Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-09-05, 12:01
  #97
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Varför ser folk det som en "skräll" att Tyskland vinner över Norge med 6-0, jag tyckte inte ens det var konstigt att Sverige låg under med 4-0 i halvtid mot Tyskland. Man hade väl hoppats på en 2-2 innan matchen men att förlora med 4-0 skulle inte vara någon konstighet.
Resultatet gav 150 gånger pengarna så om du i din spåkula tyckte att detta resultat var helt normalt så flytta dina pengar dit din mun är.
Citera
2017-09-05, 13:36
  #98
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Resultatet gav 150 gånger pengarna så om du i din spåkula tyckte att detta resultat var helt normalt så flytta dina pengar dit din mun är.

Är du lite grinig efter förlusten, jag sa aldrig att jag visste vad resultatet skulle bli utan att vinsten i sig inte är en skräll.
Kollar man igenom Tysklands resultat under 2000 talet så finns det liknande vinster mot bättre motstånd.

4-0 Argentina
7-1 Brasilien

Ja det var verkligen en skräll att Tyskland vann över den extremt stora och välmeriterade fotbollsnationen Norge.
Citera
2017-09-05, 13:45
  #99
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Är du lite grinig efter förlusten, jag sa aldrig att jag visste vad resultatet skulle bli utan att vinsten i sig inte är en skräll.
Kollar man igenom Tysklands resultat under 2000 talet så finns det liknande vinster mot bättre motstånd.

4-0 Argentina
7-1 Brasilien

Ja det var verkligen en skräll att Tyskland vann över den extremt stora och välmeriterade fotbollsnationen Norge.
Grinig? Jag grät glädjetårar igår

Vinsten är väl ingen skräll, vem tusan har påstått det? VEM har påstått att Tyskland på hemmaplan inte skulle vinna över fucking Norge?

Och det var väl inte riktigt det du skrev

Citat:

Varför ser folk det som en "skräll" att Tyskland vinner över Norge med 6-0, jag tyckte inte ens det var konstigt att Sverige låg under med 4-0 i halvtid mot Tyskland.
Citera
2017-09-05, 17:29
  #100
Medlem
Hunden007s avatar
Ojdå Syrien på en VM plats just nu.
Citera
2017-09-05, 17:35
  #101
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Ojdå Syrien på en VM plats just nu.

Jag är inte jätteförvånad och tror inte Iran överanstränger sig i nuläget. Iran har säkrat sin VM-plats och spelar nu mot en av ytterst få allierade här i världen..
Citera
2017-09-05, 17:37
  #102
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Jag är inte jätteförvånad och tror inte Iran överanstränger sig i nuläget. Iran har säkrat sin VM-plats och spelar nu mot en av ytterst få allierade här i världen..

stämmer.

även Saudiarabien - Japan blir spännande ikväll. Trodde Asiatiska kvalet sändes på Youtube med tydligen inte.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback