Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 15:14
  #1
Medlem
kan man komma in överallt om man är 22 eller finns det ställen som man måste vara äldre för o komma in på?
Citera
2017-08-30, 15:32
  #2
Medlem
Finns väl vissa ställen som har högre åldersgräns, typ golden hits.
Gamla viper room/klubb blå är väl något 26/27/28+ ställen nu för tiden också? Verkar dock aldrig vara öppet och de gånger jag gått förbi så har klientelet sett yngre ut.
Citera
2017-08-30, 15:38
  #3
Medlem
Ravenboxs avatar
Om jag skall vara helt ärlig så beror det främst på hur du ser ut; frisyren, ansiktet och kläderna.

Givetvis finns det ställen som kommer att begära legitimation och efterfråga att du står med på gästlistan, men det beror på vilken klubb du går till, jag kom in på solidaritet, hells kitchen, sturecompagniet, f12, berns och liknande ställen när jag var 18 så jag ser inte problemet för dig så länge du inte klär dig som pöbeln.
Citera
2017-08-30, 16:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Finns väl vissa ställen som har högre åldersgräns, typ golden hits.

Korrekt. Marginellt dock. Golden hits har 23-årsgräns.
Citera
2017-08-30, 22:20
  #5
Medlem
Som tidigare person skrivit, tänk mer på hur du ser ut och hur du beter dig än din ålder.

Beter du dig självsäkert, inte raggarfull och beter dig som ett slödder och är i ett sällskap som verkar vettigt kommer du in överallt. Typ.
Citera
2017-09-01, 17:29
  #6
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Om jag skall vara helt ärlig så beror det främst på hur du ser ut; frisyren, ansiktet och kläderna.

Givetvis finns det ställen som kommer att begära legitimation och efterfråga att du står med på gästlistan, men det beror på vilken klubb du går till, jag kom in på solidaritet, hells kitchen, sturecompagniet, f12, berns och liknande ställen när jag var 18 så jag ser inte problemet för dig så länge du inte klär dig som pöbeln.
Frisyren? Tycker nog att alla mellan 16-30 klipper sig ungefär likadant om det är killar vi pratar om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback