Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 16:29
  #1
Medlem
Teeuwens avatar
Det materiella kastsystemet (klass).
Det fysiska kastsystem (kön/etnicitet).
Det ärftliga kastsystemet (adel/monarki).

Vilket kastsystem tycker du bör avskaffas, varför vill du det och hur vill du gå till väga?
Citera
2017-08-30, 16:35
  #2
Medlem
Europes avatar
Den svenska skatteadeln. Jag vill se alla sjuklöveristiska regimmedlemmar och alla offentligt finansierade regimlojala politruker inom svenska etablissemanget rullas ned i namnlösa massgravar i de svenska skogarna.

Edit: Om jag skulle ange alla skäl till det, så skulle jag behöva skriva en bok. Men det är de vanligt förekommande skälen, som förstörelsen av det svenska samhället, deras krig mot all förnuft och vetenskap, folkmordspolitiken riktad mot det egna folket, den rasistiska och sexistiska postmarxistiska statsideologin, landsförräderiet med Muslimska brödraskapet m.m.
__________________
Senast redigerad av Europe 2017-08-30 kl. 16:38. Anledning: Edit
Citera
2017-08-30, 16:57
  #3
Medlem
franges avatar
Jag skulle precis skriva ett långt och känslofyllt inlägg - men så såg jag att Europe redan sammanfattat även mina tankar på ett exemplariskt sätt. Finns inget mer att tillägga än det som redan skrivits nu.
Citera
2017-08-30, 17:07
  #4
Medlem
SexSexSexs avatar
JAg skulle vilja överge kastsystemet i meter vid oilympiaden, jag vill veta alla kastsporter i fot och inches

kunde inte låta bli förlåt 5 åringsnivån

allvarligt talat och på ett vuxet höjdplan:

jag skulle inte vilja avskaffa något av dessa för att jag inte tror på att man kan avskaffa sådant uppifrån, vet inte om du menade uppifrån men tar inte mindre avsats från den utgångspunkten ändå av tidsskäl

jag skulle gärna se att utbildning och andligt och vetenskapligt baserad mognad leder till ett självmant och sluttande långsamt el långsiktigt förlopp som mynnar ut i att vi som mänsklighet lämnat den dimension bakom oss där sådant som kast är bemydigat med betydelser de har i dag
Citera
2017-08-30, 17:17
  #5
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
Det materiella kastsystemet (klass).
Det fysiska kastsystem (kön/etnicitet).
Det ärftliga kastsystemet (adel/monarki).

Vilket kastsystem tycker du bör avskaffas, varför vill du det och hur vill du gå till väga?


Jag vill att kvinnor med hår på fittan ska avskaffas.
Citera
2017-08-30, 17:18
  #6
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Den svenska skatteadeln. Jag vill se alla sjuklöveristiska regimmedlemmar och alla offentligt finansierade regimlojala politruker inom svenska etablissemanget rullas ned i namnlösa massgravar i de svenska skogarna.

Edit: Om jag skulle ange alla skäl till det, så skulle jag behöva skriva en bok. Men det är de vanligt förekommande skälen, som förstörelsen av det svenska samhället, deras krig mot all förnuft och vetenskap, folkmordspolitiken riktad mot det egna folket, den rasistiska och sexistiska postmarxistiska statsideologin, landsförräderiet med Muslimska brödraskapet m.m.


Säg till när du släpper boken jag tar 2 signerade exemplar direkt!
Citera
2017-08-30, 17:25
  #7
Medlem
Teeuwens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Den svenska skatteadeln. Jag vill se alla sjuklöveristiska regimmedlemmar och alla offentligt finansierade regimlojala politruker inom svenska etablissemanget rullas ned i namnlösa massgravar i de svenska skogarna.

Edit: Om jag skulle ange alla skäl till det, så skulle jag behöva skriva en bok. Men det är de vanligt förekommande skälen, som förstörelsen av det svenska samhället, deras krig mot all förnuft och vetenskap, folkmordspolitiken riktad mot det egna folket, den rasistiska och sexistiska postmarxistiska statsideologin, landsförräderiet med Muslimska brödraskapet m.m.
Anser du att det finns kön eller etniciteter som har för mycket makt som måste bekämpas så är du emot det fysiska kastsystemet.
Det verkar som du bara är emot demokratin inte kastsystemen.

Exempel på teorier om det fysiska kastsystemet är patriarkatet och den sionistiska ockupationsregeringen.
Citera
2017-08-30, 17:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
Det materiella kastsystemet (klass).
Det fysiska kastsystem (kön/etnicitet).
Det ärftliga kastsystemet (adel/monarki).

Vilket kastsystem tycker du bör avskaffas, varför vill du det och hur vill du gå till väga?
Jag vill också avskaffa skatteadeln (förmåga/oförmåga).
Citera
2017-08-30, 17:46
  #9
Medlem
Teeuwens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
JAg skulle vilja överge kastsystemet i meter vid oilympiaden, jag vill veta alla kastsporter i fot och inches

kunde inte låta bli förlåt 5 åringsnivån

allvarligt talat och på ett vuxet höjdplan:

jag skulle inte vilja avskaffa något av dessa för att jag inte tror på att man kan avskaffa sådant uppifrån, vet inte om du menade uppifrån men tar inte mindre avsats från den utgångspunkten ändå av tidsskäl

jag skulle gärna se att utbildning och andligt och vetenskapligt baserad mognad leder till ett självmant och sluttande långsamt el långsiktigt förlopp som mynnar ut i att vi som mänsklighet lämnat den dimension bakom oss där sådant som kast är bemydigat med betydelser de har i dag
Det verkar onekligen som att du är reformist och inte revolutionär.
Men anser du att borgarklassen, patriarkatet, ZOG eller aristokratin existerar och om du anser det, tycker du att det är dåligt?
Citera
2017-09-05, 17:47
  #10
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
Det verkar onekligen som att du är reformist och inte revolutionär.
Men anser du att borgarklassen, patriarkatet, ZOG eller aristokratin existerar och om du anser det, tycker du att det är dåligt?

tycker du hoppar fram aldeles för fort och hoppar över fasen där vi lär känna varandras perspektiv i konflikten , turas om att dela med oss perspektiv

för vi är , det kan verka så åtminstonde, mycket olika människor

vid en seriös diskussion skulle du behöva vara beredd på att det tar flera timmar att komma till mutual insikt i de duala perspektiven

du skulle också behöva vara beredd på att ändras i grunden under diskussionens gång

jag utgår från att samma gäller för mej

utan de ingredienserna finns ingen common ground under överskådlig tid och utan common ground finns inget intresse av varandra
__________________
Senast redigerad av SexSexSex 2017-09-05 kl. 17:50.
Citera
2017-09-06, 09:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
...
Vilket kastsystem tycker du bör avskaffas, ...

Huvudstadsregionens apartheidsystem: förtrycket Stockholm tillämpar gentemot övriga landet.
Den starkes rätt över den svage.

Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
...
, ... varför vill du det ...

Därför att inte bara Stockholm ska få resurserna, medan smulor kastas åt resten av landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Teeuwen
...
...och hur vill du gå till väga?

Stockholms blodbad 2.0. Nej, skämt åsido, det får ske genom Räfst och Rättarting!

Skåne startar revolten genom att välta statyn av Karl X Gustav på Stortorget i Malmö!
__________________
Senast redigerad av GaussBonnet 2017-09-06 kl. 10:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback