Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-04, 22:07
  #1
Medlem
Undrar ifall nån kan gröna denna sida då det verkar intressant med en mhrb försäljare inom sverige. Ursäkta mig också ifall det här är fel forumdel.
Citera
2017-10-22, 20:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulfgubben
Undrar ifall nån kan gröna denna sida då det verkar intressant med en mhrb försäljare inom sverige. Ursäkta mig också ifall det här är fel forumdel.
Jag har faktisk försökt o kontakta de men fick inget svar 😕
Citera
2017-11-05, 14:04
  #3
Medlem
En vän mailade dem för några månader sedan och fick ett svar då, men det var ett lite efterblivet svar tyckte han så blev ingen beställning. Han undrade vad ett halvkilo skulle kosta och fick som svar att ja 2500kr men så skickar han med ett extra halvkilo som han fick göra som han ville med... Haha... Målet med frågan var ju att förhandla fram ett pris på ett halvkilo just eftersom ett kilo för 2500 är lite saftigt för min vän som är van vid mycket mycket bättre priser annars, bara för att pröva kvalitén på barken. Så han ville ha ett pris på ett halvkilo, men fick det svaret och sket i det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback