Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-05, 08:41
  #13
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p763
Trodde aldrig det däremot hade jag noll koll på hur mycket jag faktiskt tog o trodde man bara blev lite nere thats it. dock rätt naivt att tro att låga nivåer av ett hormon i hjärnan inte skulle ge fysiska konsekvenser också.
Och ja ett halvår minst är planen, och att då endast ta md kristaller upmätt noggrant till en acceptabel mängd, inte fan tänker ja må såhär piss igen med flit, inget e rus är värt det x(

Mm... Fram tills dess och framförallt i din närtid, komihåg att det "bara" är ATn från MDMAt som spökar. Det är inget fel på dig per see. Step out from your thoughts and observe yourself from above.

Ät bra med mat. Vila. Promenera. Sov. Osv... Meditera kanske lite.
Citera
2017-09-19, 14:43
  #14
Medlem
Lite tips till framtiden (dvs minst ett halvår från nu): https://youtu.be/FlMxTpONKT0 Du kan säkert må bra av att köra på en del av dessa tillskott för att återhämta hjärnan under tiden också. 5-htp är bra för att hjälpa kroppen att göra nytt seratonin. I övrigt ät mkt frukt och grönsaker och nyttig mat i allmänhet, försök sova regelbundet och undvik alkohol och andra droger tills du mår bättre. Alkohol tär också på seratoninnivåerna, så att dricka kan förvärra ångesten. Cannabis kan säkert vara lugnt i mindre doser, men kanske inte varje dag. Hjärnan behöver vila.
Citera
2017-09-20, 12:41
  #15
Medlem
grymt101s avatar
Rekommenderar en längre period pause, mer än 3 månader iaf innan du knaprar nästa gång. Hur mår du nu?
Citera
2017-09-25, 04:29
  #16
Medlem
robertlus avatar
Välkommen till klubben. Knappar och Molly är inte att leka med i långa loppet. Gjorde en sådan tabbe för en herrans masa år sedan och det tog mig 2-3 veckor att bli någorlunda återställd. Men jag var nog inte riktigt hel egentligen för ens ett halvår senare.
Citera
2017-09-25, 04:39
  #17
Medlem
darkSkyes avatar
Liknande (om inte värre) har hänt mig massor av gånger på div substanser, jag älskar när det händer. Vet inte varför? Tycker det är nice att bli bortkopplad sådär för tillfället.

När det skedde som mest var det benzo+opiater, men har hänt under mdma också. men har tagit ganska så höga doser då, 700mg osv
Citera
2018-02-25, 12:52
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Liknande (om inte värre) har hänt mig massor av gånger på div substanser, jag älskar när det händer. Vet inte varför? Tycker det är nice att bli bortkopplad sådär för tillfället.

När det skedde som mest var det benzo+opiater, men har hänt under mdma också. men har tagit ganska så höga doser då, 700mg osv

Inget att rekomdendera denna brud? Men om man vill bli dement eller värre vid 40 års ålder så visst...
Citera
2018-02-28, 23:21
  #19
Medlem
En gång tog jag mdma ensam när jag var arg och ledsen, tänkte att det skulle göra en glad igen. Var en jävligt dålig idé haha

Fuckade ur totalt mot en tjej jag verkligen tycker om (via internet som tur var). Jag kastade mellan att vara världens elakaste och att vara världens patetiskaste. Typ "j*vla h*ra jag har slösat så mycket tid och energi på dig och det var helt bortkastat! / Du är mitt allt snälla hata inte mig jag menade inte vad jag sa jag vill bara vara din fegis". Hon skrev knappt nått och var jävligt förvirrad antar jag. Iaf så var det som att en jävla switch slog på och av i skallen och jag bytte läge snabbare och snabbare. Tillslut bytte det så snabbt att jag inte fattade nått och det kändes som att en blixt slog till i skallen och mitt medvetande blev helt wiped out.

Det fanns inga h*ror eller fegisar längre allt bara var(?). Låg i fosterställning i typ 5 timmar efter att det blixtrade till i skallen och kände mig ensam och rädd, var helt färsk i världen på något sätt.

Tog ungefär en vecka innan det fanns h*ror, fegisar och alla andra stämplar igen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback