Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-01-13, 13:05
  #25
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollerBoySE
Vet inte exakt hur det ser ut för det kortet, men enklast är nog att titta i "ATI Catalyst Control Center" under fliken "Displays Manager".

Har faktiskt kollat där. Det enda jag kan hitta som man kan ändra är Refresh Rate, Color Quality, Skrivbordsstorlek, Rotation och HDVT-Mode. Borde ju finnas någon inställning i ATI Catalyst Control Center, men jag hittar tamefan inget.
Citera
2006-01-13, 18:24
  #26
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Montana
Har faktiskt kollat där. Det enda jag kan hitta som man kan ändra är Refresh Rate, Color Quality, Skrivbordsstorlek, Rotation och HDVT-Mode. Borde ju finnas någon inställning i ATI Catalyst Control Center, men jag hittar tamefan inget.

Om Du tittar där igen så ser Du nog att det finns två rutor benämnda 1 resp. 2, klicka på dem så skall Du få se.
Citera
2006-01-13, 18:49
  #27
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollerBoySE
Om Du tittar där igen så ser Du nog att det finns två rutor benämnda 1 resp. 2, klicka på dem så skall Du få se.


Jo jag kollade det förut också. Enda som kommer upp via högerklick på någon av skärmarna är Enable, Primary och Identity. Känner mig riktigt korkad, men jag kan inte hitta nåt.
Citera
2006-01-13, 19:24
  #28
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Montana
Jo jag kollade det förut också. Enda som kommer upp via högerklick på någon av skärmarna är Enable, Primary och Identity. Känner mig riktigt korkad, men jag kan inte hitta nåt.

Enable betyder aktivera

(De två "skärmarna" representerar f.ö. var sin kontakt på kortet.)
Citera
2006-01-13, 19:33
  #29
Medlem
_Montanas avatar
Börjar likna en chatt det här. Fortsätter via pm.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback