Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-06-09, 09:48
  #73
Medlem
joyces avatar
Ut och plocka löv bara. Jag brukar blanda lite vad som jag hittar och som luktar gott. Svartvinbärsblad, lavendelblommor, myntablad brukar oftast använda men har slängt i klöver någon gång.
Citera
2018-06-09, 18:06
  #74
Medlem
SVHDDs avatar
https://smoketower.com/knaster-vanilla-35g-se.html
^För joints, mår bara illa av tobak..

Men mestadels tar jag bara några små bitar & lägger på mesh i min bong
Citera
2018-06-09, 19:40
  #75
Medlem
Fraktalbanans avatar
Jag tycker det är svårt att köra utan tobak, så jävla go combo. Men vill sluta med nikotin. Unnar mig fortfarande jazztobak på helgen, men annars rullar jag spliffar med vit salvia, rent i pipa eller slänger ner en bit i kokosolja o gör chai eller varm choklad.
Citera
2018-06-10, 09:55
  #76
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Jag tycker det är svårt att köra utan tobak, så jävla go combo. Men vill sluta med nikotin. Unnar mig fortfarande jazztobak på helgen, men annars rullar jag spliffar med vit salvia, rent i pipa eller slänger ner en bit i kokosolja o gör chai eller varm choklad.

Röker jag inte i joppe så kör jag i min vaporizer, toksmidig plus att det går åt mindre hashish. Perfekt å ha laddad i fickan när man är ute på stan.
Citera
2018-07-22, 12:08
  #77
Medlem
Jag slutade röka cigg för 3 år sen!! Röker holk nästan varje dag med tobak i och det är inga problem. Man blir ju lite nikotinsugen ibland men det går ju över så fort. Bra sätt att träna sin självdisciplin också
Citera
2018-07-22, 12:42
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
men känns som det slösas så mycket då, brukar rulla spliffar med tobak. Men jag kanske får handla en pipa, lr vaporizer som jag hade tänkt, om brunt funkar i en sån

Spliffar slösar mer än pipa/bong.. Vill du inte få i dig nikotin är det ju bara smula ner det rent i en holk, och vill du inte slösa rök lägger du ett mynt över koppen mellan blossen... Om du inte vill bli beroende av nikotin är det väl bara ge fan i att använda nikotin, ser verkligen inte problemet..
Citera
2018-07-22, 12:47
  #79
Medlem
LaLocas avatar
Så jävla mycket tobak att du blir beroende av nikotin behöver du inte använda.

Om du behöver röka så jäkla mycket är nog cannabis inte din drog.
Citera
2018-07-22, 15:19
  #80
Medlem
LelleLito666s avatar
Ta en bit, släng i bong, tänd på och njut.
Citera
2018-07-24, 09:37
  #81
Medlem
Jag la av med cigaretterna efter 2-3 års rökning. Sen började jag röka igen.

Bestämde mig för att sluta tvärt igen och har ingen abstinens what so ever.

Kan röka brunt med tobak utan att känna mig sugen på cigg efteråt.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback