Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-09-03, 17:54
  #73
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringo Lam
Bottas var över två sekunder efter Hamilton i kvalet. Hade Hamilton tagit i så hade Bottas varit rejält distanserad i loppet också men när han leder brukar inte Hamilton ta i mer än nödvändigt.

Kimi är nästan en halv minut efter Vettel.

Hade Ericsson varit så långt efter Wehrlein hade du tjatat om det i evigheter men när finnarna är så långt bakom tycker du det är bra? De finska förarna presterar dåligt just nu.

Jag skulle ju vara tyst om jag höll på Svensken i Formel 1 haha.Jag fattar inte att Sauber kan ha kvar honom, det kan ju inte bli sämre än vad det är nu, om de bytte ut honom?
__________________
Senast redigerad av welcometoreality 2017-09-03 kl. 18:21.
2017-09-03, 18:06
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag skulle ju vara tyst om jag höll på Svensken i Formel 1 haha.Jag fattar inte att Sauber kan ha kvar honom, det kan ju onte bli sämre än vad det är nu om de bytte ut honom?

Du klarade alltså inte av att lägga fram ett argument mot att finnarna kör dåligt just nu? Då vet vi det.
2017-09-03, 18:20
  #75
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringo Lam
Du klarade alltså inte av att lägga fram ett argument mot att finnarna kör dåligt just nu? Då vet vi det.

Hehe, jag tycker inte att de kör dåligt, men visst det kan ju bli ännu bättre.Men då är det ju på pallen jämnt sen.
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback