Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 13:12
  #1
Medlem
Jag har väl blivit avstängd någon vecka eller så innan men jag upplever det som att det bannas på mycket lösa grunder och det. Är det en tävling om vem som kan banna flest i moderator-kretsar eller vad håller ni egentligen på med? Flashback har förvandlats från "Yttrandefrihet på riktigt" till Yttrandefrihet med jävligt många och luddigt dragna regler som kan modifieras som man själv behagar bara man är moderator. Jag blev nyligen anmäld för att 1.01 Reklam och annonsering för att jag frågade om en hemsida som sålde gopro's billigt var en fejksida, hur lågt får man sjunka egentligen eller gjorde jag reklam för Glocalnet nu? Det är ju helt absurt och det är ett öppet maktmissbruk där man letar efter brister och brott som inte existerar.
Citera
2017-08-30, 19:03
  #2
Moderator
najass avatar
Du har ju inte blivit avstängd, och lär väl inte bli det heller för det inlägget. Inlägget är bara uppe för granskning om det bryter mot reglerna.

Om ett inlägg RP:as för någon 1.xx-regel tas det oftast upp för omröstning, men återställs om det beslutas att det inte är något regelbrott.

Det är för tillfället rätt många spambots och diverse andra gökar som bombar inlägg och PM med reklam för ditten och datten, så därför är vi kanske en aning mer noggranna nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback