Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 10:48
  #1
Medlem
Har 240ug syra och jag brukar nästan tycka att äta så små doser är onödigt då jag vill uppnå en egodöd. Har också massa toppisar så tänkte att om jag slänger in 90 toppisar i mixen är det då möjligt att uppnå egodöd eller förstör svampen syra ruset eller tvärtom. Tacksam för svar
Citera
2017-08-30, 16:27
  #2
Avstängd
link71s avatar
Du lär nog trippa sönder hahaha
Citera
2017-08-30, 16:33
  #3
Medlem
Gnomegirls avatar
Hejhej kompis.
Nu är väl jag kanske lite söndertrippad, men enligt min erfarenhet slösar du bort fina toppisar när du mixar dem med LSD. Och dessutom anser jag 240 mikes vara åt h-e för lite för en "egodöd".
Själv skulle jag nog lägga på en nolla till för att sedan dubbla den dosen.
Runt 5k mikes, då börjar vi närma oss egodöd.

Men som sagt, jag är lite skadad och detta är bara min personliga åsikt. Ha det bra.



MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-30, 20:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hejhej kompis.
Nu är väl jag kanske lite söndertrippad, men enligt min erfarenhet slösar du bort fina toppisar när du mixar dem med LSD. Och dessutom anser jag 240 mikes vara åt h-e för lite för en "egodöd".
Själv skulle jag nog lägga på en nolla till för att sedan dubbla den dosen.
Runt 5k mikes, då börjar vi närma oss egodöd.

Men som sagt, jag är lite skadad och detta är bara min personliga åsikt. Ha det bra.



MVH/Gnomegirl

Hur kan du ens skriva när du trippar, jag kan inte ens öppna ett kakpaket...
Citera
2017-08-30, 20:15
  #5
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MemePojken
Hur kan du ens skriva när du trippar, jag kan inte ens öppna ett kakpaket...


Hehehehee! Jag trippar inte nu. Det var ett halvår sedan sist.
Sparar ihop hjärnan tills julhelgen, då blir det drag, mina vännerrr...


MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-31, 07:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hejhej kompis.
Nu är väl jag kanske lite söndertrippad, men enligt min erfarenhet slösar du bort fina toppisar när du mixar dem med LSD. Och dessutom anser jag 240 mikes vara åt h-e för lite för en "egodöd".
Själv skulle jag nog lägga på en nolla till för att sedan dubbla den dosen.
Runt 5k mikes, då börjar vi närma oss egodöd.

Men som sagt, jag är lite skadad och detta är bara min personliga åsikt. Ha det bra.



MVH/Gnomegirl
4800 mcg lät fan inte illa, du måste vara på en annan planet
Citera
2017-09-01, 11:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hejhej kompis.
Nu är väl jag kanske lite söndertrippad, men enligt min erfarenhet slösar du bort fina toppisar när du mixar dem med LSD. Och dessutom anser jag 240 mikes vara åt h-e för lite för en "egodöd".
Själv skulle jag nog lägga på en nolla till för att sedan dubbla den dosen.
Runt 5k mikes, då börjar vi närma oss egodöd.

Men som sagt, jag är lite skadad och detta är bara min personliga åsikt. Ha det bra.



MVH/Gnomegirl

Starka effekter ligger runt 100 ug så tycker du ska läsa på om dosering på LSD. Att lappar innehåller 250+ug är bullshit.
Citera
2017-09-01, 11:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Starka effekter ligger runt 100 ug så tycker du ska läsa på om dosering på LSD. Att lappar innehåller 250+ug är bullshit.

Ja starka effekter känner man av väldigt snabbt men det betyder inte att du inte kan ta t.ex 5000 microgram och ändå vara hyfsat safe, kommer ju bli en jävla resa men fysiskt är det inte direkt skadligt.

Finns ju subkulturer där folk bor ihop trippar sönder, "thumbprintar" lsd, bara fram med tummen och hälla på någon droppe = Bye bye!


Och ja, jag har köpt lappar på både 250, 300 och 400-500micro så det finns allt.
Citera
2017-09-04, 09:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Ja starka effekter känner man av väldigt snabbt men det betyder inte att du inte kan ta t.ex 5000 microgram och ändå vara hyfsat safe, kommer ju bli en jävla resa men fysiskt är det inte direkt skadligt.

Finns ju subkulturer där folk bor ihop trippar sönder, "thumbprintar" lsd, bara fram med tummen och hälla på någon droppe = Bye bye!


Och ja, jag har köpt lappar på både 250, 300 och 400-500micro så det finns allt.

Ja jag vet vad thumbprint är. Hur vet du att du fått lappar som ligger på den styrkan? Bara för att försäljaren säger det?

Citat från magiska molekyler:

"Ofta påstås en blotter innehålla ca 100ug (ug = mikrogram), eller mer. Det är tyvärr bara ett försäljningstrick som bottnar i att den potentiella kunden vill ha mycket för pengarna, men inte har en aning om vad han/hon får, samt att säljaren i de flesta fall har lika låg kunskap och kännedom om hur starka dom är. Genom att köparna med tiden får en "felkalibrerad" uppfattning om dosen så kan det innebära att en lapp med 25ug mycket väl kan uppfattas som 150ug, för den var ju lika stark som de andra 150ug-tripparna man tagit... Det enda man kan själv kan veta är om en viss blotter är om den är svag eller stark. Att uppskatta dosen i mikrogram är omöjligt om man inte tillverkat dom själv från kristallint LSD. Det är därför seriösast att inte prata så mycket om mikrogram hit och dit utan snarare beskriva vilken nivå av effekter som en blotter medför.
Siffror från 1993 som DEA publicerat visade att genomsnittshalten LSD per lapp är 40-60 µg. Nyare siffror visar att medeldosen ligger däromkring eller lägre. På 60 och 70-talet var blotters starkare, ca 200-300 µg.
Sammanslagen statistik från Spanien och Schweiz visar att genomsnittsdosen LSD från en blotters och microdots 2005 var 42,8ug. Spridningen bland de 17 proverna låg mellan 19ug till 102ug (median var 28ug)."
Citera
2017-09-04, 19:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Ja jag vet vad thumbprint är. Hur vet du att du fått lappar som ligger på den styrkan? Bara för att försäljaren säger det?

Citat från magiska molekyler:

"Ofta påstås en blotter innehålla ca 100ug (ug = mikrogram), eller mer. Det är tyvärr bara ett försäljningstrick som bottnar i att den potentiella kunden vill ha mycket för pengarna, men inte har en aning om vad han/hon får, samt att säljaren i de flesta fall har lika låg kunskap och kännedom om hur starka dom är. Genom att köparna med tiden får en "felkalibrerad" uppfattning om dosen så kan det innebära att en lapp med 25ug mycket väl kan uppfattas som 150ug, för den var ju lika stark som de andra 150ug-tripparna man tagit... Det enda man kan själv kan veta är om en viss blotter är om den är svag eller stark. Att uppskatta dosen i mikrogram är omöjligt om man inte tillverkat dom själv från kristallint LSD. Det är därför seriösast att inte prata så mycket om mikrogram hit och dit utan snarare beskriva vilken nivå av effekter som en blotter medför.
Siffror från 1993 som DEA publicerat visade att genomsnittshalten LSD per lapp är 40-60 µg. Nyare siffror visar att medeldosen ligger däromkring eller lägre. På 60 och 70-talet var blotters starkare, ca 200-300 µg.
Sammanslagen statistik från Spanien och Schweiz visar att genomsnittsdosen LSD från en blotters och microdots 2005 var 42,8ug. Spridningen bland de 17 proverna låg mellan 19ug till 102ug (median var 28ug)."


Jag var i Holland för många år sedan då besökte jag en person jag köpt lappar av själv via TOR och hade haft kontakt i flera år, så vart nerbjuden för att se hur allting fungerade. Fick så se när dom droppade sina lappar (fick se 2 steg ur sjävla syntesen också) och hur dom lagrade dom och allt arbete dom la på det i efterhand. Det var väldigt ren syra, så jag antar väl att det var the real deal. Då testade jag faktiskt att thumpprinta. Ingen aning om hur mycket jag fick i mig men det måste ju ha varit bra jäkla mycket.

Låter ju skumt. Skulle vilja forka på det där nu idag. Beställa från säkra vendors och säkerställa mängden i dom. Att det bara skulle vara en 10-20% av vad vendorsana säger låter ju sjukt. Vet såklart att det är droger det handlar om "köp här, dunder dunder dunder".

Ursäkta lite OT där.

Men en relevant fråga då, ska man ALLS trippa på syra om man inte har någon aning om mängden i lapparna? Verkar ju som det finns forskning på att det är extremt mycket mindre än vad försäljarna säger att det är i, median ca 75% mindre än sagt. Bättre att gå på andra ämnen då?
__________________
Senast redigerad av tryndagod 2017-09-04 kl. 19:05.
Citera
2017-09-06, 05:38
  #11
Avstängd
Med 90 toppisar kommer din ego upplösas om du vill.
Citera
2017-09-09, 21:52
  #12
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Har 240ug syra och jag brukar nästan tycka att äta så små doser är onödigt då jag vill uppnå en egodöd. Har också massa toppisar så tänkte att om jag slänger in 90 toppisar i mixen är det då möjligt att uppnå egodöd eller förstör svampen syra ruset eller tvärtom. Tacksam för svar

Jag uppnådde inte ens egodöd med fyra blotters som tillsammans hade runt 500ug. Ska du uppnå egodöd får du nog ta ganska mycket mer än 240ug. Kanske det fyrdubbla. DMT är nog en bättre psykadelisk drog för att uppnå egodöd.

Det kommer jag försöka mig på under månadens gång. Lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback