Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-05-16, 18:23
  #109
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Såg första avsnittet idag, tycker absolut den känns spännande och kommer med försiktig framförsikt följa den vidare.

Endast 1 avsnitt kvar av första säsongen.
Citera
2022-05-16, 19:54
  #110
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Har tyckt väldigt mycket om denna serien och tycker Gustavsson har gjort en av sina bästa roller någonsin! Han ska spela mer seriösa roller för här briljerar han.

Men det var ju sista delen igår och tycker slutet var väldigt otydligt?? Kommer det en ny säsong? Eller var det absolut sista avsnittet vi såg igår?? Var ju mycket man inte fick veta tycker jag gällande karaktärerna, var hon med barn?

Låg kropparna där i skogsdungen där Peter stod på slutet,

Barbros nya romans?

Skithögen på restaurangen, vad fick han för straff? Man såg aldrig honom komma in på förhör?

Peters ex-frus sviniga kollega som slog till henne? Vad fick han för straff?

Väldigt många frågetecken så måste väl bli en ny säsong i vår?!?

Robert Gustavsson är en av få som kan göra både roliga och dramatiska roller.
Citera
2022-05-18, 11:07
  #111
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Robert Gustavsson är en av få som kan göra både roliga och dramatiska roller.
Det håller jag med om. Gösta Ekman var inte lika bra, han skulle alltid var småkomisk i alla sina roller.
Citera
2022-05-18, 18:55
  #112
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det håller jag med om. Gösta Ekman var inte lika bra, han skulle alltid var småkomisk i alla sina roller.

Har sett första avsnittet av andra säsongen, den börjar lovande.
Citera
2022-11-06, 13:03
  #113
Medlem
Snubchurps avatar
Har sett färdigt andra avsnittet på säsong 1, har redan börjat tröttna på serien och tappar fokus. Är det värt att fortsätta titta anser ni?
Citera
2022-11-06, 13:49
  #114
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Har sett färdigt andra avsnittet på säsong 1, har redan börjat tröttna på serien och tappar fokus. Är det värt att fortsätta titta anser ni?
Jag tycker att båda säsongerna var riktigt bra och helt klart sevärda.
Citera
2022-11-06, 16:40
  #115
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jag tycker att båda säsongerna var riktigt bra och helt klart sevärda.

Tack för svar. Blir avsnitten mer spännande ju längre man kommer så det är värt att kolla vidare? Första avsnittet var rätt okej men sen tappade det snabbt fart. Såg några skriva i tråden att avsnitt 2 inte var någon höjdare så får ge serien en chans och se några avsnitt till.
Citera
2022-11-06, 16:42
  #116
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Tack för svar. Blir avsnitten mer spännande ju längre man kommer så det är värt att kolla vidare? Första avsnittet var rätt okej men sen tappade det snabbt fart. Såg några skriva i tråden att avsnitt 2 inte var någon höjdare så får ge serien en chans och se några avsnitt till.
Båda säsongerna är riktigt bra!
Citera
2022-11-08, 07:24
  #117
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Tack för svar. Blir avsnitten mer spännande ju längre man kommer så det är värt att kolla vidare? Första avsnittet var rätt okej men sen tappade det snabbt fart. Såg några skriva i tråden att avsnitt 2 inte var någon höjdare så får ge serien en chans och se några avsnitt till.

Ja, det blir mer spännande senare.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback