Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-31, 17:57
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Förmodligen , va skulle nån annars göra mellan bilen och containern ?
finns idioter till allt så ja.
Citera
2017-08-31, 18:03
  #14
Medlem
supermuppen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
finns idioter till allt så ja.
Fast det va chaffören som dog ,jag fick det bekräftat idag .
Citera
2017-08-31, 20:05
  #15
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Kör liftdumper själv och man kan redan styra allt utifrån och inifrån, förmodligen va han stressad och skulle näta containern mellan.Kan varit en sommargubbe med som va oerfaren. Sedan så vet jag att allfrakts chafförer har jävligt mycket o göra och en ledning som pressar sina chafförer till Max .

Tack för infot, jag det var nog stressen som gjorde att det blev så här tragiskt fall.Va bra att man kan styra allting inifrån, men ibland så kan man ju behöva gå ut och göra något.Men i detta fall så hände detta som inte får hända.Så ta det lugnt nu, ta väl vara på dig så att det inte händer dig.


mvh/
Citera
2018-04-05, 09:49
  #16
Medlem
Han har jobbat med detta ett par år men haft provanställning hos Allfrakt under sommaren och nu fått Fast, Arbetsgivaren säger han var väldigt säkerhetstänkande och har INTE haft några incidenter under den tid han varit hos Allfrakt vilket är MYCKET OVANLIGT enligt uttalande från Bolaget. Kan inte säga mer då vi fortfarande har Dialog med Facket om det som hänt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback