Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-04, 21:59
  #1
Medlem
Hej alla!

Man 40+ som tränat sedan 20-årsåldern. Provade för ett par år sedan min första nybörjarkur med Testo-E i två omgångar och jag blev sjukt imponerad över resultaten jag fick, ffa i styrka. Som tredjekur körde jag en Testo-Tren-Mast-kur för att hjälpa till med en liten deff (ja, jag var fet...). Tyckte inte alls om Tren och både sov uselt och tappade orken att bege mig till gymmet. Som fjärdekur bestämde jag mig för att köra Deca och HGH i 16 veckor för att hjälpa till att läka leder och ligament och för att lägga på lite mer massa. Har kört följande upplägg:

Testo-E 375 mg E5D
Deca 300 mg E5D
HGH 3 u ED
Adex 0,5 EOD
HCG 500 u 2 ggr/vecka

Är sjukt nöjd med kuren och har fått både bra massa och styrka samt mått toppen hela tiden. Onda axlar och knän är som bortblåsta. Min enda biverkan var karpaltunnelsyndrom i båda händerna vilket störde nattsömnen ibland. Efter avslutad kur mitt i sommaren tog jag beslutet att inte gå en PCT utan istället ligga på en cruise till höstens kur - som jag visste att jag skulle vilja köra med tanke på hur nöjd jag var. Intressant var att Decan fortsatte verka långt in på cruisen och man förstår att det är ett potent och långverkande preparat som kräver stor respekt. Och nu kommer äntligen mina funderingar som jag tacksamt tar emot svar på:

Hur tänker ni? Planerar att köra en längre kur som sträcker sig över hela vintern, cirka 25 veckor med Testo/Deca och sedan Testo ytterligare 4-5 veckor. Hade ni kört en identisk kur eller skruvar ni på preparaten för att hitta er "sweet spot"; jag är trots allt nybörjare fortfarande och vet inte var min ligger? Både Testo-E och Deca kan ju var för sig höjas/sänkas utan att kuren blir "vansinnig". Jag har själv funderat på två alternativ: Testo-E 250 + Deca 600 E5D ELLER Testo-E 500 + Deca 300 E5D men vet inte riktigt vad skillnaden blir mellan kurerna i resultat eller välmående i relation till den jag just kört. Båda kurerna med tillägg av preparaten beskrivna ovan förstås (HGH, HCG etc).

PCT blir Clomid 100+50+50+50 och Nolva 40+20+20+20 med start 2 veckor efter avslutad kur. Under bryggan kör jag en boost med HCG 500 u ED.

Tack för visat intresse! :-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback