själva
Citera
2017-09-05, 09:41
  #3
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
Seriöst vem går ut och joggar dagen efter du har blandat kola och e? är du så jävla dum att du utsätter ditt hjärta för en sådan påfrestning? Jisses ni kids kan inte ens knarka rätt utan att ta död på er själva

Haha, reagerade på samma sak. Som att inte pumpen har fått utstå tillräckligt.

Knarka lugnt därute barn. Eller knarka smart.
Citera
2017-09-05, 09:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Haha, reagerade på samma sak. Som att inte pumpen har fått utstå tillräckligt.

Knarka lugnt därute barn. Eller knarka smart.

eller knarka inte alls
Citera
2017-09-05, 09:58
  #5
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
eller knarka inte alls

Knark är ju kul! Inte ska man ta bort det roliga för ungdomar.
Citera
2017-09-05, 10:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Knark är ju kul! Inte ska man ta bort det roliga för ungdomar.

Självklart, men inte kul att ta död på sig själv
Citera
2017-09-05, 22:59
  #7
Medlem
Låter inte som nån kul upplevelse men ingenting som kommer ta livet av dig. Vänta på att få tillbaka lite serotonin och övrig balans i kroppen innan du tränar - är nog därför du har lite ångest och är nojig också. Ibland kan det bli för mycket, speciellt när man inte vet exakt vad man tar och hur mycket man får. Själv har jag själv X antal gånger varit övertygad om att folk har på sig glasögon trots att de inte har det Detta på MDMA.

Du har inte sabbat hjärtat men låt kroppen återhämta sig lite.
Citera
2017-09-06, 07:13
  #8
Medlem
JoeBidens avatar
Att knarka kan vara kul. Men varför gör folk inte lite basic research innan...? Är ju bokstavligen ett fåtal knapptryck bort på internet....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback