Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-01, 21:00
  #1
Medlem
DareAngels avatar
Jag började med droger på allvar i 18 års åldern. Mest cannabis och stimulanter men det har förekommit det mesta i drog väg förutom heroin under dom här 20 åren.

Jag separerade från mitt EX för 3 år sedan och det var då livet verkligen började glida ifrån en. Träffade på en kontakt i samma område jag bor i som hade god tillgång på amfetamin av god kvalité.

Kunde hålla mig i ca ett år med ett liv på krogen utan att ta narkotika men sen så tog jag en amfetamin en gång och fastna direkt.

Tog amfetamin under ca 2 år. Gick ner till 64 kg vilket är en stor skillnad då jag idag väger 83 kg. Frisk och kry.

Trodde aldrig i hela mitt liv att någon drog förutom alkohol skulle få ett så hårt grepp om mig och allra minst amfetamin men tjacket lyckades.

Idag har jag varit nykter och drogfri i lite mer än 2 månader. Har fått ett återfall på alkohol.
Citera
2017-09-01, 21:33
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DareAngel
Jag började med droger på allvar i 18 års åldern. Mest cannabis och stimulanter men det har förekommit det mesta i drog väg förutom heroin under dom här 20 åren.

Jag separerade från mitt EX för 3 år sedan och det var då livet verkligen började glida ifrån en. Träffade på en kontakt i samma område jag bor i som hade god tillgång på amfetamin av god kvalité.

Kunde hålla mig i ca ett år med ett liv på krogen utan att ta narkotika men sen så tog jag en amfetamin en gång och fastna direkt.

Tog amfetamin under ca 2 år. Gick ner till 64 kg vilket är en stor skillnad då jag idag väger 83 kg. Frisk och kry.

Trodde aldrig i hela mitt liv att någon drog förutom alkohol skulle få ett så hårt grepp om mig och allra minst amfetamin men tjacket lyckades.

Idag har jag varit nykter och drogfri i lite mer än 2 månader. Har fått ett återfall på alkohol.

Jag får gratulera! Starkt jobbat. 👍👌
Citera
2017-09-01, 21:41
  #3
Avstängd
link71s avatar
Grattis man ! Själv sitter och avtänder ... aldrig mått så dåligt .
Citera
2017-09-01, 21:54
  #4
Medlem
Drumedarens avatar
Grattis, kämpa på!

Men förstår inte riktigt disskussionsunderlaget här.
Citera
2017-09-01, 21:55
  #5
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2017-09-02, 00:25
  #6
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Grattis, kämpa på!

Men förstår inte riktigt disskussionsunderlaget här.
Ge snubben en klapp på ryggen, han är ju på väg. Någonstans.
Citera
2017-09-02, 10:02
  #7
Medlem
Starkt jobbat! Kämpa på.👍
Citera
2017-09-02, 10:16
  #8
Medlem
TuckerandDales avatar
Grattis. Bara kämpa vidare👍☺.
Citera
2017-09-02, 10:31
  #9
Medlem
Spud-boys avatar
Mycket bra beslut att vandra den långa vägen hem, så du kommer nånstans. Det sämsta man kan göra när man har motgångar är att ta till alkohol..

Det var några år sän jag tog nån drog, fast jag var aldrig nån regelbunden brukare..

Goda ting kommer ske med tiden, otroliga high's!
Citera
2017-09-02, 13:22
  #10
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Ge snubben en klapp på ryggen, han är ju på väg. Någonstans.

Han kan få 43 klappar på ryggen, har polare som har slagit sig fria ifrån skiten, och det är dåfan inte lätt.

Till TS: Kämpa på nu för fan. Gå INTE tillbaka till skiten!
Citera
2017-09-03, 01:26
  #11
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Han kan få 43 klappar på ryggen, har polare som har slagit sig fria ifrån skiten, och det är dåfan inte lätt.

Till TS: Kämpa på nu för fan. Gå INTE tillbaka till skiten!
Jag skämtade, finns inte en narkoman som vill sluta.
Citera
2017-09-04, 00:03
  #12
Medlem
Spud-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gersman
Jag skämtade, finns inte en narkoman som vill sluta.

Har själv aldrig varit fast i beroende. Men uppfattningen jag har fått, av främst heroinister, är att dom till 90% alltid re-lapsar, typ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback