Citat:
Jag kan om jag väljer (vilket jag gör) ta lunch på 30 minuter jag glömmer dock bort hur rik och framgångsrik du är. Det är ju verkligen imponerande och du har ju ett superbra exempel på hur slöseri det vore när man har en inkomst på 30k per timme att laga den själv när tjänstefolk skulle kunna göra det. Det roliga är inte hur rik och framgångsrik du är utan hur du behöver hävda dig och visa för alla andra hur rik du är särskilt när du börjar posta i en tråd där en person som oroar sig för hur hans liv som fattigpensionär kommer att bli. Du har verkligen visat både honom, mig och alla andra fattiglappar i tråden hur cool och framgångsrik du är. Jag gissar att om vi varit på ett engelskspråkigt forum så hade både Bill Gates, Warren Buffett och Mark Zuckerberg kommit in för att dunka din rygg för hur bra du är på att visa hur fattiga majoriteten är. Eller kanske inte då de är lite bättre på att förstå världen fungerar och de har antagligen inte samma behov att visa sig rika och coola, vilket man givetvis kan lägga en psykologisk analys på behovet av att bevisa.....
Du som försöker bortförklara dig för du är så fattig du inte ens har råd äta lunch ute. Och är du som försöker inbillda dig själv att du inte är fattig och 5k per månad i mat skulle vara väldigt mycket och lyxigt.
Enda jag kommentera i tråden var att 5k per mat inte är en stor kostnad.
Du som inte ens koll i verkligheten på din egen klass. Du kanske skulle testa gå ut äta lunch en gång och se verkligheten hur många som faktiskt äter lunch ute och inte ser det som lyx sak utan helt standard sak.
Sedan bara patetisk när boskapklass endast vet 3 kända namn. Och sanningen är dom tjänar just sina pengar på boskapklass. Kanske ska informera att dom har väldigt stor mängd PR folk bakom sig just för analysera vad dom säger. Så dom kan ändå inte prata fritt för inte riskera stort fall av aktievärde.
Enda som vågar säga vad han tycker är Trump, även om han stor PR avdelning bakom sig som ändå hindrar han hel del säga saker helt fritt.
Vissa fattar inte ens sådana simpla saker, bara sådan skitsak Anders Borg lyckades göra en blötkväll en enda liten gång blev extrema nyheter och värsta top ämnen för boskapsklass. Vilket tvingade bort han från flera uppdrag, en skit sak bara boskapklass reagerar över.