Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-31, 10:30
  #1
Medlem
J.Bergs avatar
Jag är i behov av 3 stycken läsplattor som enbart ska vara till för att läsa olika dagstidningar (svenska och engelska). Det ska inte gå att surfa på den utan enbart läsa tidningarna, inte böcker. Tanken är att jag ska ha dom på jobbet, jobbar på hotell.

Finns det såna och vad kan ni rekommendera? Läste lite om Adlibris Letto Frontlight bara men får inte fram om den kan läsa dagstidningarna.
__________________
Senast redigerad av J.Berg 2017-08-31 kl. 11:07.
Citera
2017-12-24, 00:05
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Berg
Jag är i behov av 3 stycken läsplattor som enbart ska vara till för att läsa olika dagstidningar (svenska och engelska). Det ska inte gå att surfa på den utan enbart läsa tidningarna, inte böcker. Tanken är att jag ska ha dom på jobbet, jobbar på hotell.

Finns det såna och vad kan ni rekommendera? Läste lite om Adlibris Letto Frontlight bara men får inte fram om den kan läsa dagstidningarna.

Varför är det viktigt att man bara kan läsa tidningar på dem ?
Citera
2017-12-24, 01:06
  #3
Medlem
J.Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musikintresserad
Varför är det viktigt att man bara kan läsa tidningar på dem ?

Tanken är att dom ska vara begränsade till enbart tidningar och läsning då det är till för gäster på ett hotell, i frukostmatsalen. Risken finns att man sitter där och blockerar upp den alltför länge annars, och köpa 40 stycken känns inte rimligt heller. Så då var tanken att kunna begränsa den till endast läsning och tidning.
Citera
2017-12-25, 00:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Berg
Tanken är att dom ska vara begränsade till enbart tidningar och läsning då det är till för gäster på ett hotell, i frukostmatsalen. Risken finns att man sitter där och blockerar upp den alltför länge annars, och köpa 40 stycken känns inte rimligt heller. Så då var tanken att kunna begränsa den till endast läsning och tidning.

Vanliga androidplattor går att begränsa med föräldrafiltret så att exempelvis bara vissa hemsidor fungerar.
Så det känns onödigt att köpa någon specialprodukt tycker jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback