Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-01, 03:57
  #1
Medlem
Ett nytt AR-spel från Finland är på gång och kommer släppas snart på Google Play och Apple Store. The Walking Dead: Our world av Next Games är inspirerat av Pokémon Go. Skillnaden nu är väl att man ska hitta och döda zombies.

Kommer detta bli lika populärt som Pokémon Go var när det släpptes?

https://www.theverge.com/2017/8/29/1...iphone-android

https://www.youtube.com/watch?v=65p4btkTkMU
Citera
2017-09-05, 09:38
  #2
Medlem
Om de lyckas kvalitetsmässigt kan det där bli hur coolt och stort som helst!
Citera
2018-07-13, 16:17
  #3
Medlem
Jag laddade ner appen och hann lira lite idag och det kändes helt ok att skjuta några zombies. Men sen fick jag loading error och därefter en svart ruta. Vet ej vad som blev fel, men ska definitivt testa mer senare när jag är lite mindre sliten.

Någon annan som lirar nu?
Citera
2018-07-14, 13:37
  #4
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Jag laddade ner appen och hann lira lite idag och det kändes helt ok att skjuta några zombies. Men sen fick jag loading error och därefter en svart ruta. Vet ej vad som blev fel, men ska definitivt testa mer senare när jag är lite mindre sliten.

Någon annan som lirar nu?

Jo jag började lira igår... Det är väl helt okej. Jag har dock inte satt mig in i hur spelet fungerar men kommer väl hålla på ett tag.
Citera
2018-07-14, 13:58
  #5
Medlem
MartinStLouiss avatar
Är det bara o dra fingret på skärmen när man ska döda zombies eller måste man använda hela telefonen som ett svärd? Hur ofta stöter man på zombies förresten?
Citera
2018-07-15, 09:17
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Är det bara o dra fingret på skärmen när man ska döda zombies eller måste man använda hela telefonen som ett svärd? Hur ofta stöter man på zombies förresten?

Du trycker bara på skärmen där du vill sikta.
Har bara testat lite grann, men man verkar stötta på dem ganska ofta.

Verkar lite småkul.
Citera
2018-07-15, 22:37
  #7
Medlem
Lite för mycket grejer som dyker upp på skärmen och en del störande ljud. Kändes ju inte lika cleant som Pokémon Go var i början iaf.

Än så länge inte stött på någon vidare utmaning heller, men har iofs bara dödat knappt 50 zombies. Roligt att man kan teama upp med andra och bygga safe zones osv.
Citera
2018-07-16, 22:03
  #8
Medlem
Oerhört underhållande spel måste jag säga!

Blir betydligt svårare sen vill jag lova...
Citera
2018-07-27, 11:33
  #9
Medlem
fränt spel, level 5 och har spelat det typ 1.5dygn

finns det fusk ?
Citera
2018-07-27, 14:24
  #10
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Lite för mycket grejer som dyker upp på skärmen och en del störande ljud. Kändes ju inte lika cleant som Pokémon Go var i början iaf.

Än så länge inte stött på någon vidare utmaning heller, men har iofs bara dödat knappt 50 zombies. Roligt att man kan teama upp med andra och bygga safe zones osv.

HUr teamar man upp med andra? trodde man spelade själv i detta spel, försökte bygga nån blå byggnad men får nåt fel att det är för nära nåt annat?
Citera
2018-07-31, 18:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
HUr teamar man upp med andra? trodde man spelade själv i detta spel, försökte bygga nån blå byggnad men får nåt fel att det är för nära nåt annat?

Gå in på ”Social” längst nere till höger och gå med någon någorlunda lokal grupp.

Du kan flytta byggnaderna med vita pilarna till en ledig plats.
Citera
2018-08-03, 20:03
  #12
Medlem
Hur går det för alla?

Vilken level är ni??
Är själv lvl10!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback